Ετικέτες

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

My lipstick collection + swatches

Καλησπέρα στην όμορφη παρέα μου! 

Όπως σας έχω υποσχεθεί εδώ και καιρό, σήμερα θα σας δείξω όλα τα κραγιόν που έχω στη συλλογή μου, η οποία ομολογουμένως παραείναι μεγάλη!

Ξεκινάω με τα πιο καθημερινά, ροζ και πιο nude χρώματα.




1. Beauty Line Cosmetics No 6

2. Seventeen Matte Lipstick No 04 SPF15

3. BeUp Style Mat Lipstick No 207 (Ιταλική εταιρεία που είχα βρει στα Ιωάννινα, δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα και που αλλού)

4. Lovie Smooth Rich Color No 2 (Όλα τα κραγιόν αυτής της σειράς είναι απο τα πιο ωραία κραγιόν με την καλύτερη απόδοση χρώματος της αγοράς κατά τη γνώμη μου.)

5. Golden Rose Matte Lipstick Crayon No 10 (Η νέα σειρά της Golden Rose. Είναι αγαπημένο μου πλέον, έχει απίστευτη απόδοση και διάρκεια ακόμα και μετά απο φαγητό. Έχετε την ευκαιρία να κερδίσετε δύο αποχρώσεις εδώ)

6. Dorothy L Super Longlasting Lipstick Pencil No 508 (Μπορείτε να τα δείτε όλα τα Dorothy L στα χείλη μου εδώ)

7. Dorothy L Super Longlasting Lipstick Pencil No 517

8. Dorothy L Super Longlasting Lipstick Pencil No 507

9. Inglot Lipstick No 211

10. Lovie No 9

11. L'Oreal Rouge Caresse Lipstick No 301 Dating Coral (Κραγιόν sheer, δηλαδή διαφανές και άρα με όχι τόσο έντονη απόδοση χρώματος. Κατάλληλο για καθημερινή χρήση)

12. Seventeen No 286 Rose Wine Sheer

13. L'Oreal Rouge Caresse Lipstick No 102 Mauve Cherie (Κραγιόν sheer, δηλαδή διαφανές και άρα με όχι τόσο έντονη απόδοση χρώματος. Κατάλληλο για καθημερινή χρήση)

14. Max Factor Colour Elixir Lipstick No 510 English Rose

15. Golden Rose Velvet Matte Lipstick No 12 (Αγαπημένα ματ κραγιόν όλων πλέον)

16. Golden Rose Velvet Matte Lipstick No 02

17. Inglot Lipstick 131

18. Seventeen Supreme Lipstick No192  Magnetism (το έχω τόσο καιρό που μάλλον δεν βγαίνει πια!)

19. Lovie Smooth Rich Color No 39

20. Tommy G Dual No Transfer Lipstick No 13 (Σταθερό με αρκετά καλή διάρκεια, το φοράω εδώ)

21. L'Oreal Infallible Cream Mega Lip Gloss No 109 Fight For It (Υποτίθεται οτι έχει μεγαλύτερη διάρκεια απο τα υπόλοιπα lip gloss. Καμία διάρκεια, κλασσικό lip gloss θα το έλεγα)

22. L'Oreal Infallible Cream Mega Lip Gloss No 101 Girl On Top

Δείτε και τις συσκευασίες τους σε περίπτωση που θέλετε να αναζητήσετε κάποιο απο αυτά.


 Συνεχίζω με τις πιο έντονες αποχρώσεις



23. Sixteen Cosmetics Lipstick No 408 (το πήρα μαζί με το νούμερο 34 πιο κάτω θεωρώντας οτι είναι αντίστοιχα των Lovie. Δεν έχουν το ίδιο καλή απόδοση και επίσης η συσκευασία τους ανοίγει με το παραμικρό και γίνεται χάλια η τσάντα)

24. Lovie Smooth Rich Color No 43

25. Lovie Smooth Rich Color No 26

26. Lovie Smooth Rich Color No 32

27. Jordana Lipstick No 029 Hot Pink (Μου το έδωσε η Ιωάννα και κατάλαβα αμέσως γιατί δεν της άρεσε. Όσο έντονο είναι το χρώμα του τόσο δύσκολα βγαίνει στα χείλη. Το πίεσα στο χέρι μου 10 φορές για να βγάλει χρώμα να σας το δείξω)

28. L'Oreal Color Riche Matte No 144 Ouhlala (Εξαιρετικό κραγιόν! Το πήρα γιατί μου άρεσε η απόχρωση του στην πωλήτρια που το είδα χωρίς να ρωτήσω λεπτομέρειες. Ανακάλυψα οτι είναι σούπερ ματ, παρόλα αυτά ενυδατικό και με τρομερή διάρκεια. Έφαγα, ήπια και δεν είχε φύγει)

29. Lovie Smooth Rich Color No54

30. Radiant Matt Lasting Lip Color SPF15 No 14 (Άψογο, το φοράω πολύ συχνά. Κρατάει ώρες και μετά απο φαγητό. Ίσως να σας κάνει λίγα κομματάκια στο σημείο που ακουμπάνε τα χείλη μετά απο ώρες. Δείτε το φορεμένο εδώ.)

31. Clinique Chubby Stick Moisturizing Lip Color Balm 07 Super Strawberry (Είναι αυτό που λέει, lip balm, επομένως δεν έχει έντονη απόδοση χρώματος ούτε διάρκεια. Είναι πολύ ενυδατικό αλλά νομίζω οτι θα βολευόσασταν και με ένα liposan με χρώμα)

32. Dorothy L Super Longlasting  Lipstick Pencil No 518

33. Beauty Line No 7 (Έρωτας! Ενυδατικό με πολύ καλή διάρκεια και απόδοση. Το βλέπετε φορεμένο εδώ

34. Sixteen Cosmetics No 428 (Απογοήτευση. Περίμενα να βγαίνει το χρώμα όπως στη συσκευασία αλλά δεν έχει τέτοια απόδοση. Επίσης, ανοίγει συνεχώς η συσκευασία)

35. Lovie Smooth Rich Color No 19

36. Clinique Long Last Lipstick All Heart A63 (Το πήρα σε περιοδικό. Υποτίθεται οτι είναι long lasting αλλά δεν κρατάει καθόλου. Κλασικό ενυδατικό κραγιόν με ελάχιστη διάρκεια)

37. Golden Rose Velvet Matte Lipstick No 15

38. L'Oreal Color Riche No461 Scarlett Creme (Πανέμορφο κλασικό κόκκινο)

39. Seventeen Matte Lipstick No 10 (Πολύ καλό ματ κραγιόν, το βλέπετε και εδώ φορεμένο)

40. BeUp Style Mat Lipstick No 210

41. Golden Rose Vision Lipstick No 139 (Δεν μου άρεσε καθόλου. Δύο φορές που το έβαλα έτρεξε έξω απο το περίγραμμα των χειλιών)

42. Dorothy L Super Longlasting Lipstick Pencil No 509

43. Dorothy L Super Longlasting Lipstick Pencil No 510

44. Golden Rose Matte Lipstick Crayon No 05 (Η νέα σειρά της Golden Rose. Είναι αγαπημένο μου πλέον, έχει απίστευτη απόδοση και διάρκεια ακόμα και μετά απο φαγητό. Το φοράω εδώ)

45. Beauty Line Matte Lipgloss No 504 (Δεν με ενθουσίασε. Κολλάει λίγο, θέλει καλό ''στρώσιμο'' αλλιώς μου αφήνει κενά και δεν είναι πολύ ανθεκτικό σε φαγητό και ποτό. Επίσης, μου κάνει ''κομματάκια'' και υποχωρεί στο εσωτερικό των χειλιών με αποτέλεσμα να φαίνεται άσχημο. Το βλέπετε και εδώ)

Οι συσκευασίες τους


Αυτά τα λίγα είχα να σας δείξω. Αν θέλετε πληροφορίες, τη γνώμη μου ή να δείτε κάποια συγκεκριμένα φορεμένα στο χείλη αφήστε μου σχόλιο να κάνω ένα νέο ποστ ή να τα βάλω στη σελίδα μου στο facebook.
Έχουμε κανένα κοινό;
Φιλιά πολλά!