Ετικέτες

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Eyeliner Inglot σε βαζάκι




Έχω αναφερθεί ήδη στην αδυναμία που έχω στα προϊόντα της Inglot. Το eyeliner σε gel όμως η αλήθεια είναι οτι άργησα πολύ να το δοκιμάσω λόγω προηγούμενης κακής εμπειρίας απο άλλη εταιρεία. Είχα δοκιμάσει κάποια στιγμή eyeliner σε βαζάκι απο κάποια άλλη επαγγελματική εταιρεία και, παρόλο που ήμουν πολύ ικανοποιημένη απο την απόδοση του, στους 2 μήνες μου ξεράθηκε όλο το περιεχόμενο και αχρηστεύτηκε το προϊόν. Έτσι ήμουν πολύ αρνητική στο να αγοράσω ξανά eyeliner σε τέτοια μορφή. Παρόλα αυτά διάβασα πολύ καλά σχόλια απο άλλες blogger για το συγκεκριμένο και έτσι πείστηκα να το δοκιμάσω. Πήρα το μαύρο και μπορώ να πω ότι είναι άψογο. Μία μικρή ποσότητα στο πινελάκι αρκεί για να κάνεις τη γραμμή σε όλο το βλέφαρο. Απλώνει εύκολα και είναι πολύ καλυπτικό. Δεν χρειάζεται δηλαδή δεύτερο πέρασμα σαν άλλα eyeliner που κάνουν νερά. Επίσης διαρκεί πάρα πολύ. Το μυστικό που μου είπαν είναι να το κρατάω ερμητικά κλειστό και με τα βαζάκι ανάποδα για να μην ξεραθεί. Το έχω 3 μήνες ήδη και προς το παρόν είναι μιά χαρά! Το προτείνω ανεπιφύλακτα! Θα το βρείτε στα τρία καταστήματα της Inglot :
Γλυφάδα: Α. Μεταξά 22, τηλ. 210 8941920
Metro Mall: Λ. Βουλιαγμένης 276 Αγ. Δημήτριος, τηλ. 214 4169970
Χαλάνδρι: Χαϊμαντά 18, τηλ. 210 6898958
Η σελίδα τους στο facebook είναι https://www.facebook.com/InglotGreece και η επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας http://www.inglotcosmetics.com/



Εσείς το έχετε δοκιμάσει; Σε τι χρώμα;