Ετικέτες

Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Maybelline Colossal Volum' Express, η δική μου αγαπημένη μάσκαρα

Hello girls! Θα μιλήσω για μάσκαρα σήμερα!
Έχω δοκιμάσει πραγματικά πάρα πολλές μάσκαρες και έχω καταλήξει σε αυτήν και μόνο. The colossal volum' express της Maybelline. Δεν την αλλάζω με καμία. Είναι η μόνη που όντως δίνει και όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες μου. Ακόμα και άλλες μάσκαρες της ίδιας εταιρείας δε με ικανοποίησαν, αυτή όμως για εμένα είναι απαραίτητο εργαλείο όταν μακιγιάρομαι. Την αγόρασα και στην waterproof έκδοση της και έμεινα εξίσου ικανοποιημένη! Την βρίσκετε σε αλυσίδες καταστημάτων όπως Hondos Center, Gallerie De Beaute και σε μεγάλα supermarket. Η τιμή της κυμαίνεται ανάλογα με το αν θα πετύχετε προσφορά, απο 10 έως 15 ευρώ.
Για να καταλάβετε την διαφορά, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια, σας παραθέτω λοιπόν φωτογραφίες με τις βλεφαρίδες μου άβαφτες και μετά την εφαρμογή της Maybelline Colossal Volum' Express 100% Black.



 




















Μια δοκιμή θα σας πείσει! Εάν έχετε δοκιμάσει κάποια άλλη που να δίνει όγκο και μήκος μαζί περιμένω τις προτάσεις σας! :-*Η σελίδα της εταιρείας στο facebook είναι https://www.facebook.com/MaybellineNYGreece και η επίσημη ιστοσελίδα τους είναι www.maybelline.com .