Ετικέτες

Κυριακή 26 Ιουλίου 2015

Το Ξεκαθάρισμα της Μετακόμισης Μέρος 1ο


Γεια σας κορίτσια μου όμορφα!

Το ξέρω οτι έχω χαθεί και έχω παραμελήσει το μπλογκ μου εδώ και υπερβολικά πολύ καιρό αλλά ήμουν σε μία κατάσταση μετακόμιση-διακοπές-δημοψήφισμα-σπασμένο λάπτοπ! Τώρα πλέον αγόρασα καινούριο και έχω πάρα πολλά προϊόντα να σας παρουσιάσω!

Λόγω της μετακόμισης που προανέφερα
αναγκάστηκα να τελειώσω αλλά και να πετάξω/χαρίσω πολλά προϊόντα είτε για να μην τα μετακομίζω είτε για να κάνω χώρο στο πατρικό μου. Θα σας τα παρουσιάσω λίγα λίγα σε διαφορετικά ποστ γιατί είναι αρκετά και για πολλά από αυτά θέλω να σας λέω και την γνώμη μου λίγο πιο αναλυτικά.

Πάμε να δούμε τα πρώτα!


Nivea Κρέμα Χεριών Pure & Natural
Αυτή την κρέμα χεριών την είχα πάρει αρκετά χρόνια πριν και κάπου ήταν χωμένη και την ανακάλυψα πρόσφατα. Αυτός ήταν και ο λόγος που την πέταξα παρότι δεν την είχα τελειώσει. Είναι για ξηρά χέρια με βιολογικό έλαιο αργκάν και ήταν από τις καλύτερες κρέμες χεριών που έχω δοκιμάσει. Η μυρωδιά της δεν είχε κάτι ιδιαίτερο αλλά ήταν πολύ ενυδατική και καθόλου λιπαρή. Πολύ σημαντικό το οτι δεν περιείχε parabens, mineral oils, χρωστικές ή σιλικόνη. Όταν έψαξα να την πάρω πάλι δεν την βρήκα, μάλλον έχει καταργηθεί. Αν την έχετε δει εσείς πείτε μου!

Skin Truth Salon Manicure Nourishing Hand Lotion
Αυτή την κρέμα την είχα αγοράσει απο την έκθεση ομορφιάς στην Παιανία. Προορίζεται για χρήση στα χέρια μετά το μανικιούρ αλλά εγώ την έβαζα σε όλο το σώμα και μου άρεσε πολύ. Δεν περιέχει parabens ή sulfates. Μπορείτε να δείτε την γνώμη μου και εδώ.

Burberry London Body Lotion
Αυτή την λοσιόν σώματος μου την είχαν χαρίσει και δεν την χρησιμοποίησα ποτέ γιατί δεν μου άρεσε το άρωμα της. Πρέπει να την είχα σχεδόν 4 χρόνια κλεισμένη σε ένα ντουλάπι και τελικά αποφάσισα να την πετάξω μιας και δεν νομίζω ότι κάνει να την χρησιμοποιήσει κάποιος μετά απο τόσο καιρό ανοιγμένη.

Dove Colour Repair Conditioner
Είναι το αγαπημένο μου conditioner. Κάνει τρομερή δουλειά στα πολύ δύσκολα μαλλιά μου και δεν το αλλάζω με κανένα. Έχω μιλήσει για αυτό εδώ.

Herbal Essences Uplifting Volume Conditioner
Αυτό το conditioner το χρησιμοποιούσα πριν απο 4 χρόνια που πήγαινα κολυμβητήριο και είχε ξεχαστεί μισοτελειωμένο μέσα στην τσάντα με το σκουφάκι, το μπουρνούζι και τα βατραχοπέδιλα στο υπόγειο! Όπως καταλαβαίνετε, έπρεπε να το πετάξω αλλά θυμάμαι ότι μου άρεσε αρκετά. Είναι για να δίνει όγκο σε λεπτά και κανονικά μαλλιά. Μυρίζει πολύ όμορφα και η μυρωδιά έμενα στα μαλλιά μου. Νομίζω ότι δεν κυκλοφορεί πλέον, έχουν βγάλει άλλες σειρές.


 Bioderma Sensibio Η2Ο Solution Micellaire
Νομίζω τα λόγια είναι περιττά για το περίφημο νεράκι ντεμακιγιάζ της Bioderma. Είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει για να ξεβάφομαι και πλέον δεν το αλλάζω με κανένα. Άντε, ίσως με το αντίστοιχο πράσινο για λιπαρές επιδερμίδες που έχω αγοράσει και δοκιμάζω αυτή την περίοδο.

The Body Shop Glazed Apple Shower Gel
Το αφρόλουτρο αυτό είναι απο τις σειρές που έβγαλε η The Body Shop για τα Χριστούγεννα και μύριζε θεϊκά. Δυστυχώς, αποφάσισα να το αγοράσω πολύ αργά, όταν είχαν ήδη εξαντληθεί σχεδόν όλα τα προϊόντα της σειράς και έτσι δεν μπόρεσα να βρω κάτι άλλο να το σετάρω. Μου άρεσε τόσο πολύ που αν το είχα δοκιμάσει εγκαίρως θα είχα αγοράσει 4-5 να έχω στην άκρη! Μύριζε όλο το μπάνιο και η μυρωδιά του έμενε στο δέρμα οπότε αν το συνδύαζα και με το body butter θα διαρκούσε πολύ περισσότερο. Επιπλέον, ήταν αρκετά παχύρρευστο και με πολύ μικρή ποσότητα έκανε αρκετό αφρό.

Fresh Line Fresh Flowers Shower Gel
 Τα αφρόλουτρα της Fresh Line είναι η αδυναμία μου. Αυτό μυρίζει λουλουδάτα, όπως λέει και το όνομα του και η μυρωδιά του μένει στο δέρμα. Είναι πιο λεπτόρρευστο σε σχέση με της The Body Shop, οπότε χρησιμοποιώ μεγαλύτερη ποσότητα και γι'αυτό το τελειώνω σχετικά γρήγορα. Παρόλα αυτά θα το ξαναπάρω σίγουρα.

Apivita Body Nourish - Αφρόλουτρο για ξηρές επιδερμίδες με αμύγδαλο και λεβάντα
Αυτό το αφρόλουτρο ήταν ξεχασμένο και μισοτελειωμένο στην ίδια τσάντα με το conditioner της Herbal Essences. Το χρησιμοποιούσα όταν πήγαινα καθημερινά κολυμβητήριο και θυμάμαι οτι ήταν εξαιρετικό προϊόν. Μυρίζει όμορφα, γλυκά αλλά όχι έντονα, και όντως ενυδατώνει την επιδερμίδα. Θα το ξαναπάρω και αυτό κάποια στιγμή.


Τέλος, ο άντρας μου τελείωσε τρεις κολόνιες. Είναι αρώματα τύπου απο 2 διαφορετικά αρωματοπωλεία. 
Το πρώτο και το δεύτερο είναι απο το Aromatopolitan.gr και είναι το Paco Rabanne Invictus και το Burberry London αντίστοιχα. Το Invictus είναι ξυλώδες και μου φαίνεται δροσερό, θα μου άρεσε να το ξαναπάρει. Το London είναι άρωμα βαρύ και κλασικό, ανατολίτικο και πικάντικο. Θεωρώ οτι του ταιριάζει πολύ και υπάρχει πάντα στη συλλογή του (την οποία θα σας δείξω κάποια στιγμή). 
Το τρίτο άρωμα είναι απο την Refan.gr και είναι το Ralf Lauren Polo Blue. Είναι ένα άρωμα σπορ και δροσερό αλλά δε μου έμεινε και αξέχαστο να θέλω να το ξαναπάρει, ούτε και σε εκείνον.

Αυτά είναι, προς το παρόν, τα προϊόντα που αδειάσαμε ή πετάξαμε και έρχεται δεύτερο και τρίτο μέρος. Έχετε δοκιμάσει κανένα απο αυτά; Περιμένω τα σχόλια σας!