Ετικέτες

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Frezyderm αντιηλιακή προσώπου με χρώμα!

Καλησπέρα σε όλους! Το σημερινό ποστ αφορά την αντηλιακή προσώπου της Frezyderm με δείκτη προστασίας SPF 50 με χρώμα. Όπως έχω ήδη αναφέρει στο ποστ για τις ενυδατικές προσώπου, έχω ιδιαίτερη ευαισθησία σε προϊόντα για το πρόσωπο και γεμίζω σπυράκια. Το ίδιο μου συμβαίνει και με τα αντηλιακά, ακόμη και με γνωστές μάρκες που βρίσκουμε μόνο σε φαρμακεία.
Το συγκεκριμένο αντηλιακό προσώπου μου το έδωσε φίλη φαρμακοποιός σε δειγματάκι για να το δοκιμάσω. Ήταν και η πρώτη φορά που δοκίμασα αντηλιακό με χρώμα. Απο την πρώτη στιγμή με εντυπωσίασε. Είναι αρκετά πηχτό σε σχέση με άλλα αντηλιακά με αποτέλεσμα να χρειάζεται μία πολύ μικρή ποσότητα για να καλύψει όλο το πρόσωπο. Παρότι ο κύριος λόγος χρήσης του είναι για αντηλιακή προστασία, έχει πολύ μεγάλη καλυπτικότητα, σαν να φοράς make up. Αυτό ήταν που μου άρεσε περισσότερο γιατί μπορούσε να καλύψει αρκετά τις πολλές φακίδες που έχω! :-) Επίσης, είναι αδιάβροχη. Δεν το αναγράφει απλώς, όντως είναι. Ακόμα και μετά τη θάλασσα, όταν έφτανα σπίτι μπορούσα ακόμα να την διακρίνω στο πρόσωπο μου. Αυτό είναι πολύ βασικό λόγω του ότι επισκεπτόμουν κολυμβητήριο μεσημεριανές ώρες.
Η τιμή της κυμαίνεται απο 15 μέχρι 22 ευρώ αναλόγως το φαρμακείο και την προσφορά που θα έχει. Το μόνο σίγουρο για εμένα είναι οτι τα αξίζει τα χρήματα της. Η ιστοσελίδα της εταιρείας είναι http://www.frezyderm.gr/Templates/Index.asp και η σελίδα τους στο facebook είναι http://www.facebook.com/frezyderm.dermoceuticalspharmaceuticals .

Ενημέρωση: Το συγκεκριμένο ποστ γράφτηκε στις 18/07/2013 και η γνώμη μου για το προϊόν που χρησιμοποιούσα ήταν εξαιρετική. Δυστυχώς τώρα 18/05/2014, 10 μήνες μετά και αφού έτρεξα να το αγοράσω πάλι για το φετινό καλοκαίρι, με απογοήτευσε πλήρως. Δεν ξέρω αν άλλαξαν κάτι στη σύσταση του αλλά δεν καλύπτει καθόλου πλέον και για αυτό το λόγο συμπεριλήφθηκε στο ποστ μου με προϊόντα που με απογοήτευσαν.