Ετικέτες

Δευτέρα, 4 Αυγούστου 2014

iherb haul!


 Γεια σας κοριτσάρες μου!

Σήμερα παρέλαβα την δεύτερη παραγγελία που είχα κάνει στο iherb.com και είπα να σας δείξω τα πραγματάκια που πήρα! Μπορώ να πω οτι έχω ξετρελαθεί με όλα αυτά τα προϊόντα που βρίσκω εκεί και έχω ήδη βάλει και τρίτη που την περιμένω 11 Αυγούστου! Πάμε να δούμε τι παρέλαβα!
Αρχίζω με τα καλλυντικά της παραγγελίας μου! Πήρα 2 υπέροχες παλέτες σκιών απο την εταιρεία Physicians Formula, μία με καφέ/μπρονζέ αποχρώσεις και μία με πράσινες/γαλάζιες. Επίσης, πήρα το Miracle Complexion Sponge απο Real Techniques.


Στη συνέχεια είπα να αγοράσω άλλη μία οδοντόκρεμα της εταιρείας Jason, μιας και η προηγούμενη που πήρα μου άρεσε αρκετά (δείτε την εδώ). 


Πήρα επίσης Stevia σε διάφορες μορφές, και για εμένα αλλά κυρίως για τον πατέρα μου που έχει ζάχαρο. 
Απο τα αριστερά η πρώτη είναι σε υγρή μορφή με γεύση βανίλια και χωρίς αλκοόλ, η δεύτερη είναι ταμπλέτες που διαλύονται στα ροφήματα, η τρίτη σε υγρή μορφή και η τέταρτη σε σκόνη.


Επίσης, πήρα το περίφημο λάδι καρύδας, το οποίο λένε οτι είναι πολύ καλή μάσκα για τα μαλλιά. Διάλεξα ένα που να είναι 100% φυσικό, χωρίς κανένα άλλο συστατικό μέσα. Η συσκευασία λέει οτι χρησιμοποιείται και για πιο υγιεινό τηγάνισμα αλλά και ως υποκατάστατο του βουτύρου και της μαργαρίνης για ψήσιμο σε φούρνο. Εγώ προσωπικά θα το δοκιμάσω μόνο στα μαλλιά νομίζω.


Τέλος, πήρα κάτι ''ζελεδάκια'' με γεύση καρπούζι, τα οποία είναι φτιαγμένα με φυσικά συστατικά και οργανική ζάχαρη και χυμό φρούτων. Αυτά εννοείται οτι τα δοκίμασα με το που τα πήρα αλλά δυστυχώς δεν μου άρεσαν. 


Αυτά ήταν τα προϊόντα που παρέλαβα σήμερα! Περιμένω την άλλη παραγγελία και ήδη σκέφτομαι να κάνω και άλλη με αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη και με οργανικό κακάο! Κάποιος να με σταματήσει!
Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάτι απο αυτά και τι άλλο θα μου προτείνατε! 

Σε περίπτωση που αποφασίσετε να κάνετε παραγγελία για πρώτη φορά, χρησιμοποιήστε τον κωδικό RDC671 για να έχετε έκπτωση απο 5 έως 10 δολάρια αναλόγως του ποσού της παραγγελίας σας.


26 σχόλια:

  1. Οι παλέτες φαίνονται τέλειες!!!!Το coconut oil το θέλω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το δοκιμάσω να σου πω αν κάνει δουλειά! Οι παλέτες πανέμορφες πραγματικά! Να δω και απο απόδοση πως θα είναι!

      Διαγραφή
  2. Καλε καλε σταματα χαχαχαχαχα
    Πολυ ωραια πραγματα και.οι παλετες φαινονται πολυ ωραιες
    Στεβια θελω κ εγω να παρω ποια θα μου προτεινες;;;
    Το λαδακι απο καρυδα κ να το φας δεν θα εχεις.προβλημα εχω ακουσει απο.κοπελες οτι το χειμωνα τους παγωνει οποτε μπορεις να την ζεσταινεις λιγο η να την δουλευεις με τα.χερια!
    Να τα χαρεις!
    Φιλια κοπελα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα! Να'σαι καλά για την προσπάθεια! :-p
      Εγώ απο όσο το έψαξα στα σχόλια στο iherb, διάλεξα αυτή τη μάρκα Stevia γιατί έλεγαν οτι οι υπόλοιπες αφήνουν κάποια άσχημη γεύση ενώ αυτή όχι. Μένει μόνο να την δοκιμάσω να σου πω! Για το λαδάκι έχω ακούσει οτι σε κάποιους έκανε πονόκοιλο, άλλοι το τρώνε μια χαρά. Δεν ξέρω αν θα το δοκιμάσω έτσι, θα δω. Τώρα πάντως είναι σαν νερό!
      Ευχαριστώ πολύ και θα επανέλθω με review! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Να τα χαρείς όλαααααααα!!!!!!!!!! Για το λάδι καρύδας να μας πεις γνώμη!! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύύύύύύύ! Εννοείται! Έχω και τρέλα με τα μαλλιά οπότε θα δοκιμαστεί άμεσα!

      Διαγραφή
  4. Στις 12 πάντως έχω γενέθλια, το λέω μήπως μου κάνεις κανά δώρο απ' την τρίτη παραγγελία :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τι κρίμα που έχει ήδη φύγει αλλιώς εννοείται ότι θα σου έπαιρνα και όχι μόνο ένα! :-p οποία βάλει παραγγελία τώρα πάντως στο τσακ προλαβαίνει τη γιορτή μου!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία πράγματα είναι αυτά;;;;; Περιμένω εντυπώσεις για ΟΛΑ!! Φιλιά κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, έρωτας οι παλέτες! Εννοείται, μόλις τα δοκιμάσω θα γράψω εντυπώσεις. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Great items! Very good taste

    fashionpassionomg.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια σου κοπέλα μου!!! πήρες πολύ ωραία παραγματάκια! να τα χαρείς!!!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γεια σου!!
    Αχ τι τέλειες οι παλέτες και ειδικά αυτή με τις bronze σκιές!!!
    Άσχετο αλλά πόσο τέλεια τα τραγούδια που έχεις στο blog σου,μου αρέσουν πάρα πολύ!!!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ όμορφες! Να δούμε όταν τις δοκιμάσω πως θα είναι!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν τα τραγούδια! Να σου πω την αλήθεια επειδή δεν μου έχουν πει κάποιο καλό σχόλιο και είδα αλλού να λένε οτι θεωρούν ενοχλητική τη μουσική στα blogs, προσπαθώ να την αφαιρέσω αλλά δε μπορώ!!!

      Διαγραφή
  9. Με γεια!! Τελεια ολα τους!!
    http://cremebeaute.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα! Το λάδι το ζαχαρώνω εδώ και καιρό...
    Και οι παλέττες μου τράβηξαν το ενδιαφέρον :)
    Μήπως πρέπει να κάνω κι εγώ καμιά βόλτα από το iherb?! <3
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη στιγμή που σου γράφω το έχω στα μαλλιά μου το λάδι! Θα λουστώ σε λίγο να δω αποτέλεσμα! Να κάνεις μια βόλτα γιατί όχι, η βόλτα τουλάχιστον είναι δωρεάν! Χιχι! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Με γεια σ!! Αυτό το i Herb, μας έχει κάψει τελείως η wish list δεν νομίζω να μειωθεί και ποτέ... Όσο για το λαδί κάνει πολύ καλή δουλειά στα μαλλιά και η stevia σε υγρή μορφή μου άρεσε!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, κι εγώ εκεί που λέω ψώνισα ότι ήθελα, μπαίνει κάτι άλλο στη wishlist! Με το λάδι απογοητεύτηκα λίγο αλλά θα του δώσω χρόνο ακόμα. Τη stevia τη δοκίμασα σήμερα και ήταν πολύ καλή! Φιλάκια κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  12. Vow.. i always love seeing hauls.. i loved the colorful shimmer strip palettes.. The website is good as far as I know bt in Mumbai i am scared of customs will think of getting something in future :)
    http://natashabhatt.blogspot.in

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Yeah, the palettes are gorgeous and this website has many many interesting products but I am also scared of the customs in Mumbai! They kept my package for so many days, imagine a box from America!

      Διαγραφή
  13. Love the Real Techniques Complexion Sponge, just purchased one as well! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I haven't tried it yet, I am not sure I know how to use it, will search on the net! Kisses!

      Διαγραφή