Ετικέτες

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Η γνωριμία με την Inglot. Πούδρα για αρχή!

Γεια σας και πάλι!
Σήμερα θα σας παρουσιάσω το πρώτο απο τα προϊόντα της Inglot που απέκτησα και μου άρεσε.


Η εταιρεία Inglot μπήκε πολύ πρόσφατα στη ζωή μου. Έχοντας ακούσει πολλά θετικά σχόλια, αποφάσισα να δοκιμάσω κάποια προϊόντα της και τελικά κατέληξα να αποκτήσω αρκετά. Μέχρι στιγμής, ότι προϊόν και να έχω πάρει είναι πολύ καλό.

 Την πρώτη μου ''γνωριμία'' με την εταιρεία την έκανα λοιπόν αγοράζοντας μια πούδρα, την Pressed Powder No16. Εγώ τις πούδρες τις χρησιμοποιώ πάντα πάνω απο make up για να το σταθεροποιούν και να εξαφανίζουν τυχόν γυαλάδες και αυτή η πούδρα κάνει ακριβώς αυτό που ζητάω. Αυτό που μου αρέσει είναι ότι ανάλογα με τον τρόπο που θα την εφαρμόσω μπορεί να γίνει πολύ καλυπτική. Αν την περάσω απαλά με πινέλο το αποτέλεσμα είναι διακριτικό, αν την εφαρμόσω με σφουγγαράκι είναι πιο καλυπτική. Θέλει όμως λίγο προσοχή γιατί αν χρησιμοποιήσετε μεγάλη ποσότητα το αποτέλεσμα βγαίνει πολύ ''βαρύ''. Κρατάει μακρυά την λιπαρότητα για αρκετές ώρες και έχει μεγάλη γκάμα αποχρώσεων.


 Η σελίδα τους στο facebook είναι https://www.facebook.com/InglotGreece και η επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας http://www.inglotcosmetics.com/

Εσείς τι γνώμη έχετε για τα προϊόντα τους; Έχετε δοκιμάσει κανένα;