Ετικέτες

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Erre Due Smart Pencil Review. Όντως αδιάβροχο αλλά....



Γεια σας sweeties μου! Τι κάνετε, πως τα περνάτε;

Το σημερινό μου ποστ αφορά το all-time αγαπημένο μου αδιάβροχο μολύβι ματιών της Erre Due, Smart Pencil waterproof. Μου το είχαν προτείνει στα Galerie De Beaute και απο τότε κόλλησα μαζί του. Είναι το μοναδικό μολύβι ματιών που βρήκα το οποίο είναι όντως αδιάβροχο. Το έχω φορέσει και στο κολυμβητήριο και στη θάλασσα και πραγματικά δεν έφυγε.
Αρκεί βέβαια να μην τρίψετε τα μάτια σας. Μένει αναλοίωτο στα μάτια για πολλές ώρες και με ένα μόνο πέρασμα έχει αμέσως πολύ έντονη απόδοση χωρίς να χρειάζεται να το περάσετε πολλές φορές και κυρίως χωρίς να χρειάζεται να ασκήσετε πίεση για να γράψει, όπως συμβαίνει με άλλα μολύβια. 
Τα χρώματα που έχω δοκιμάσει είναι τα δύο που βλέπετε στην φωτογραφία, τυρκουάζ και κυπαρισσί, συν το μαύρο. Εδώ έρχεται να κολλήσει το ''αλλά'' του τίτλου του ποστ. Το μαύρο λοιπόν, στα δικά μου μάτια, δεν είναι καθόλου αδιάβροχο. Μου φάνηκε ακριβώς όπως και τα υπόλοιπα μαύρα μολύβια του εμπορίου. Ίσως να φταίει που δεν είναι ίδια η υφή του, μιας και τα άλλα χρώματα είναι μεταλλιζέ. Το γεγονός πάντως είναι οτι δεν κρατάει, ενώ αυτά τα 2 χρώματα έχουν εξαιρετική αντοχή. Έχει αρκετές αποχρώσεις, τις οποίες μπορείτε να δείτε εδώ.
 Στην πίσω μεριά του έχει ξύστρα και σφουγγαράκι, τα οποία εγώ δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και κοστίζει 5.40 ευρώ.
 Η επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας είναι www.erredue.gr και η σελίδα τους στο facebook http://www.facebook.com/ErreDueMakeup .

Αυτά απο εμένα. Εσείς το έχετε δοκιμάσει; Ποιές οι εντυπώσεις σας;
Φιλιά πολλά!