Ετικέτες

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Body butter Suhada με Pomegranate Seed Oil και Shea Butter

Το Body Butter που θα σας παρουσιάσω σήμερα είναι, όσο περίεργο και να σας φανεί, αγορασμένο απο τα Lidl και δεν περιέχει κανένα απο τα γνωστά ''μη επιθυμητά'' συστατικά. Λέγεται Suhada Body Butter με Pomegranate Seed Oil και Shea Butter. Αναφέρει ότι είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τα Organic Standards και ότι περιέχει 22% οργανικά συστατικά. Επειδή όμως έχω δει να διαφημίζονται κατ'αυτό τον τρόπο πολλά προϊόντα σε μεγάλα πολυκαταστήματα, ήμουν δύσπιστη. Η αλήθεια τελικά όμως είναι οτι δεν περιέχει ούτε parabens, ούτε mineral oils, ούτε ethanolamines!
Πέρα, λοιπόν, απο την σύσταση του, είναι ένα Body Butter πολύ ενυδατικό. Αρκεί μικρή ποσότητα, λόγω του ότι είναι butter και όχι κρέμα σώματος, για να ενυδατώσει το δέρμα σας. Η ενυδάτωση που προσφέρει δεν είναι προσωρινή, διαρκεί όλη μέρα. Εκτός αυτού, μυρίζει υπέροχα λόγω του αρώματος ροδιού. Όταν το αγόρασα εγώ είχε 6 ευρώ και μετά ήταν σε προσφορά για μία μέρα στα 4,50 ευρώ. Το θέμα είναι οτι δεν ξέρω αν το φέρνουν πλέον στα Lidl ή αν ήταν κάποιο απο τα προϊόντα που φέρνουν προσωρινά. Αν το βρείτε πάντως σε κάποιο Lidl δοκιμάστε το άφοβα! Η συσκευασία είναι λίγο διαφορετική απο της φωτογραφίας, μιας και είχε ξύλινο καπάκι! Απλά εγώ το αφαίρεσα για εξοικονόμηση χώρου σε μετακόμιση! ;-)
Το έχετε δοκιμάσει; Συμφωνείτε μαζί μου ή όχι; Περιμένω τις απόψεις σας!