Ετικέτες

Τρίτη, 5 Μαΐου 2015

Clothes Haul


Γεια σας και πάλι!

Σήμερα σας ετοίμασα ένα σύντομο haul με κάποια ρούχα που πήρα αυτές τις μέρες! Όπως σας είπα και στο facebook, δεν είναι επώνυμα ρούχα, είναι όλα πολύ οικονομικά.



Τα πρώτα είναι απο ''τον Κινέζο της γειτονιάς μας''. Φυσικά εννοώ ένα κινέζικο μαγαζί κοντά στο σπίτι μου που έχει τεράστια ποικιλία και τα περισσότερα ρούχα του είναι αντίστοιχης ποιότητας με εκείνη που βρίσκουμε πλέον σε πολλά άλλα μαγαζιά. Πήρα 6 μπλούζες με τιμές 5,10 και 15 ευρώ. Δεν θυμάμαι ποια έκανε πόσο αλλά σύνολο μου πήγαν 65 ευρώ. 








Επόμενη μία ζακέτα που πήρα απο τοπικό μαγαζί της Λαμίας. Δεν θυμάμαι το όνομα, πέταξα τη σακούλα και η ιδιοκτήτρια ήταν αγενέστατη οπότε δεν θα το προτείνω κάπου. Απο το λίγο που έκατσα είδα πως ότι ρούχο είχε ήταν μοναδικό, δεν είχε δεύτερο. Η ζακέτα είναι One size και κόστισε 15 ευρώ.


Τέλος, πήγα και απο τα Bershka και πήρα πάλι μία ζακέτα σε δύο διαφορετικά χρώματα. Δεν ξέρω τι με έπιασε με τις ζακέτες πραγματικά. Το πρώτο χρώμα το λατρεύω, γενικά ότι φέρνει σε κοραλλί. Το δεύτερο είναι απαλό κίτρινο και ταιριάζει με κάτι πέδιλα που είχα πάρει. Κόστισαν 15 ευρώ η καθεμία.



Αυτά ήταν τα ανοιξιάτικα/καλοκαιρινά ψώνια μου (προς το παρόν)! Πως σας φάνηκαν; Εσείς ψωνίζετε απο κινέζικα καταστήματα;

Φιλάκια!

16 σχόλια:

  1. Αχ είναι όλα υπέροχα... Με γεια σου, να τα χαρείς :)
    Λάτρεψα αυτό με τον πύργο του Άιφελ και το μαύρο το μπλουζάκι που έδειξες τελευταίο...

    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Το μαύρο είναι ωραίο για βραδινό! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. με γεια σου κοριτσάκι μου!!
    πολύ όμορφες μπλουζίτσες και η κίτρινη ζακετούλα είναι πολύ γλυκούλα! :P
    να τα χαρείς !

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Θα τα δεις και απο κοντά! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. την μπλε μπλουζίτσα την είδαμε,τέρμα καλοκαίρι!!!!εγώ θα ήθελα αυτη με τα ναυτικά τα κόλπα!!!πολλά φιλάκια ρε Μαράκι που είσαι και ένα εξαιρετικό κορίτσι και από κοντά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τη ζακετούλα τη γαλάζια είδατε! Ωραία και η ναυτική και πάει με την κοραλλί ζακέτα πολύ! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα όμορφα σου λόγια και ανταποδίδω λατρεμένη μου Τζάζυ!

      Διαγραφή
  4. Με γεια σου κοπέλα μου, πολύ όμορφα όλα! και η μπλε ζακέτα μου άρεσε πάρα πολύ!!!
    καλοφόρετα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενταξει υπεροχα ολα, να χαρεις!
    Εγω ψωνιζω απο παντου αρκει να μου αρεσει πολυ το συγκεκριμενο ρουχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Εγώ δύσκολα θα δώσω μεγάλα ποσά για ρούχα που φοράω καθημερινά και συνήθως κακομεταχειρίζομαι ή καταλήγουν ξηλωμένα απο τα νύχια του σκύλου. Μόνο αν είναι να πάρω κάτι επίσημο ή βραδινό θα πάρω ακριβό αλλιώς μια χαρά είναι τα οικονομικά που κυκλοφορούν παντού πλέον. :-)

      Διαγραφή
  6. Με γεια σου όλα Μαράκι μου, να τα χαρείς! Αχ και εγώ το λατρεύω το κοραλί, είναι τέλειο χρώμα! :) Φιλάκια πολλά! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! Άργησα να απαντήσω αλλά απάντησα! :-) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα! Μπορείς να μου πεις που αγόρασες τα ρούχα? Όντως το μπλουζάκι με τον Πύργο του Άιφελ είναι τέλειο. Αλλά και το μαύρο δαντελωτό το ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Και τα δύο μπλουζάκια που λες είναι αγορασμένα απο κινέζικο μαγαζί στην Λαμία οπότε δεν ξέρω αν μπορείς να τα βρεις πλέον κάπου, σε άλλο κινέζικο στην περιοχή σου.

      Διαγραφή