Ετικέτες

Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Τα αποσμητικά που χρησιμοποιώ


Πολλές καλημέρες!

 Έχω αναφερθεί σε αρκετά προϊόντα μακιγιάζ και σώματος και σκέφτηκα να σας αναφέρω και τα αγαπημένα μου αποσμητικά, τα οποία είναι 2!
Το πρώτο και βασικό που θα ήθελα να αναφέρω για όλα γενικώς τα αποσμητικά είναι να προτιμάτε αυτά που αναγράφουν Deodorant και όχι αυτά που είναι και Anti-perspirant! Ο λόγος; Εμποδίζουν την έκκριση ιδρώτα φράζοντας τους πόρους με αποτέλεσμα να δημιουργούνται κίνδυνοι.


Το αποσμητικό που είναι πρώτο στις προτιμήσεις μου λοιπόν είναι της Dove με άρωμα Talco. Είναι το μοναδικό αποσμητικό σε spray που έχω χρησιμοποιήσει και όντως έχει διάρκεια. Συνήθως, με τα υπόλοιπα αποσμητικά σε spray, μετά απο λίγη ώρα αρχίζω να αισθάνομαι οτι το άρωμα τους ανακατεύεται με τον ιδρώτα μου και με κάνουν να αισθάνομαι και να μυρίζω άσχημα. Αυτό είναι το μοναδικό που η μυρωδιά του παραμένει ωραία ακόμα και μετά απο πολλές ώρες. Μυρίζει πούδρα, μια μυρωδιά πολύ ανάλαφρη, ιδανική για καλοκαίρι που οι βαριές και έντονες μυρωδιές μπορεί να γίνονται ενοχλητικές. Σε κάνει να νιώθεις οτι έχεις μόλις βγει απο το μπάνιο, ακόμα και μετά απο ώρες. Εκτός αυτού, δεν περιέχει οινόπνευμα, οπότε δεν τσούζει αν έχω μόλις ξυρίσει τις μασχάλες μου. Απο τότε που το δοκίμασα δεν αγοράζω ποτέ κανένα άλλο. Όλη την γκάμα μπορείτε να την δείτε στην επίσημη ιστοσελίδα τους http://www.gr.dove.com/el/Products/default.aspx 

και στο facebook

Το δεύτερο σε προτίμηση είναι σε μορφή roll on και το χρησιμοποιώ κυρίως χειμώνα, γιατί το καλοκαίρι δεν μου αρέσει η αίσθηση που αφήνουν στις μασχάλες τα roll on. Είναι της Neutro Roberts το Delicate με άρωμα Powder Fresh, επομένως μυρίζει επίσης πούδρα! :-) Αδυναμίες είναι αυτές... Έχει, κατά τη γνώμη μου, ακριβώς τις ίδιες ιδιότητες με το Dove. Μυρίζει υπέροχα, ανάλαφρα, έχει μεγάλη διάρκεια και δεν περιέχει οινόπνευμα. Η μόνη τους διαφορά είναι ουσιαστικά η υφή. Επιλέγετε αναλόγως της μορφής αποσμητικού που σας εξυπηρετεί καλύτερα. 
Η επίσημη ιστοσελίδα τους είναι www.neutroroberts.it 
και η σελίδα τους στο facebook http://www.facebook.com/NeutroRoberts


Εύχομαι να σας έδωσα αρκετές πληροφορίες και να μείνετε ικανοποιημένες εάν τα δοκιμάσετε!