Ετικέτες

Πέμπτη, 3 Απριλίου 2014

Dorothy L Super Longlasting Lipstick Pencil Swatches

Γεια σας και πάλι με ένα μεταμεσονύχτιο ποστ απο το νυχτοπούλι/Μαρία!

Σήμερα είπα να σας δείξω όλα τα χρώματα που έχω αγοράσει απο τα εξαιρετικά, αγαπημένα και αναντικατάστατα (ουάου) χοντρά μολύβια χειλιών της Dorothy L, Super Longlasting Lipstick Pencil! Σας έχω ξαναμιλήσει για αυτά εδώ και εδώ και εν συντομία τα αγαπώ γιατί έχουν πολύ  μεγάλη διάρκεια και αντοχή στο φιλί, σε ποτό ακόμα και σε κάποια φαγητά. Εντάξει άμα ρουφάτε τα μακαρόνια με τη σαλτσούλα τους και μετά σκουπίζεστε μην περιμένετε να το βρείτε το κραγιόν στη θέση του!
Πάμε να τα δούμε λοιπόν!


Εδώ μπορείτε να τα δείτε και στα εξαίσια (:-Ο ) χείλη μου! Όπως βλέπετε, κάποια είναι ματ κάποια γυαλιστερά! Το πολύ θετικό τους είναι οτι φορώντας τη μία απόχρωση πάνω ή κάτω απο την άλλη φτιάχνετε συνέχεια νέες αποχρώσεις. Εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω. Ειδικά το πρώτο χρώμα, το 517, το οποίο θεωρώ πολύ άσχημο φορεμένο απο εμένα, κάνει για παράδειγμα τις κόκκινες αποχρώσεις πιο ήπιες με μοβ τόνους.


Για να καταλάβετε, αυτό είναι το 510 και απο πάνω του το 517. (Ξέρω δεν τα πάω καλά με το σωστό περίγραμμα...Είναι που τα χείλη μου δεν έχουν περίγραμμα!)


Αυτά είναι τα χρώματα που έχω προς το παρόν! Πείτε μου, ποιο σας άρεσε περισσότερο;
Φιλάκια!!!

22 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο ποστ!Εγώ ψηφίζω το 508!Πρέπει κάποια στιγμή να τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Ναι, το 508 είναι απο τα πιο ευκολοφόρετα νομίζω! Να δοκιμάσεις ένα να δεις πόσο κρατάνε!

      Διαγραφή
  2. Χαχα! τα φορούσα συνέχεια στο λύκειο! θυμάμαι ήταν πολύ σταθερά αλλά μου ξέραιναν τα χείλη, εκτός και αν άλλαξαν σύσταση γιατί έχουν περάσει και δέκα χρόνια από τότε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το έχω γράψει στο ποστ που τα συγκρίνω με τα be up ότι μπορεί να νιώσετε τα χείλη ξηρά. Εγώ δεν έχω θέμα με τα χείλη γενικά αλλά αν σε άλλες κοπέλες είναι ήδη ξηρά δεν θα τους αρέσει.

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία εφαρμογη φαινεται να έχουν! Δεν τα εχω δοκιμάσει. Το 508 και 509 μου αρεσαν πολύ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχουν πολύ καλή εφαρμογή και δε χρειάζονται και ποσότητα για να αποδώσει το χρώμα! Τα δύο που διάλεξες είναι και τα δικά μου αγαπημένα!

      Διαγραφή
  4. Φαίνονται πολύ ωραία. Εγώ θα επέλεγα το 510.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 510 το χρησιμοποιώ πολύ και για ombre με κάποιο πιο ανοιχτόχρωμο στο κέντρο!

      Διαγραφή
  5. Το 507,508,509,518!Αυτά τα ολίγα!χα χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Κι εγώ αυτά προτιμάω, μη νομίζεις! Το 518 βέβαια συνήθως δεν το φοράω μόνο του, μου φαίνεται υπερβολικά φούξια, του βάζω κάποιο άλλο απο πάνω.

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Το 509 είναι πραγματικά κορυφαίο κόκκινο!

      Διαγραφή
  7. My favourite is 508. looks great!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ολα ειναι πολυ ωραία αλλά ψηφίζω το 508

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I have never heard of this brand before, but they look really nice!

    And don't forget to enter my new international giveaway...
    http://beautyandlifestylehunter.blogspot.com.au/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. It is a brand sold in Greece but it is made in Germany! I don't know in which other countries it can be found!
      I have already entered your great giveaway!
      Kisses!

      Διαγραφή
  10. μαρακι οντως ειναι καλα??πηγα να παρω και μετα το μετανοιωσα...αλλα σε εμπιστευομαι..θα παω να αγορασω 1 2 χρωματα....μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τα λατρεύω! Αν έχεις ξηρά χείλη όμως δεν στα προτείνω, έχουν την τάση επειδή είναι σταθερά και ματ να ξηραίνουν τα χείλη. Μην πάρεις κι εσύ πολλά χρώματα, πάρε ένα και βλέπεις!

      Διαγραφή