Ετικέτες

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Beauty Festival, Oggi & iherb haul

Γεια σας κορίτσια! 

Επανήλθα μετά απο απουσία 2+ μηνών! Η τελευταία ανάρτηση μου ήταν στις 4 Αυγούστου (ντροπή μου και αίσχος μου!) γιατί μετά το λάπτοπ αποφάσισε να κάνει διάλειμμα και επανήλθε στη ζωή πριν μία εβδομάδα! Όπως καταλαβαίνετε, έχω μαζέψει πραγματικά άπειρα προϊόντα για review και δεν ξέρω απο που να αρχίσω! Φανταστείτε ότι έχω μέχρι και empties να παρουσιάσω που συνήθως τα πετάω!

Σήμερα θα σας δείξω τις αγορές που έκανα τον τελευταίο καιρό απο iherb, Oggi και το Φεστιβάλ Ομορφιάς στο Περιστέρι.

Ξεκινάω με τις πιο παλιές αγορές μου που είναι μία πολύ μικρή παραγγελία που είχα κάνει στο iHerb. 


Το πρώτο που πήρα ήταν μία κρέμα σώματος για μωρά της εταιρείας Rainbow Research. Λέγεται Baby Oh Baby και είναι φυτική, χωρίς άρωμα, υποαλλεργική, δεν περιέχει mineral oil, parabens, τεχνητά χρώματα, ζωικά συστατικά και είναι cruelty free. Την πήρα για μία φίλη που περιμένει μωράκι μέσα στο μήνα μαζί με το επόμενο προϊόν, που είναι Baby Powder. Είναι 475 ml και κόστισε 5.88 ευρώ.

Το baby powder που σας είπα είναι της εταιρείας Nature's Baby Organics και λέγεται Silky Dusting Powder. Λέει οτι είναι Cornstarch & Talc free, δεν περιέχει δηλαδή ταλκ και άμυλο καλαμποκιού (το οποίο δεν έχω ψάξει γιατί είναι αρνητικό), δεν περιέχει parabens, propylene glycol, γλουτένη, είναι υποαλλεργικό, cruelty free, organic και vegan. Είναι 113.4 γραμμάρια και κόστισε 6.05 ευρώ.

Για εμένα πήρα δύο κρέμες σώματος. Η πρώτη είναι της εταιρείας Kiss My Face η Super Hydrating Coconut. Όπως καταλάβατε, μυρίζει καρύδα! Είναι 473 ml και μου κόστισε 7.21 ευρώ. Δεν περιέχει parabens ή phthalates, είναι cruetly free, δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα, δεν περιέχει ζωικά συστατικά και είναι βιοδιασπώμενη.

Η δεύτερη είναι της εταιρείας Desert Essence Organics η Spicy Vanilla Chai. Μυρίζει κανέλα που λατρεύω! Είναι οργανική και vegan και δεν περιέχει parabens, sodium lauryl/laureth sulfates, phthalates, τεχνητά χρώματα ή αρώματα, σιλικόνη, EDTA, glycol ή συστατικά με βάση το πετρέλαιο. Δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα. Είναι 237 ml και κόστισε 4.75 ευρώ.

Τέλος, πήρα μία πούδρα απο την εταιρεία Physician's Formula Inc. Λέγεται Talc-free Mineral Face Powder SPF16 και την πήρα στην απόχρωση Translucent, δηλαδή διάφανη. Είναι talc-free, υποαλλεργική, χωρίς άρωμα, γλουτένη ή parabens, για δέρμα ευαίσθητο και με τάση για σπυράκια και μαύρα στίγματα. Είναι 9 γραμμάρια και μου κόστισε 10.52 ευρώ.

Αυτά πήρα απο το iherb. Εάν αποφασίσετε να κάνετε πρώτη φορά παραγγελία, με τον κωδικό RCD671 θα έχετε έκπτωση 5-10 δολάρια ανάλογα με το ποσό της παραγγελίας σας.

 Συνεχίζω με τις αγορές που έκανα απο το Oggi, το οποίο επισκέφθηκα πρώτη φορά μαζί με την Λάουρα ( http://laurasbeautystuff.blogspot.gr/ ). 


Απο εκεί διάλεξα ένα σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά απο την Palmolive το οποίο είναι 200ml και μου κόστισε μόλις 1 ευρώ! 

Πήρα επίσης ένα αποσμητικό απο την εταιρεία OE Originel&Essentiel που δεν έχω ξανακούσει. Είναι 200ml και κόστισε 2.50 ευρώ.

Διάλεξα και ένα after shave για τον άντρα μου απο την εταιρεία Fa, το Black Sun που είναι 100ml και κόστισε 2.50 ευρώ. 

Απο τα πολλά μικρά αρωματάκια του ενός ευρώ διάλεξα το Joy Us και είναι 15ml.

Πήρα και άλλα πράγματα αλλά επειδή είναι σπιτιού δεν τα φωτογράφισα. Ενδεικτικά αναφέρω σετ 7 σφουγγαράκια για τα πιάτα με 1 ευρώ, 2 ρολά κουζίνας 1.20 ευρώ και σακούλες σκουπιδιών 45 λίτρων τα δέκα τεμάχια 1 ευρώ! 
Oggi Shop Facebook Pagehttps://www.facebook.com/pages/Oggi-Shop/546333132088192

Τέλος, χτες πήγα στην έκθεση για επαγγελματίες Φεστιβάλ Ομορφιάς στο Περιστέρι και ενώ δεν ήθελα κάτι ουσιαστικό να πάρω, δεν κρατήθηκα πάλι.


Απο την εταιρεία Imel πήρα μάσκα μαλλιών και σαμπουάν με argan oil! Μυρίζουν θεϊκά, καραμελένια! Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω.

Απο την China Glaze πήρα ένα μανό σε απόχρωση φούξια σκούρο που μοβίζει λίγο. Αγόρασα επίσης ένα τζελ για τεχνητά νύχια απο την εταιρεία Dream Land.

Δεν μπόρεσα για μία ακόμη φορά να αντισταθώ στην Lovie. Πήρα 2 ρουζ για τη μητέρα μου, 3 κραγιόν, τα δύο για τη μητέρα μου, και πήρα να δοκιμάσω για πρώτη φορά μολύβια ματιών, 2 για εμένα και 2 για τη μητέρα μου.

Αγόρασα, επίσης για τη μητέρα μου, το Apricot Facial Scrub απο την εταιρεία Beauty Formulas. Εννοείται οτι θα το χρησιμοποιώ κι εγώ.

Τέλος, πήρα απο την αγαπημένη Bomb Cosmetics δύο σαπουνάκια που μυρίζουν λεμόνι. Η αλήθεια είναι οτι τα πήρα για να τα βάλω ανάμεσα στα ρούχα να μυρίζουν και όχι για να πλένομαι, μιας και τα σαπούνια με ενοχλούν απίστευτα στο δέρμα.

Αυτά ήταν όλα! Εσείς έχετε κάποιο απο αυτά; Περιμένω απο όσες πήγατε και στην έκθεση να μου δείξετε και τις δικές σας αγορές!