Ετικέτες

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Zoya Pixie Dust, εντυπωσιακά αλλά χωρίς διάρκεια

Τα Zoya Pixie Dust τα έβλεπα να διαφημίζονται πολύ καιρό πριν έρθουν στην Ελλάδα και ανυπομονούσα να τα δοκιμάσω. Γενικότερα, άλλα μανό της συγκεκριμένης εταιρείας δεν έχω δοκιμάσει αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια. Επίσης είναι και Toluene, Formaldehyde, Dibutyl Phthalate free, πράγμα πολύ σημαντικό, όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενο πόστ http://mariasbeautifulworld.blogspot.gr/2013/07/blog-post_28.html.
Έφτασε λοιπόν η έκθεση Beauty Νοεμβρίου μόνο για επαγγελματίες και φρόντισα να τα προμηθευτώ άμεσα και μάλιστα σε 5 χρώματα. Οι οδηγίες που σου δίνουν απο την εταιρεία είναι να τα χρησιμοποιήσεις χωρίς βάση και χωρίς top coat. Ενώ λοιπόν το αποτέλεσμα είναι πολύ εντυπωσιακό και με ενθουσίασε, το πρόβλημα ήταν η διάρκεια. Εμένα προσωπικά άρχισαν να μου ξεφλουδίζουν στις άκρες απο την πρώτη κιόλας μέρα. Αποφάσισα να τα δοκιμάσω και με βάση και top coat ή κάνοντας άλλες παραλλαγές όπως μόνο με βάση ή μόνο με top coat. Το αποτέλεσμα; Το ίδιο. Ξεφλουδίζουν απο την πρώτη μέρα. Η μόνη περίπτωση που μου κράτησαν άθικτα 2 μέρες ήταν όταν έβαλα μόνο top coat, αλλά 2 μέρες διάρκεια για μανό το οποίο μάλιστα είναι και ακριβότερο απο τα απλά μανό, είναι πλήρως απογοητευτική. Ο μόνος λόγος που θεωρώ εγώ οτι υπάρχει για να τα πάρετε, είναι αν έχετε να κάνετε κάποια ιδιαίτερη εμφάνιση, γενέθλια, πάρτυ ή οτιδήποτε, και θέλετε εντυπωσιακό αποτέλεσμα για την συγκεκριμένη βραδυά. Είναι ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος για εντυπωσιακά νύχια, μικρής όμως διάρκειας. Η ιστοσελίδα της εταιρείας είναι www.zoya.com και η ελληνική σελίδα στο facebook είναι https://www.facebook.com/zoya.nailpolishes . Εσείς τα έχετε δοκιμάσει; Σας κράτησαν; Ποιά χρώματα σας άρεσαν; Kisses!