Ετικέτες

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2013

Frezyderm αντιηλιακή προσώπου με χρώμα!

Καλησπέρα σε όλους! Το σημερινό ποστ αφορά την αντηλιακή προσώπου της Frezyderm με δείκτη προστασίας SPF 50 με χρώμα. Όπως έχω ήδη αναφέρει στο ποστ για τις ενυδατικές προσώπου, έχω ιδιαίτερη ευαισθησία σε προϊόντα για το πρόσωπο και γεμίζω σπυράκια. Το ίδιο μου συμβαίνει και με τα αντηλιακά, ακόμη και με γνωστές μάρκες που βρίσκουμε μόνο σε φαρμακεία.
Το συγκεκριμένο αντηλιακό προσώπου μου το έδωσε φίλη φαρμακοποιός σε δειγματάκι για να το δοκιμάσω. Ήταν και η πρώτη φορά που δοκίμασα αντηλιακό με χρώμα. Απο την πρώτη στιγμή με εντυπωσίασε. Είναι αρκετά πηχτό σε σχέση με άλλα αντηλιακά με αποτέλεσμα να χρειάζεται μία πολύ μικρή ποσότητα για να καλύψει όλο το πρόσωπο. Παρότι ο κύριος λόγος χρήσης του είναι για αντηλιακή προστασία, έχει πολύ μεγάλη καλυπτικότητα, σαν να φοράς make up. Αυτό ήταν που μου άρεσε περισσότερο γιατί μπορούσε να καλύψει αρκετά τις πολλές φακίδες που έχω! :-) Επίσης, είναι αδιάβροχη. Δεν το αναγράφει απλώς, όντως είναι. Ακόμα και μετά τη θάλασσα, όταν έφτανα σπίτι μπορούσα ακόμα να την διακρίνω στο πρόσωπο μου. Αυτό είναι πολύ βασικό λόγω του ότι επισκεπτόμουν κολυμβητήριο μεσημεριανές ώρες.
Η τιμή της κυμαίνεται απο 15 μέχρι 22 ευρώ αναλόγως το φαρμακείο και την προσφορά που θα έχει. Το μόνο σίγουρο για εμένα είναι οτι τα αξίζει τα χρήματα της. Η ιστοσελίδα της εταιρείας είναι http://www.frezyderm.gr/Templates/Index.asp και η σελίδα τους στο facebook είναι http://www.facebook.com/frezyderm.dermoceuticalspharmaceuticals .

Ενημέρωση: Το συγκεκριμένο ποστ γράφτηκε στις 18/07/2013 και η γνώμη μου για το προϊόν που χρησιμοποιούσα ήταν εξαιρετική. Δυστυχώς τώρα 18/05/2014, 10 μήνες μετά και αφού έτρεξα να το αγοράσω πάλι για το φετινό καλοκαίρι, με απογοήτευσε πλήρως. Δεν ξέρω αν άλλαξαν κάτι στη σύσταση του αλλά δεν καλύπτει καθόλου πλέον και για αυτό το λόγο συμπεριλήφθηκε στο ποστ μου με προϊόντα που με απογοήτευσαν.

10 σχόλια:

  1. την αγορασα πριν καμια βδομαδα και την εχω λατρεψει. ουτε λιπαροτητα, ουτε ερεθισμους μου προκαλει. πολυ καλη καλυψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, και εγώ που με τις αντηλιακές γενικά βγάζω σπυριά, με τη συγκεκριμένη σώθηκα! Θα την πάρω πάλι σίγουρα!

      Διαγραφή
  2. δοκιμασε και την sun screen velvet..θα παθεις πλακα...υπεροχη υφη αφηνει ματ αποτελεσμα και εχει καλη καλυψη σχετικα...περσυ το καλοκαιρι δεν την εβγαλα απο πανω μου και δεν καηκα ουτε στο ελαχιστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το σκεφτόμουν να την πάρω αλλά τελικά φοβήθηκα μήπως δε μου αρέσει και πήρα πάλι αυτήν. Φέτος με απογοήτευσε λίγο.

      Διαγραφή
  3. βρε κοριτσια, την αγορασα κι εγω την sun screen tinted, αλλά με το που την απλωνω, εξαφανιζεται. δεν εχει καλυψη. μηπως υπαρχει και σε αλλη αποχρωση; τι να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά φέτος που την αγόρασα πάλι όντως και εμένα με απογοήτευσε εντελώς. Δεν καλύπτει καθόλου και είναι και λίγο λιπαρή. Δεν ξέρω τι συνέβη και αν την έχουν αλλάξει αλλά είναι πιο αραιή σε σχέση με εκείνη που είχα και για αυτό πρόσθεσα σημείωση στο τέλος του ποστ.

      Διαγραφή
  4. ναι, το πιθανότερο είναι να άλλαξαν τη σύσταση της. κρίμα. είμαι της άποψης ότι προέχει η αντιηλιακή προστασία κι έπειτα η κάλυψη. όταν συνδυάζονται και τα δύο,πόσο μάλλον με ματ υφή, νομίζω είναι το ιδανικό για μία επιδερμίδα με ατέλειες. εντάξει, δεν μετανιωσα για την αγορά, απλά απογοητευθηκα με το γεγονός ότι δεν παρέχει κάλυψη. συγχαρητήρια και για το ενημερωτικό σου blog! Αννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά η περσινή ήταν τόσο καλή που είχα σταματήσει το make up και την φορούσα απο το πρωί. Φέτος κατέληξα να κάθεται ανάμεσα στα καλλυντικά μου και να φοράω μία άλλη αντηλιακή ματ και απο πάνω make up πάλι. :-( Εννοείται οτι είναι χρήσιμη, έχει και μεγάλο δείκτη άλλωστε αλλά μέχρι εκεί. Κρίμα να χαλάνε μία πετυχημένη ''συνταγή''! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  5. Πολύ κρίμα που άλλαξαν τη σύσταση, δεν έχω χειρότερο από το να αγοράζω κάτι και να μου μένει στο ράφι και δυστυχώς το παθαίνω συχνά! Αν θέλεις τσέκαρε τις αντίσοτοιχες ανιτιηλιακές με χρώμα που έχει βγάλει η Vichy (νομίζω ότι έχει σχετικό δείγμα το Elle Ιουλίου που κυκλοφορεί με το κραγιόν της Clinique).
    Έγινα αναγνώστρια και στο blog σου για να μην χάνω post, θα χαρώ πολύ να γίνεις αναγνώστρια και στο δικό μου!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι. δυστυχώς αυτό συνέβη, μου έμεινε στο ράφι και χρησιμοποιώ κάποια άλλη. Δεν τις έχω δει αυτές τις Vichy, θα πάω οπωσδήποτε να βρω το Elle, ευχαριστώ που μου το είπες! Σε παρακολουθούσα ήδη στο Google+ και μόλις έγινα το πρώτο μέλος σου στο GFC (ή τουλάχιστον έτσι δείχνει)! Φιλάκια!

      Διαγραφή