Ετικέτες

Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Inglot Cream Foundation Review

Καλημέρα σας! Πρόσφατα αποφάσισα να δοκιμάσω ένα ακόμα προϊόν απο την αγαπημένη μου εταιρεία, την Inglot. Πήρα λοιπόν το Cream Foundation της. Τα συναισθήματα ανάμεικτα και θα σας αναλύσω αμέσως γιατί.
Τα θετικά του προϊόντος:
''Δένει'' αμέσως με το δέρμα. Εννοώ οτι απλώνεται ομοιόμορφα και δεν βαραίνει καθόλου το πρόσωπο, με αποτέλεσμα πολύ φυσικό.
Είναι ανάλαφρο και, τουλάχιστον σε εμένα, δεν δημιουργεί καθόλου γυαάδα ακόμα και μετά απο ώρες.
Είναι πολύ σταθερό. Το φορούσα για αρκετές ώρες, 5 για την ακρίβεια, και δεν έφυγε καθόλου.
Τα αρνητικά:
Ένα και μόνο αρνητικό του βρήκα. Δεν έχει και ιδιαίτερα μεγάλη καλυπτικότητα. Έβαλα αρκετή ποσότητα και παρόλα αυτά δεν με ικανοποίησε. Πριν απο αυτό χρησιμοποιούσα κάποιας άλλης επαγγελματικής εταιρείας και ήμουν πολύ ικανοποιημένη και απο την διάρκεια του και απο την καλυπτικότητα του.
Για να γίνει κατανοητό αυτό που λέω για την καλυπτικότητα του σας παραθέτω φωτογραφίες απο το πριν και το μετά.
Πριν

Όπως βλέπετε, το δέρμα μου έχει αρκετές φακίδες και δυσχρωμίες. Επίσης κάτω απο τα μάτια μου έχω μια φλέβα που τα κάνει να δείχνουν σαν να έχουν μαύρους κύκλους. Καταλαβαίνετε λοιπόν γιατί ψάχνω κάλυψη σε ένα make up.






Μετά
 Όπως βλέπετε, η διαφορά είναι ελάχιστη...


 







 Αποτέλεσμα; Δεν θα το ξαναπροτιμήσω και θα επιστρέψω στο προηγούμενο foundation μου.
Αν παρόλα αυτά εσείς δεν χρειάζεστε μεγάλη καλυπτικότητα, είναι ένα προϊόν ανάλαφρο και σταθερό και σας το συστήνω! Το έχετε δοκιμάσει; Μήπως έχετε δοκιμάσει κάποιο απο τα άλλα make up της Inglot;

Η σελίδα τους στο facebook είναι https://www.facebook.com/InglotGreece και η επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας http://www.inglotcosmetics.com/ Kisses!