Ετικέτες

Σάββατο, 8 Νοεμβρίου 2014

Lavera Giveaway!

Γεια σας αγάπες! Τι κάνετε;

Στις 9 Νοεμβρίου έχω τα γενέθλια μου και αποφάσισα να κάνω ένα διαγωνισμό! 
Είναι η πρώτη φορά που κάνω διαγωνισμό σε συνεργασία με εταιρεία. Πριν αρκετό καιρό είχα μιλήσει με την εταιρεία Lavera Hellas, μιας και γενικά με ενδιαφέρουν πολύ οι εταιρείες με βιολογικά φυσικά προϊόντα που δίνουν προσοχή στην προστασία του περιβάλλοντος, των ζώων και των ανθρώπων και που τα προϊόντα τους δεν περιέχουν βλαβερά χημικά συστατικά. Μου έστειλαν λοιπόν κάποια προϊόντα σε κανονικό μέγεθος και αρκετά δείγματα. Ανάμεσα στα προϊόντα που μου έστειλαν είναι και το δώρο που θα κερδίσει η νικήτρια.

 Είναι η 24ωρη Ενυδατική Κρέμα Προσώπου για Ξηρές Επιδερμίδες με βιολογικό άγριο τριαντάφυλλο και βιολογικό έλαιο macadamia

Όπως αναγράφεται και στη σελίδα τους www.lavera.gr
Αυτή η 24ωρη ενυδατική κρέμα μειώνει τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες που
δημιουργούνται από την ξηρότητα του δέρματος. Το βιολογικό άγριο τριαντάφυλλο
ενυδατώνει, ενδυναμώνει και αναζωογονεί το δέρμα, ενώ το πολύτιμο βιολογικό έλαιο
μακαντάμια χαρίζει στο δέρμα όψη και αίσθηση απαλότητας και βοηθάει στην
αναγέννησή του. Χαρίζει λαμπερή επιδερμίδα καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας.


Τι πρέπει να κάνετε για να λάβετε μέρος στο διαγωνισμό; Τα βήματα είναι πολύ απλά και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και τα τέσσερα:

1. Να κάνετε Like στη σελίδα της Lavera Greece στο Facebook

2. Να κάνετε δημόσια κοινοποίηση της σελίδας της Lavera Greece 

και να βάλετε στην φόρμα συμμετοχής τον σύνδεσμο της κοινοποίησης.
Για να τον βρείτε πατάτε πάνω στην ώρα της κοινοποίησης σας και μετά κάνετε αντιγραφή και επικόλληση. 



3. Να είσαστε μέλη στο blog μου στο GFC.

4. Να μου γράψετε ένα email στο οποίο θα σας ειδοποιήσω σε περίπτωση που κερδίσετε.


Προαιρετικά και για να αυξήσετε τις πιθανότητες σας να κερδίσετε μπορείτε:

1. Να κάνετε δημόσια κοινοποίηση του διαγωνισμού στο Facebook

2. Να ακολουθήσετε το blog μου στο Bloglovin

3. Να με ακολουθήσετε στο Google+

Ο διαγωνισμός ξεκινάει στις 8 Νοεμβρίου και λήγει στις 29 Νοεμβρίου 2014 και είναι ανοιχτός μόνο για την Ελλάδα.
 Η νικήτρια θα ενημερωθεί με email και θα έχει 3 ημέρες για να μου στείλει τα στοιχεία της. Εάν δεν υπάρξει ανταπόκριση εντός αυτού του χρονικού διαστήματος θα επιλεγεί άλλος νικητής.
Δεκτές γίνονται μόνο οι συμμετοχές που έχουν συμπληρωθεί στην φόρμα του Rafflecopter. 
Εάν διαγράφεστε κατά τη διάρκεια ή μετά το διαγωνισμό αποκλείεστε απο αυτόν και τους επόμενους.
Οι κοινοποιήσεις δεν πρέπει να διαγράφονται μέχρι την λήξη του διαγωνισμού αλλιώς δεν μπορώ να τις ελέγξω.
Δεν φέρω ευθύνη για όσες δεν διαβάζουν τους όρους και επομένως δεν τους τηρούν.
Δεν φέρω καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί στο δώρο απο τη στιγμή που θα το ταχυδρομήσω και μετά.
Δεν έχω καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να προκληθεί σε εσάς απο το δώρο (αλλεργία ή οτιδήποτε άλλο).
 Καλή επιτυχία σε όλες!
a Rafflecopter giveaway

16 σχόλια:

  1. Χρονια σου πολλα ομορφια!!! Ευχαριστουμε για το δωρακι!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! Καλή επιτυχία να έχεις! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. That is a lovely giveaway..may the best person.. and wish u a very Happy B'day Maria.. Lots of love ♥
    http://natashabhatt.blogspot.in

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eυχαριστουμε πολυ!!!! Χρονια πολλα και οτι επιθυμεις να πραγματοποιηθει !! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΜΑΡΙΑ !!! - σου ευχομαι τα καλητερα - ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΣ και ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για το υπεροχο δωρο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ζήσεις Μαρία πολύχρονή και σου εύχομαι κάθε επιτυχία στην ζωή σου!! μας κρατάς τόσο καλή συντροφιά πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σιμόνα μου και για τις ευχές και για τα όμορφα λόγια σου! Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  6. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ Lavera...μακάρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο κάποια προϊόντα τους που δοκίμασα εγώ είμαι πολύ ικανοποιημένη. Θα κάνω review post σύντομα. Καλή επιτυχία κορίτσι μου!

      Διαγραφή