Ετικέτες

Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2014

Estee Lauder Double Wear Review + Easy Maquillage Step by Step!

Γεια σας παρεάκι μου όμορφο!!! Χάθηκα λίγο αλλά είμαι σε μία φάση μετακινήσεων πάλι! Παρόλα αυτά, ετοιμάζοντας χτες το review για το make up της Estee Lauder, Double Wear Stay-in-Place, είπα να σας δείξω και ένα εύκολο μακιγιάζ.
Θα ξεκινήσω με το review για το make up. 
Είχα διαβάσει πολύ καλά σχόλια για το συγκεκριμένο make up και όταν επισκέφθηκα τα Sephora, ζήτησα να μου κάνουν εφαρμογή στο πρόσωπο για να το δω.
Η υπάλληλος βέβαια μου έβαλε υπερβολική ποσότητα και με ''στόκαρε'' εν ολίγοις αλλά με ξάφνιασε η καλυπτικότητα του και το γεγονός οτι το αποτέλεσμα του, τουλάχιστον στο δικό μου πρόσωπο, ήταν ματ και δεν χρειάστηκε απο πάνω πούδρα. Εγώ πάντα βάζω πούδρα πάνω απο τα make up μου αλλά πλέον σταμάτησα. Το αγόρασα επι τόπου να σας ενημερώσω. Είχε έκπτωση και απο 45 το πήρα 29 ευρώ. Τη μέρα εκείνη το φορούσα 9 ώρες και δεν έφυγε καθόλου αλλά ούτε και εμφάνισε καθόλου λιπαρότητα! Πλέον μπήκε στη λίστα με τα αγαπημένα και αναντικατάστατα make up μαζί με εκείνο της Atelier de Beaute!
Αν έπρεπε να πω κάτι αρνητικό, πέρα απο την τιμή, είναι το οτι το μπουκαλάκι έχει αυτή την τεράστια τρύπα και πρέπει να το τουμπάρεις για να βγάζεις το προϊόν. Μου μοιάζει σαν να του λείπει η αντλία ή κάτι τέτοιο... Επίσης έχει μία έντονη μυρωδιά οινοπνεύματος όταν το βάζεις αλλά εξαφανίζεται αμέσως οπότε δεν με ενοχλεί.


Εδώ βλέπετε το πριν και το μετά στο χέρι μου (συγνώμη για το σημάδι απο το ρολόι!)
Πάμε τώρα στο μακιγιάζ!
Ξεκινάμε με την ντροπιαστική φωτογραφία του προσώπου μου άβαφτου! (φορούσα μάσκαρα απο πριν)

Με το make up


Βάζω στη γωνία του ματιού σκούρα πράσινη/ κυπαρισσί σκιά και την απλώνω σε όλη την κόγχη. Βάζω και ελάχιστη στις κάτω βλεφαρίδες.


 Στο υπόλοιπο βλέφαρο βάζω λευκή σκιά.


Βάζω γκρι eyeliner της Catrice που σας έδειξα εδώ. Για πιο έντονο αποτέλεσμα μπορείτε να βάλετε μαύρο.

Βάζω κραγιόν και ρουζ και είμαι έτοιμη. Κραγιόν στις συγκεκριμένες φωτογραφίες έβαλα 3 διαφορετικά χρώματα της Dorothy L (έχω 7 αποχρώσεις πλέον που συνδυάζονται μεταξύ τους και δίνουν άπειρες) στην προσπάθεια μου να δώσω λίγο όγκο στα χείλη μου. 
Περίγραμμα έκανα με το 510, γέμισα με το 508 και στο κέντρο έβαλα και λίγο απο το 518 για λίγο λάμψη.



Ιδού το τελικό αποτέλεσμα.

Δείτε πάλι το πριν και το μετά.

Πως σας φαίνεται το μακιγιάζ;
Το make up το έχετε δοκιμάσει; Πείτε μου τη γνώμη σας κορίτσια μου!
 Και όπως είπα και στη σελίδα μου, θέλω να μου γράφετε στο τέλος του σχόλιου σας, αν έχετε blog, ποιο είναι γιατί θέλω να ξέρω απο ποια blogs με επισκέπτεστε και μου σχολιάζετε για να μπορώ να σας επισκέπτομαι άμεσα. Μου έτυχε να μην έχω προσέξει οτι πολλά απο τα μέλη μου έχουν Blog και να το μάθω τώρα πρόσφατα. Θέλω να ανταποδίδω την αγάπη και την στήριξη σας! Επίσης, αν έχετε κάνει κάποιο παρόμοιο ποστ μπορείτε να μου γράψετε τον σύνδεσμο να το δω. Φιλάκια πολλά!

29 σχόλια:

  1. τελειο το μακιγιαζ σου!!!!!!!!!!κουκλαρα!!!και για to double wear τα λογια ειναι περιττα..........το μονο αρνητικο που δεν εχει αντλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! <3 <3 <3 Αυτό με την αντλία μου φάνηκε αδιανόητο, αφού ήμουν σίγουρη οτι απλά έλειπε απο τη δική μου συσκευασία!

      Διαγραφή
  2. Maria u can buy foundation pump from mac cosmetics store.just cut the small section of the end to make it shorter to fit double wear bottle.estee lauder is sister co. to mac so the pump will fit into double wear bottle perfectly :) btw your eyelashes is so beautiful!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Really??? OMG thank you sooo much!!! I can buy the pump alone or I have to buy it on a foundation? :-) Silly question but I have never bougth anything from MAC. Thank you, I am wearing Seventeen's X-traordinaire mascara and They're Real by Benefit or else my eyelashes are not that beautiful! ;-)

      Διαγραφή
    2. You can buy the pump alone.just ask the Mac SA.no need to buy the foundation to get the pump.i should check out benefit mascara later.thanks!

      Διαγραφή
    3. Oh thank you very very much, I will check it out! Take a look at this post of mine for mascara http://mariasbeautifulworld.blogspot.gr/2014/01/4-maybelline-benefit-2-seventeen.html

      Διαγραφή
    4. Oh sorry, my mistake! I am not wearing Xtraordinaire, I am wearing Seventeen's The Stylist and on top of it Benefit's They're Real.

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο μακιγιάζ!!!!
    Ειδικά τα μάτια...Οσο για το foundation λένε ότι είναι όντως πολύ καλό και καλυπτικό...αλλά δεν το έχω δοκιμάσει γιατί δεν φοράω make up!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Είναι πολύ πολύ καλυπτικό, τόσο που με θόλωσε και δε σκέφτηκα τα 29 με την έκπτωση ευρώ μου! Τυχερή είσαι που δε φοράς!

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραιο ποστ!!! πολύ καλο προιον αλλα είναι λιγο ακριβο θα ελεγα .Εισαι κουκλα!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά πολύ καλό αλλά ακόμα και με την έκπτωση σου έρχεται ένα σοκ δυστυχώς με την τιμή. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, προφανώς εννοείς όταν είμαι βαμμένη! :-p Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο το μακιγιάζ, ακριβώς τα χρώματα που προτιμώ κι εγώ για τα μάτια! :)
    Όσο για το make up, σούπερ. Ό,τι πληρώνεις παίρνεις τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Ναι τα θεωρώ εύκολα χρώματα για κάτι γρήγορο και εντυπωσιακό. Το make up πραγματικά με εξέπληξε αν και όταν τελειώσει δεν ξέρω αν θα το αντέχω οικονομικά να το ξαναπάρω. Ειδικά χωρίς έκπτωση το αποκλείω! Υπάρχει και το Atelier για το οποίο έχω μιλήσει που είναι πιο οικονομικο.

      Διαγραφή
  6. σου εκανε ενα δερμα πορσελανινο..δεν ειναι τυχαιο οτι θεωρειται απο τα καλυτερα Make up που κυκλοφορουν...η συσκευασια ειναι ενα προβλημα ειναι η αληθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως το κάνει αψεγάδιαστο το πρόσωπο! Αυτή Η συσκευασία απαράδεκτη, τόσο που το πουλάνε η αντλία ήταν υποχρεωτική! Θα ψάχνω να βρω στη MAC τώρα.

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Yes it really is a great product! Thank you for your kind comments! Of course I will follow you. Kisses! :-*

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το μακιγιάζ σου!! 'Όσο για το συγκεκριμένο foundation έχω ακούσει τα καλύτερα και εδώ και λίγο καιρό έχει προστεθεί στην wish list μου για το 2014!
    Φιλία πολλά Sophia :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σοφία μου! Να το πάρεις αν το πετύχεις με έκπτωση! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο μακιγιάζ όντως. Αυτό το foundation το θέλω πολύ. Το δοκίμασα πρόσφατα και το αγάπησα αμέσως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Ε, να το πάρεις αφού το δοκίμασες και επομένως ξέρεις αν σου αρέσει ή όχι! :-)

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. This is the first product I tried from Estee Lauder and I am very satisfied. Have a nice day too! Kisses!

      Διαγραφή
  11. καλά.. σούπερ το αποτέλεσμα!
    κάλυψε και κάποιες ατέλειες για τις οποίες αναμφίβολα θα χρησιμοποιούσα πρόσθετα προϊόντα.. εντυπωσιάστηκα! Περιμένω όμως να εντυπωσιαστώ και με τις απαντήσεις σου στο tag! xaxa!
    http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/2014/01/sweater-weather-tag.html

    α! και μην ξεχάσεις και τον διαγωνισμό μου που τρέχει!
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1439708109593931&id=567503126638817&stream_ref=10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Πήρα μέρος στο διαγωνισμό σου κοριτσάκι μου! Όσο για το tag θα το κάνω μόλις βρω χρόνο γιατί είμαι σε μία φάση δύσκολη τώρα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα, τέλειο χρώμα κραγιόν!
    Σε περιμένει βραβείο εδώ http://beautye-studio.blogspot.gr/2014/01/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Είναι 3 διαφορετικά χρώματα μαζί αν δεις! Ευχαριστώ και για το βραβειάκι, θα το κάνω κι εγώ μόλις βρω λίγο χρόνο!

      Διαγραφή
  13. Πραγματικά το αποτέλεσμα είναι σούπερ!!!!!!!! το πρόσωπο σου μοιάζει με κούκλας! στα συν φυσικά και το υπόλοιπο μακιγιάζ! μου έχουν δώσει δείγμα από το foundation αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα...
    Πέρνα αν θέλεις και μια βόλτα από μένα.... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Είναι όντως εξαιρετικό make up, δεν λυπήθηκα καθόλου τα χρήματα πυο έδωσα μόλις είδα το αποτέλεσμα! Να το δοκιμάσεις και να μας γράψεις και εσύ την άποψη σου! Πέρασα απο το blog σου και σχολίασα κιόλας στο post που ''σήκωσες'' τα Sephora! :-p
      Φιλάκια!

      Διαγραφή