Ετικέτες

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Ενυδατική προσώπου! Επιτέλους!


Καλησπέρα σε όλους! Αποφάσισα κι εγώ να μοιράζομαι την άποψη μου για τα προϊόντα που δοκιμάζω μαζί σας μέσα απο το blog μου.
Ξεκινάω τα posts μου στο blog με πρώτη την αγαπημένη μου και αναντικατάστατη ενυδατική κρέμα προσώπου της La Roche-Posay, Effaclar Duo. Μπορώ να πω οτι έχω δοκιμάσει πάρα πολλές ενυδατικές προσώπου. Μου ήταν ιδιαίτερα δύσκολο να βρω μία που να μην νιώθω μετά οτι βαραίνει και αφήνει ''γλίτσα'' στο πρόσωπο μου και που να μη μου δημιουργεί σπυριά. Το πρόσωπο μου αποδείχτηκε εξαιρετικά ευαίσθητο ακόμα και σε αντιηλιακά φαρμακείου.
 Η σωτηρία ήρθε λοιπόν όταν φίλη φαρμακοποιός μου πρότεινε να δοκιμάσω την Effaclar Duo της La Roche-Posay. Είναι η μοναδική κρέμα, μέχρι στιγμής, που όχι μόνο δεν μου δημιουργεί σπυράκια αλλά μειώνει ή εξαφανίζει και αυτά που βγαίνουν. Αυτή είναι άλλωστε η υπόσχεση που δίνει. Μείωση των ατέλειων, βελτίωση των φραγμένων πόρων και μείωση των κόκκινων και καφέ σημαδιών. Με το που την εφαρμόζω απορροφάται αμέσως και δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα, ενυδατώνοντας όμως πλήρως το δέρμα μου. Χρησιμοποιώντας την παρατήρησα τεράστια αλλαγή στο πρόσωπο μου, καθότι μέχρι τότε υπέφερα απο σπυράκια. Μετά απο πολυήμερη χρήση της μπορώ να πω οτι καθάρισε. Είναι για εμένα σταθερή αξία, όποτε νιώθω το πρόσωπο μου να γίνεται πάλι ''προβληματικό''.
 

Η επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας όπου μπορείτε να δείτε όλη τη γκάμα προϊόντων είναι www.larocheposay.gr και η σελίδα τους στο facebook http://www.facebook.com/larocheposay

Εσάς ποια η γνώμη σας για την συγκεκριμένη ενυδατική;
Φιλάκια!