Ετικέτες

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Somatoline Cosmetic 7 Nights Intensive Slimming Review

Γεια σας κορίτσια!
Σήμερα θα σας μιλήσω για την κρέμα της εταιρείας Somatoline Cosmetic, Εντατικό Αδυνάτισμα 7 Νύχτες


Μου την είχαν προτείνει λέγοντας οτι κάνει θαύματα και την πήρα ελπίζοντας να με βοηθήσει, μιας και υπέφερα απο τρομερή κατακράτηση υγρών και κυτταρίτιδα.
Την αγόρασα Απρίλιο και μου κόστισε γύρω στα 30 ευρώ απο ηλεκτρονικό φαρμακείο με αρχική τιμή τα 49,50 ευρώ για 400ml.


Υπόσχεται εμφανή αποτελέσματα (μείωση κατακρατήσεων και πόντων) σε μόλις 7 ημέρες με καθημερινή εφαρμογή και συνέχιση της αγωγής για 4 εβδομάδες για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. 


Είναι σε μορφή κρέμας, ούτε πολύ πηχτή ούτε και ιδιαίτερα ρευστή, και προσωπικά μου μυρίζει σαν μέντα. Μια μικρή ποσότητα όπως αυτή που έπιασα στη φωτογραφία αρκεί για να καλύψει ολόκληρη την περιοχή της γάμπας μπρος πίσω, επομένως φαντάζεστε οτι η συσκευασία θα σας κρατήσει αρκετό καιρό. 


Εγώ την χρησιμοποίησα 2 μήνες ανελλιπώς (Απρίλιο και Μάιο) κάθε βράδυ σε γάμπες, μηρούς, γοφούς και κοιλιά και έχει ακόμα λίγο προϊόν η συσκευασία. Εάν βάλετε λίγο παραπάνω προϊόν, αντί να απορροφηθεί αρχίζει και κάνει ''κομματάκια'' και γεμίζετε ρούχα και σεντόνια, οπότε θέλει εγκράτεια!

Ποια είναι η γνώμη μου λοιπόν;
Για δύο συνεχόμενους μήνες την εφάρμοζε ο άντρας μου στις περιοχές που σας ανέφερα κάνοντας και έντονο μασάζ μέχρι να απορροφηθεί. Τα αποτελέσματα που είδα ήταν τόσο ανεπαίσθητα που είναι πολύ πιθανό να τα έβλεπα απλά και μόνο λόγω του μασάζ με ένα απλό λαδάκι.Δεν έκατσα να μετρηθώ με μεζούρα για να σας πω για πόντους, μιλάω για αποτελέσματα που δεν ήταν εμφανή ούτε με το μάτι ούτε στα ρούχα μου, για παράδειγμα Σίγουρα δεν θεωρώ οτι είχε τέτοια αποτελέσματα που να αξίζουν τα 30 ή ακόμα χειρότερα τα 49,50 ευρώ που κάνει. Δεν είναι μια αγορά που θεωρώ επιτυχημένη ούτε θα την αγόραζα ξανά.

Υ.Γ. Θα σας πω εν συντομία πως τελικά έφυγε η κατακράτηση και παραπάνω απο τη μισή κυτταρίτιδα που είχα. Έκοψα τα αντισσυληπτικά που έπαιρνα για 4 χρόνια, έμεινα έγκυος (προγραμματισμένα) και εκεί ήταν που μου ανακοίνωσαν οτι μπορεί να έχω διαβήτη κύησης. Τι σήμαινε αυτό; Κομμένα όλα τα γλυκά και οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη, τα ψωμιά, οι πατάτες, γενικά τα πολλά προϊόντα με άμυλο και 2 λίτρα νερό την ημέρα. Αποτέλεσμα να χάσω 8,5 κιλά τους πρώτους δύο μήνες της εγκυμοσύνης, να φύγει όλη η κατακράτηση απο το σώμα μου και να μειωθεί εντυπωσιακά η κυτταρίτιδα. Οπότε, αν θέλετε αποτελέσματα ξεκινήστε απο τη διατροφή και όχι απο κρέμες, δική μου συμβουλή.

Εσείς την έχετε δοκιμάσει; Ποιες οι εντυπώσεις σας;
Φιλάκια πολλά!