Ετικέτες

Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Garnier B.B. Cream Miracle Skin Perfector Review!

Καλημέρα σε όλους! Χθες ανακάλυψα οτι η μητέρα μου έχει αγοράσει την B.B. Cream της Garnier Miracle Skin Perfector 5 in 1 σε απόχρωση light και αποφάσισα να την δοκιμάσω! Τι λέει η εταιρεία για την κρέμα;
Η BB Cream είναι μία νέα γενιά κρεμών περιποίησης του προσώπου των γυναικών που έχουν πολλαπλές ανάγκες για την περιποίηση της επιδερμίδας τους: ενυδάτωση, άνεση, προστασία από UV, κάλυψη των σημαδιών της κούρασης, της θαμπάδας, των λεπτών γραμμών και των ατελειών..

1 ΠΡΟΪΟΝ, 5 ΔΡΑΣΕΙΣ

5 Δράσεις με 1 μόνο κίνηση για τέλεια επιδερμίδα στη στιγμή

  • Καλύπτει
  • Φωτίζει
  • Ενυδατώνει
  • Προστατεύει από UV
  • Δίνει ομοιόμορφη όψη
Αυτά λέει η εταιρεία στην επίσημη ιστοσελίδα της http://www.garnier.gr/_el/_gr/bb-cream-oil-free/products.aspx .
Ποιά είναι όμως η δική μου γνώμη; Το μόνο που αισθάνθηκα όντως ήταν ενυδάτωση. Την φόρεσα για αρκετές ώρες για να δω πως θα ''κάτσει'' στο πρόσωπο μου και την αντοχή της. Δυστυχώς, μετά απο κάποια ώρα άρχισα να νιώθω το πρόσωπο μου λιπαρό και να ''κολλάει''. Δεν ένιωθα ευχάριστα και ένιωσα την ανάγκη να to καθαρίσω. Εκτός αυτού, δεν είχε σχεδόν καθόλου καλυπτικότητα, τουλάχιστον στο δικό μου απαιτητικό πρόσωπο. Δείτε τις φωτογραφίες πριν και μετά τη χρήση για να καταλάβετε τι εννοώ

Πριν
Βλέπετε ότι έχω αρκετές φακίδες ή δυσχρωμίες να καλύψω









Μετά



Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, και δεν κάλυψε καθόλου τις ατέλειες αλλά και έχω λιπαρή όψη. Θα καταλήξω πάλι, όπως και σε προηγούμενο review για B.B. Cream, στο οτι θα προτιμήσω να φοράω την ενυδατική μου και απο πάνω το make up μου για να μπορώ να βγω στο δρόμο χωρίς να νιώθω άβολα με τα σημαδάκια στο πρόσωπο μου! Ίσως αν δοκίμαζα την Β.Β. Cream Ματ να είχα εντελώς διαφορετική άποψη αλλά επειδή έχω ήδη απογοητευτεί απο 2 διαφορετικές τέτοιου είδους κρέμες, δεν νομίζω να επιχειρήσω να αγοράσω κάποια.

Αν παρόλα αυτά εσείς κρίνετε οτι δεν χρειάζεστε τόση κάλυψη, έχετε ένα καθαρό πρόσωπο και σας καλύπτει η συγκεκριμένη μορφή κρέμας, μπορείτε να την βρείτε σε σούπερ μάρκετ και καταστήματα καλλυντικών. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα της Garnier, η σελίδα τους στο facebook είναι http://www.facebook.com/Garnier.Greece και η ιστοσελίδα τους www.garnier.gr .
Kisses!!!