Ετικέτες

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Οι καλύτερες σκιές που έχω δοκιμάσει! Toyoko!

Γεια σε όλους! Το σημερινό ποστ αφορά ένα απο τα πολύ πολύ αγαπημένα μου προϊόντα μακιγιάζ! Πραγματικά είναι σκιές με τόσο καλή απόδοση που ξεπερνούν κάποιες επαγγελματικές. Η εταιρεία είναι ελληνική και οι τιμές της πολύ προσιτές. Τις βρίσκετε σε όλα τα μεγάλα καταστήματα, Hondos, Galerie De Beaute και στην έκθεση Beauty για επαγγελματίες. Την πρώτη φορά που αγόρασα μία παλέτα τους ήταν γιατί έψαχνα κάτι οικονομικό και μου άρεσαν τα χρώματα τους. Οι πράσινες αποχρώσεις ήταν οι πρώτες που πήρα. Οι σκιές της Toyoko δουλεύονται πολύ εύκολα. Ανάλογα με το πόσο έντονο θέλετε το αποτέλεσμα βάζετε και παραπάνω ποσότητα. Αν τις δουλέψετε με βρεγμένο πινέλο πραγματικά θα εκπλαγείτε. Εγώ παρέμεινα βαμμένη στον γάμο μου 6 ώρες με το μακιγιάζ στα μάτια ανέπαφο. Με έβγαλαν πραγματικά ασπροπρόσωπη! Επίσης οι σκιές της κάθε παλέτας συνδυάζονται μεταξύ τους υπέροχα και μπορείτε να κάνετε απο απαλό πρωινό λουκ μέχρι βραδυνό,να δώσετε βάθος στο βλέμμα και να δημιουργήσετε smokey eyes. Έχω 3 παλέτες και ετοιμάζομαι για την τέταρτη. Ειδικά τις καφέ αποχρώσεις τις χρησιμοποιώ σχεδόν σε καθημερινή βάση! Δοκιμάστε τις οπωσδήποτε και δε θα χάσετε! Η ιστοσελίδα της εταιρείας είναι www.toyoko.gr και η σελιδα τους στο facebook https://www.facebook.com/pages/toyoko-cosmetics/107411949295421 .