Ετικέτες

Κυριακή, 16 Νοεμβρίου 2014

Κερδίστε μία δερμάτινη χειροποίητη τσάντα!

Γεια σας κορίτσια μου γλυκά!

Όπως σας είχα πει στη σελίδα μου στο Facebook, έχω ξεκινήσει μαθήματα για χειροποίητες δημιουργίες απο δέρμα. Στο πρώτο μάθημα μάθαμε να φτιάχνουμε τσάντα/φάκελο την οποία σας έδειξα και σας άρεσε πολύ και έτσι αποφάσισα να φτιάξω άλλη μία την οποία να κερδίσει μία απο εσάς! Έφτιαξα λοιπόν χτες τον φάκελο που βλέπετε!




Οι όροι συμμετοχής είναι οι εξής:

Υποχρεωτικά

1.Να γίνετε μέλη του Blog μου πατώντας ''Γίνετε μέλη αυτού του ιστοτόπου'' πάνω δεξιά στο GFC

2.Γράψτε μου ένα email επικοινωνίας σε περίπτωση που κερδίσετε. Το email σας δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί για κανέναν άλλο σκοπό!

3. Να πατήσετε like στην σελίδα μου στο Facebook που βρίσκετε εδώ.

4. Να κάνετε share τον διαγωνισμό στο Facebook ΔΗΜΟΣΙΑ και να κάνετε επικόλληση του συνδέσμου στην φόρμα συμμετοχής. 

Τον σύνδεσμο τον βρίσκετε μετά την κοινοποίηση πατώντας πάνω στην ώρα κοινοποίησης. Δείτε που ακριβώς στην επόμενη φωτογραφία.

Προαιρετικά

Τα υπόλοιπα βήματα σας δίνουν επιπλέον συμμετοχές και επομένως περισσότερες πιθανότητες να κερδίσετε και είναι:

1. Να με προσθέσετε στο Google+ εδώ

2. Να μοιραστείτε τον διαγωνισμό στο Google+.

3. Να ακολουθήσετε το blog μου στο Bloglovin εδώ.

4. Να με ακολουθήσετε στο Instagram. Με βρίσκετε ως mariasbeautifulworld


Ο διαγωνισμός ξεκινάει στις 16 Νοεμβρίου και λήγει στις 8 Δεκεμβρίου 2014 και είναι ανοιχτός για όλες τις χώρες.

Δεκτές γίνονται μόνο οι συμμετοχές που έχουν συμπληρωθεί στην φόρμα του Rafflecopter

Εάν διαγράφεστε κατά τη διάρκεια ή μετά το διαγωνισμό αποκλείεστε απο αυτόν και τους επόμενους.

Οι κοινοποιήσεις δεν πρέπει να διαγράφονται μέχρι την λήξη του διαγωνισμού αλλιώς δεν μπορώ να τις ελέγξω.

Δεν φέρω ευθύνη για όσες δεν διαβάζουν τους όρους και επομένως δεν τους τηρούν.

Δεν φέρω καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί στο δώρο απο τη στιγμή που θα το ταχυδρομήσω και μετά. 

Δεν φέρω καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να προκληθεί σε εσάς απο το δώρο.

Η νικήτρια θα ειδοποιηθεί με e-mail και θα έχει 4 ημέρες στη διάθεση της για να μου απαντήσει αλλιώς θα επιλέξω νέα νικήτρια.
a Rafflecopter giveaway

26 σχόλια:

  1. πολύ ωραιος!!! χρυσοχερα μου εσυ!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! :-D Φιλάκια, καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία τσαντούλα, και μέσα και έξω!
    Μπράβο σου που φτιάχνεις τόσο ωραία πράγματα :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο όμορφη;;;; Πες μου ότι την έφτιαξες εσύ!!!! Τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε, αφού το γράφω! Ξεκίνησα μαθήματα και είναι αποκλειστικά απο τα χεράκια μου! :-) Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη. Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστουμε πολυ!!!!!τελειο ειναι <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι υπέροχη!!!
    Χιλια μπράβο σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ομορφη τσαντουλα ! Εχεις ταλεντο κοπελια !!! Ευχαριστουμε για τον διαγωνισμο και την δυνατοτητα που μας δινεις να την αποκτησουμε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη δουλειά!!!!Μπράβο είναι φανταστικό τσαντάκι!!! Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΔΩΡΟ !!!!!!!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολλή όμορφη η τσαντούλα! Μπράβο για τις καταπληκτικές δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή