Ετικέτες

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

BB Dream Pure της Maybelline

Καλησπέρα σας! Λοιπόν, δοκίμασα πρώτη φορά BB cream απο κάτι δειγματάκια που μου έδωσαν.
Συγκεκριμένα δοκίμασα την BB Dream Pure της Maybelline σε απόχρωση light. Η κρέμα αυτή αναφέρει στην συσκευασία οτι έχει τις εξής 8 ιδιότητες:
1. Καλύπτει τις κηλίδες
2.Μειώνει σταδιακά τις ατέλειες
3.Είναι μη λιπαρή
4.Μικραίνει τους πόρους
5.Φωτίζει την επιδερμίδα
6.Μειώνει τις κοκκινίλες
7.Ενυδατώνει και απαλύνει
8.Προσαρμόζεται στο χρώμα του δέρματος
Μπορώ να πω οτι δεν με εντυπωσίασε ιδιαίτερα.Η καλυπτικότητα της είναι ελάχιστη, ένιωσα σαν να μην έβαλα τίποτα στο πρόσωπο μου. Δεν μου ταίριαξε και η απόχρωση, φαινόταν πολύ άσπρο το πρόσωπο μου. Επίσης, δεν ένιωσα ενυδάτωση και με την ζέστη και τον ιδρώτα άρχισαν οι γυαλάδες στην ζώνη Τ και ήταν σαν να έφυγε. Δεν μπορώ να πω οτι είχε δηλλαδή ούτε διάρκεια. Δεν είναι ένα προϊόν που θα πήγαινα ποτέ να αγοράσω. Προτιμώ να φορέσω την ενυδατική μου και απο πάνω make up, παρά να βάλω ένα προϊόν που ούτε με ενυδάτωσε ούτε ήταν καλυπτικό. Βεβαίως είναι καθαρά προσωπική μου εμπειρία και άποψη και ίσως σε κάποιο άλλο δέρμα να ''κάτσει'' πολύ καλύτερα. Αν βρείτε κάπου δειγματάκια δοκιμάστε την έτσι πριν την αγοράσετε. Η τιμή της είναι 10 ευρώ για όποια ενδιαφέρεται να την αγοράσει! Η σελίδα της εταιρείας στο facebook είναι https://www.facebook.com/MaybellineNYGreece και η επίσημη ιστοσελίδα τους είναι www.maybelline.com .
Kisses!