Ετικέτες

Πέμπτη, 16 Απριλίου 2015

Simoun Giveaway

Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Τι κάνετε, πως περάσατε το Πάσχα;
 Εγώ είμαι ακόμα στο πατρικό μου και δεν έχω τα απαραίτητα μαζί για να ανεβάσω κάποιο ποστ. Πριν αρκετό καιρό όμως είχα ρωτήσει στην σελίδα αν σας ενδιαφέρει μία κεριέρα που δεν χρησιμοποιώ πια και είχατε εκδηλώσει μεγάλο ενδιαφέρον, οπότε ξεκινάω διαγωνισμό!

Η νικήτρια θα κερδίσει την κεριέρα μάρκας Simoun μαζί με ένα κερί Silk και δέκα ταινίες αποτρίχωσης.


Τα μοναδικά δύο βήματα που πρέπει να κάνετε είναι:

1. Να είσαστε μέλη στο blog μέσω GFC 

2. Να κάνετε δημόσια κοινοποίηση του διαγωνισμού στο Facebook. Για να βρείτε τον σύνδεσμο και να τον επικολλήσετε στη φόρμα συμμετοχής απλά πατάτε επάνω στην ώρα της κοινοποίησης 

και στη συνέχεια αντιγράφετε τη διεύθυνση url και την κάνετε επικόλληση στην φόρμα.


Όροι διαγωνισμού

- Ο διαγωνισμός ισχύει μόνο για κατοίκους Ελλάδας και θα διαρκέσει μέχρι τις 30 Απριλίου 2015.
- Για να συμμετέχετε πρέπει να είσαστε άνω των 18 ετών ή να έχετε την συγκατάθεση των γονέων σας για να δώσετε προσωπικά σας στοιχεία.
- Το δώρο είναι αγορασμένο απο εμένα και χρησιμοποιημένο. Δεν φέρω καμία ευθύνη για τυχόν ζημιά προκληθεί απο λάθος χρήση του ή σε περίπτωση που δυσλειτουργήσει μελλοντικά. Το έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα και λειτουργεί κανονικά.
- Η νικήτρια θα ανακοινωθεί εδώ και θα ειδοποιηθεί με email. Σε περίπτωση που δεν απαντήσει εντός 5 ημερών θα πρέπει να επιλέξω άλλη νικήτρια.
- Το δώρο θα αποσταλεί με δικά μου έξοδα το συντομότερο δυνατόν συσκευασμένο προσεκτικά. Εάν παρόλα αυτά κατά τη μεταφορά του με το ταχυδρομείο προκληθεί οποιαδήποτε ζημιά, δεν φέρω καμία ευθύνη και δεν δύναμαι να το αντικαταστήσω.
- Έγκυρες θεωρούνται μόνο οι συμμετοχές που έχουν κάνει και τα δύο βήματα και έχουν συμπληρώσει σωστά την φόρμα συμμετοχής του Rafflecopter.
- Η κοινοποίηση πρέπει να είναι δημόσια και να μην διαγραφεί μέχρι το τέλος του διαγωνισμού για να μπορώ να την δω όταν ελέγξω τις συμμετοχές.

~ Ο διαγωνισμός προβάλλεται απο το kerdiseto.gr ~

Καλή επιτυχία σε όλες!

a Rafflecopter giveaway


14 σχόλια:

  1. ηθελα να αγορασω μια κεριερα αυτες τις ημερες ,θα περιμενω μηπως και ειμαι τυχερη ,πολυ ευγενικο εφοσον δεν την χρειαζεσαι πια να μας την χαρισεις ,ευχαριστουμε Μαρια μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία σου εύχομαι λοιπόν! Φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο δώρο, ότι πρέπει για τώρα που πλησιάζει και το καλοκαιράκι!! Σε ευψαριστούμε πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσε, καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  3. φανταστικο δωρακι...! χρησιμο για καθε γυναικα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μακαρι,γιατι εχω μεγαλο προβλημα!!!ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή