Ετικέτες

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Αντιηλιακό La Roche-Posay Anthelios SPF 50+

Το αντιηλιακό αυτό της La Roche-Posay, το Anthelios με SPF 50+ σε μορφή spray, το δοκίμασα πριν 2 χρόνια πρώτη φορά μετά απο παρακίνηση φίλης. Μέχρι τότε δεν είχα δοκιμάσει κανένα προϊόν της συγκεκριμένης εταιρείας, την οποία τελικά αγάπησα, όπως θα διαπιστώσετε και από άλλα posts. Το πρώτο θετικό του, για εμένα, είναι η υφή του. Τα αντιηλιακά σε κρεμώδη μορφή δεν μου αρέσουν, μου φαίνονται πολύ λιπαρά. Το συγκεκριμένο είναι σε μορφή spray και μόλις το απλώσεις νιώθεις να απορροφάται αμέσως απο το δέρμα σου, με αποτέλεσμα να μην σου αφήνει αίσθηση λιπαρότητας. Επιπλέον, είναι αδιάβροχο. Δεν το γράφει μόνο για να το γράψει, όπως συμβαίνει με διάφορα άλλα προϊόντα. Είναι όντως εξαιρετικά ανθεκτικό στο νερό. Τέλος, κάτι ακόμη πολύ σημαντικό είναι οτι δεν περιέχει parabens. Εγώ το αγόρασα με δείκτη προστασίας 50+ γιατί καίγομαι πολύ εύκολα. Μπορείτε να το βρείτε και με δείκτη 30, 20 και 50+ για παιδιά. Για εμένα, ένα απο τα καλύτερα αντιηλιακά που κυκλοφορούν. Θα το βρείτε σε φαρμακεία και σε πολλά online πλέον φαρμακεία, με την τιμή να έχει πολλές διακυμάνσεις από ότι έχω διαπιστώσει, απο 10 μέχρι και 20 ευρώ! Εδώ μπορείτε να δείτε την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας http://www.larocheposay.gr/