Ετικέτες

Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Too Faced Better Than False Lashes Mascara Review

Γεια σας κορίτσια!

Πέρασε καιρός που δεν έχω γράψει αλλά με ένα μωρό σαράντα ημερών πραγματικά δεν προλαβαίνω τίποτα! Αυτό το άρθρο ήθελα καιρό να το γράψω και επιτέλους βρήκα το χρόνο.

Θα σας παρουσιάσω λοιπόν την μάσκαρα Better Than False Lashes της εταιρείας Too Faced.


Η συσκευασία περιέχει δύο διαφορετικά προϊόντα,

την μάσκαρα και τα fibers, και σας δείχνει και τον τρόπο που πρέπει να την φορέσετε.



 Βάζετε πρώτα μία στρώση απο την μάσκαρα, βάζετε fibers τα οποία κολλάνε πάνω της και στη συνέχεια περνάτε πάλι την μάσκαρα.


Βλέπετε στην φωτογραφία που ακολουθεί την εφαρμογή στις βλεφαρίδες μου. Στην πρώτη εικόνα έχω βάλει μία στρώση μάσκαρα, στην δεύτερη έβαλα τα fibers και στην τρίτη πέρασα πάλι την μάσκαρα, όπως λένε οι οδηγίες.


Το αποτέλεσμα, κατά τη γνώμη μου, είναι αρκετά εντυπωσιακό. Είναι αυτό που λέμε ''ανοίγει'' το βλέμμα. Η εφαρμογή της είναι εύκολη και γρήγορη, παρά τα τρία βήματα, και ανάλογα του πόσα fibers θα βάλετε εξαρτάται και το αποτέλεσμα.


 Το αρνητικό είναι οτι αργεί να στεγνώσει και αν ακουμπήσετε τις βλεφαρίδες σας πριν στεγνώσει κολλάνε μεταξύ τους και μετά δεν διορθώνονται με τίποτα. Επίσης, κολλάνε με τις κάτω και είναι ενοχλητικό. Εκτός αυτού, είναι λίγο δύσκολη στην αφαίρεση της, τουλάχιστον με νερό micellaire. Πρέπει να επιμείνετε με αποτέλεσμα να χάνετε μία δύο βλεφαρίδες τη φορά. Ίσως με διφασικό λαδάκι ντεμακιγιάζ να είναι ευκολότερη η αφαίρεση αλλά δεν έχω οπότε δεν έχω άποψη. 

Θα την αγόραζα ξανά; 

Λαμβάνοντας υπόψη τα αρνητικά και την τιμή που είναι στα 30 ευρώ περίπου, δεν νομίζω να την αγόραζα ξανά. Θα προτιμούσα να δοκιμάσω αρκετά άλλα προϊόντα πριν καταλήξω πάλι σε αυτό, καθώς δεν είναι πολύ βολικό για καθημερινή χρήση.

Εσείς τι γνώμη έχετε αν την έχετε δοκιμάσει;

Φιλιά!