Ετικέτες

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Σκιές Inglot


Καλημέρα και καλησπέρα σε όλους και όλες!


Συνεχίζω να σας περιγράφω τα προϊόντα της Inglot που έχω δοκιμάσει λοιπόν! 


Το επόμενο προϊόν,μετά την πούδρα, που μου είπαν να δοκιμάσω και για το οποίο θα σας μιλήσω σήμερα ήταν οι σκιές. Έχουν μεγάλη γκάμα χρωμάτων και απο ότι μου είπαν ''γράφουν'' πολύ καλά. Ξεκίνησα με μία αλλά ενθουσιάστηκα τόσο με τα χρώματα που κατέληξα με εννιά. Να τονίσω οτι στην Inglot πωλούνται παλέτες μαγνητικές με 1,3,5,10 και νομίζω και περισσότερες θέσεις για να τις γεμίσεις εσύ με όποιο συνδυασμό σκιών επιλέξεις. Πολύ θετικό μιας και δεν υποχρεώνεσαι να πάρεις μια παλέτα με συγκεκριμένα χρώματα απο τα οποία θα χρησιμοποιήσεις ίσως τα μισά. 

Μου αρέσουν πολύ οι αποχρώσεις τους αλλά δεν με ικανοποιεί εξίσου η απόδοση όλων των χρωμάτων. Μερικά χρειάζονται πολλά περάσματα για να αποδώσουν και προσωπικά τις χρησιμοποιώ και με βρεγμένο πινελάκι για πιο έντονο αποτέλεσμα. Για να σας κάνω τα swatches, ορισμένες έπρεπε να τις περάσω 5-6 φορές στο χέρι για να φανούν. Απο διάρκεια, είναι πολύ ικανοποιητική αν βάλετε κάποια καλή βάση. Εγώ βάζω της MAC. Χωρίς βάση, στα δικά μου λιπαρά βλέφαρα δεν έχουν μεγάλη διάρκεια. 



Κάτι που μου φάνηκε περίεργο είναι οτι δεν έχουν όλες ίδια ποσότητα παρότι είναι στην ίδια συσκευασία και τιμή. Κάποιες γράφουν απο κάτω 2.3 γραμμάρια άλλες 2.7 και κάποιες μέχρι και 3.2 . 
 Η κάθε σκιά κοστίζει 6 ευρώ, αν τις πετύχετε με έκπτωση κοστίζουν 4,5. Κατά τη γνώμη μου, απο θέμα απόδοση, υπάρχουν και καλύτερες σκιές να αγοράσετε, είτε πιο οικονομικές είτε και πιο ακριβές.

Εδώ μπορείτε να δείτε όσες έχω εγώ (έχει μία κενή θέση η παλέτα) και πως αποδίδουν στο χέρι. Δεν έχω βάλει βάση.
 Η σελίδα τους στο facebook είναι 
και η επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας