Ετικέτες

Σάββατο, 11 Ιανουαρίου 2014

Haul #5 (Sephora, Lovie, Hondos Center)

Γεια σας και πάλι! Επιστρέφω με ένα Haul μετά απο εξόρμηση στο κέντρο που έκανα παρέα με την blogger Ιωάννα (το δικό της Haul είναι εδώ) και ένα θα σας πω: Αυτά που πήρα ήταν μετά απο μεγάλη προσπάθεια αυτοσυγκράτησης για να μην επιστρέψω σπίτι με τα διπλάσια!!!


Ξεκινάω λοιπόν με την επίσκεψη μας στο περίπτερο της Lovie
μέσα στο σταθμό του μετρό Συντάγματος. Απο εκεί πήρα τα περισσότερα, λόγω της χαμηλής τιμής! Όπως βλέπετε και στη φωτογραφία, πήρα ένα ρουζ, 2 μανό σε μπλε και μπλε/μοβ απόχρωση, ένα πινέλο για κοψίματα, πέρλες λάμψης, μία παλέτα σε άσπρες και γκρι αποχρώσεις και δύο σκιές, μία φιστικί και μία κυπαρισσί!





Στη συνέχεια επισκέφθηκα τα Sephora, τα οποία είχαν έκπτωση -35% σε foundations και δοκίμασα το Double Wear της Estee Lauder. Με το που τελείωσε η υπάλληλος την εφαρμογή στο πρόσωπο μου ενθουσιάστηκα τόσο που παρά την τσουχτερή του τιμή (29 ευρώ με την έκπτωση, 46 και κάτι αρχική) το πήρα. Ζήτησα επίσης να δοκιμάσω την μάσκαρα They're Real της Benefit, την οποία επίσης πήρα! Αυτά ήταν τα ακριβότερα προϊόντα της ημέρας.


Μετά πήγα στα Hondos Center, απο όπου πήρα 2 eyeliner απο την εταιρεία Catrice και ένα σπρέι για τα μαλλιά απο την Pantene που είχε έκπτωση 40% με αποτέλεσμα να μου κοστίσει μόλις 1,80 ευρώ!


Τέλος, περνώντας απο φαρμακείο για να αγοράσω κάτι άσχετο, είπα να δοκιμάσω και την μάσκα προσώπου με άργιλο της Apivita, για την οποία λέει τα καλύτερα η Ιωάννα, και αγόρασα ένα διπλό φακελάκι. Αυτά τα λίγα πήρα και τώρα πρέπει να κλειστώ σπίτι για να γλυτώσω την τσέπη μου! Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο όλα όσα πήρα και ποια η γνώμη σας; Θα επανέλθω και με δεύτερο Haul, αυτή τη φορά με προϊόντα που πήρα για άλλον! Φιλιά!

29 σχόλια:

  1. Έχω δοκιμάσει την πούδρα της lovie καθώς και άλλα προϊόντα καλό σταθερό προϊόν αλλά η σκόνη διαλύεται αμέσως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια σκόνη λες, τις πέρλες για τη γυαλάδα εννοείς;

      Διαγραφή
    2. Όχι εννοώ την πούδρα και το ρουζ

      Διαγραφή
  2. Θέλουμε review για τα Catrice, μόλις τα δοκιμάσεις :)
    Μακάρι να έβρισκα και στη Θεσσαλονίκη lovie, παντού τα βρίσκω σε περιορισμένες ποσότητες και δεν έχουν σχεδόν τίποτα!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχω και άλλα Catrice και θα τα γράψω όλα μαζί! Τι κρίμα για την Lovie, εδώ είχε τόσα πολλά που δεν ήξερα τι να πάρω. Δεν έχει κάποιο κατάστημα πιο κεντρικό ας πούμε που να έχει μεγαλύτερη ποικιλία στη Θεσσαλονίκη;

      Διαγραφή
  3. Με γεια σου!! Υπέροχα όλα!! Θα 'θελα πολύ να δοκιμάσω στο μέλλον την there're real!! Πρέπει να είναι σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Πήγαινε για αρχή σε ένα κατάστημα και δοκίμασε την εκεί να δεις αν σου ταιριάζει γιατί εγώ πριν την δοκιμάσω δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα που έβλεπα σε άλλες κοπέλες.

      Διαγραφή
  4. Με γειά σου είναι όλα τέλεια!!!!!!!Θέλω πολύ να δοκιμάσω την μάσκαρα από Benefit!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάρω μου! Όπως είπα και στην Ντίνα πιο πάνω, πήγαινε σε ένα κατάστημα και δοκίμασε την στα μάτια σου να δεις πως είναι μην έχεις τον καημό και τελικά απογοητευτείς! :-) Ευτυχώς που έχουν το δείγμα και βάζεις, εγώ αλλιώς δεν θα την έπαιρνα.

      Διαγραφή
  5. Αχ όλα ωραία!Λες να ρίξουμε ενα δεύτερο γύρο την Δευτέρα??? ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Παναγία μου, λυπήσου με! Πρέπει να συγκρατηθούμε Ιωάννα! Να επιδείξουμε σοβαρότητα στην Ερμού...

      Διαγραφή
  6. Το foundation απο την estee lauder θελω και'γω να το αγορασω καποια στιγμη , φαινεται πολυ καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρησιμοποίησα ήδη δύο φορές και είναι όντως πολύ καλό! Θα κάνω και review με φωτογραφία πριν και μετά για να δεις. :-)

      Διαγραφή
  7. το foundatation το ειχα παλιοτερα αλλα θυμαμαι δεν αντεχα καθολου τη μυρωδια..ειναι ακομα τοσο εντονη?? ισως το ξαναπαρω καποια στιγμη γιατι ειναι υπεροχο στην καλυψη..η They're real ειναι στο top 5 των αγαπημενων μου μασκαρα..Lovie δεν εχω δοκιμασει τιποτα...:P περιμενω εντυπωσεις για την μασκαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To foundation έχει όντως μια έντονη μυρωδιά οινοπνευματίλας θα έλεγα, αλλά μόνο τη στιγμή που το απλώνεις. Αμέσως μετά εξαφανίζεται οπότε δεν με ενοχλεί. Για τη μάσκαρα θα κάνω ποστ με φωτογραφίες να δεις. Απο Lovie είναι τι θα σου τύχει. Οι σκιές ας πούμε γράφουν πολύ καλά και έχουν και διάρκεια, το ίδιο και το ρουζ. Δεν έχω δοκιμάσει όμως κραγιόν, make up ή πούδρες για να έχω ολοκληρωμένη άποψη.

      Διαγραφή
  8. Φανταστικά πραγματακια διάλεξες! Θα ηθελα και εγώ πολύ να δοκιμάσω προιόντα της Catrice ! Θα περιμένω το review σου να δω πως σου φάνηκαν!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Μέχρι στιγμής έχω καλή άποψη, θα κάνω αναλυτικότατο review όμως γιατί είχα πάρει και άλλα πραγματάκια απο Catrice.

      Διαγραφή
  9. Ωραίες επιλογές!! Την they're real πρέπει να είμαι η μόνη που δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα χαχα! Είμαι περίεργη όταν την δοκιμάσω έαν θα ενθουσιαστώ κι εγώ όπως όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ όταν την είδα φορεμένη σε άλλες κοπέλες μου έφυγε η επιθυμία να την πάρω. Έπρεπε να την δοκιμάσω η ίδια για να πειστώ. Οπότε μια δοκιμή εντός Sephora θα σε πείσει αν σου ταιριάζει ή όχι. Εγώ θα βάλω φωτογραφίες παρόλα αυτά.

      Διαγραφή
  10. Mεγειάαααα!!
    Θέλω πολύ να δοκιμάσω την They're real!!! :D
    είναι πολύ ψηλά στην λίστα μοΥ! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα καλώς ήρθες κι εσύ στο κλαμπ λοιπόν! Είσαστε και ήμασταν πολλές που το θέλουν! Να την δοκιμάσεις κι εσύ στο κατάστημα όπως είπα και στις άλλες κοπέλες!

      Διαγραφή
  11. So many great things!

    http://www.mypetitecorner.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Yes, that is true! I tried almost all of them and I only have good things to say! A review is coming soon!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία τα πραγματάκια που πήρες... Μεγιά σου..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Ετοιμάζω ήδη reviews! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. πολυ ωραία, σίγουρα απο την lovie θα πάρω και εγώ ρουζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό, μόνο με ένα άγγιγμα του πινέλου βγάζει αμέσως χρώμα, δε χρειάζεται να επιμείνεις δηλαδή. Έχει και πολλές αποχρώσεις αν είδες όταν πήγες.

      Διαγραφή