Ετικέτες

Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου 2014

Comparison of 4 mascaras with pics / Σύγκριση 4 διαφορετικών μάσκαρα (Maybelline, Benefit και 2 Seventeen)


Γεια σας!!! Άλλο ένα μεταμεσονύχτιο ποστ έφτασε και εσείς θα το διαβάζετε λογικά μια νορμάλ πρωινή ώρα!
Όπως είπα και στην σελίδα μου στο facebook, θα σας κάνω μία σύγκριση με φωτογραφίες για τέσσερις διαφορετικές μάσκαρα για να δείτε και να αποφασίσετε. Βέβαια, δεν κάθονται σε όλα τα μάτια το ίδιο μιας και έχω δει εντυπωσιακά αποτελέσματα σε άλλη κοπέλα απο μάσκαρα που εμένα με απογοήτευσε. Ας δούμε όμως τι έκαναν στα δικά μου μάτια.

Οι μάσκαρα που χρησιμοποίησα είναι:
1. Η The Colossal Volum' Express της Maybelline, η οποία είναι η αγαπημένη μου εδώ και αρκετό καιρό. Μερικές φορές μπαίνω στον πειρασμό και δοκιμάζω και άλλες αλλά πάντα σε αυτήν καταλήγω.

2. Η The Stylist της Seventeen, την οποία έχω ξανασυγκρίνει
με την Maybelline εδώ. Απο τότε, δηλαδή 1 Σεπτεμβρίου, δεν την χρησιμοποίησα ξανά. Έβγαζε πολύ προϊόν το βουρτσάκι με αποτέλεσμα να κολλάνε οι βλεφαρίδες και να μουτζουρώνομαι. Την άνοιξα τώρα, 4+ μήνες μετά, και έμοιαζε να έχει στεγνώσει λίγο, όχι με την κακή έννοια αλλά με την έννοια οτι πλέον το βουρτσάκι της έβγαζε τη σωστή ποσότητα για ένα καλό αποτέλεσμα.


3. Η X-traordinaire της Seventeen, την οποία αγόρασε φίλη και την δοκίμασα να δω πως είναι.


4. Η περίφημη και αντικείμενο πόθου πολλών They're Real της Benefit!


Πάμε λοιπόν να δούμε το αποτέλεσμα στα μάτια μου! Για αρχή, έτσι είναι χωρίς ίχνος μάσκαρα.


Maybelline The Colossal Volum' Express


Seventeen The Stylist




Seventeen Xtraordinaire



Benefit They're Real


 Νομίζω οτι πραγματικά είναι πάρα πολύ κοντά όλες απο θέμα απόδοσης. Δύσκολα μπορώ να ξεχωρίσω αν κάποια έκανε καλύτερη δουλειά απο κάποια άλλη. Αν έπρεπε να επιλέξω, πάλι στην Maybelline θα κατέληγα. Δεν ήταν απαραίτητο, τουλάχιστον για τις δικές μου βλεφαρίδες, να δώσω τόσα χρήματα στην Benefit όταν μπορώ να έχω το ίδιο αποτέλεσμα με την The Colossal Volum' Express που μου κόστισε με προσφορά 9 ευρώ! Παρόλα αυτά έχω δει την Benefit σε άλλες κοπέλες και τους έδινε πολύ πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα!
Εσάς σας αρέσει κάποια περισσότερο απο τις υπόλοιπες; Στο επόμενο ποστ θα σας παρουσιάσω το make up Double Wear της Estee Lauder! Μέχρι τότε, φιλάκια πολλά!

42 σχόλια:

  1. Colossal με διαφορά!Αυτή να παίρνεις μόνο!Πολύ ενδιαφέρον ποστ!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου! Κι εγώ αυτό νομίζω τελικά!

      Διαγραφή
  2. Τις έχω δοκιμάσει όλες εκτός από την Stylist και για μένα καλύτερη είναι με διαφορά η X-Trordinaire!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα δικά σου μάτια λες ή σύμφωνα με το αποτέλεσμα στα δικά μου;

      Διαγραφή
    2. Στα δικά μου! Στα δικά σου καλύτερη δείχνει όντως η Maybelline:)

      Διαγραφή
    3. Ααα είπα κι εγώ, τόσο σου άρεσε σε εμένα;;; :-) Κρίμα για την Benefit πάντως. Έχεις κάνει ποστ να την δείχνεις στα μάτια σου; Αν όχι, κάνε να την δω σε εσένα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
    4. Με την Benefit έχω μια σχέση αγάπης-μίσους! Είναι μέρες που μου αρέσει απίστευτα και είναι και άλλες που μου φαίνεται απλά λίγη! Θα κάνω σίγουρα ένα post για τις αγαπημένες μου μάσκαρες απλά πρέπει πρώτα να τις μαζέψω όλες:p

      Διαγραφή
    5. Κι εγώ μπορώ να σου πω οτι όταν δοκίμασα τη Benefit μέσα στα Sephora εντυπωσιάστηκα αλλά όταν την ξαναέβαλα σπίτι δεν μου άρεσε τόσο. Κάνε κι ας μην είναι αγαπημένες! Έτσι απλά σύγκριση με φωτογραφίες!

      Διαγραφή
  3. Η colossal εμενα δεν μου κανει τιποτα απολυτα..σε σενα wow...η they're real θελει πολυ καλη δουλεια και το αποτελεσμα χτιζεται..τουλαχιστον στις δικες μου βλεφαριδες...αληθεια, μια στρωση εβαλες σε καθε φωτογραφια??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω δει και σε άλλες κοπέλες αυτό με την Colossal! Μια άλλη blogger που είχε βάλει colossal, stylist kai there're real της είχε κάτσει πολύ πιο ωραία η they're real! Είναι αναλόγως τη βλεφαρίδα!

      Διαγραφή
    2. Α, όσο για τις στρώσεις δεν ξέρω πως μετριούνται! Εγώ βάζω μέχρι να τις πιάσει όλες το πινελάκι και μέχρι το σημείο που δε θα αρχίσουν να κολλάνε μεταξύ τους! Μόλις αρχίσει να στεγνώνει δεν ξαναπερνάω απο πάνω το πινελάκι. Τώρα τι θεωρείται αυτό δεν ξέρω... :-/

      Διαγραφή
  4. Hey Maria! I didn't think the Maybelline Collosal one would look so good! Incredible! Cheers! Lovely comparisons ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Yeah, it really does a very good job on mine! It doesn't look good on everyone though! Thank you very much! :-*

      Διαγραφή
  5. Υπέροχες όλες τους αλλά η collosal της maybelline είναι η αγαπημένη μου,την χρησιμοποιώ χρόνια!!!
    Φιλιά πολλά Sophia :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι εγώ όσες και να δοκιμάσω μία Colossal την έχω πάντα στο νεσεσέρ μου! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. μου φαινεται θα δοκιμασω την collosal ...ειναι εντυπωσιακο το αποτελεσμααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να κάνει και σε εσένα την ίδια δουλειά! Αν μπορείς να τις δοκιμάσεις όλες πριν αγοράσεις, κάν'το!

      Διαγραφή
  7. Όντως η Collosal είναι η ιδανική για εσένα και την αγαπώ και εγώ για τον όγκο που δίνει. Θέλω να δοκιμάσω και την Xtraordinaire που έχω ακούσει πολύ θετικά λόγια αλλά βλέποντας την σε εσένα δεν με εντυπωσιάζει σε σχέση με τις υπόλοιπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για εμένα η Xtraordinaire ήταν η χειρότερη. Είναι πολύ εύκολο να στις κολλήσει και να μοιάζεις λες και έχεις 5 τρίχες όλες και όλες!

      Διαγραφή
  8. Έχω δοκιμάσει μόνο την πρώτη αλλά θέλω πολύ και της Benefit!
    Στις βλεφαρίδες σου μου αρέσουν όλες πάντως, γίνονται πολύ μακριές όποια κι αν φοράς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι μήκος μου δίνουν εύκολα, με τον όγκο έχω το θέμα γι'αυτό προτιμώ την Colossal. Η Benefit μόνο μήκος μου δίνει δυστυχώς.

      Διαγραφή
  9. Μαρία μου θα συμφωνίσω μαζί σου κορίτσι μου η collosial κανει θαυματα στις βλεφαρίδες σου....Εγω θα ήθελα πολυ να δοκιμάσω την They're Real όταν μου τελιώσουν όλεεςςς οι μάσκαρες που έχω σίγουρα θα το κάνω ελπίζω μόνο να βρώ καμια καλή προσφορά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγαινε κάνε μια δοκιμή πρώτα μέσα στα Sephora να είσαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει μην το έχεις καημό άδικα. Όπως είδες σε εμένα δεν κάνει τίποτα τρομερό.

      Διαγραφή
  10. Στις φωτογραφίες φαίνεται ότι πιο ωραίο αποτέλεσμα σου δίνει η colossal! Φοβερό αποτέλεσμα. Κ μένα ήταν από τις αγαπημένες μου. Την έπαιρνα συνεχώς. Κι όταν ξεκίνησα το blogging ξεκίνησα να δοκιμάζω τόσες πολλές με αποτέλεσμα-τώρα που το σκέφτομαι- να μην την έχω πάρει για κανά 15μηνο. Μάλλον θα την ξαναπάρω όταν μου τελειώσουν κάποιες άλλες. Στη wishlist μου έχω και την xtraordinaire!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η X-traordinaire δε μου άρεσε σχεδόν καθόλου. Έχει ένα περίεργο βουρτσάκι στο οποίο κάποια σημεία δεν έχουν καθόλου τριχούλες με αποτέλεσμα να μαζεύεται εκεί πολύ προϊόν και να μένει στις βλεφαρίδες, που μετά κολλάνε. Αλήθεια, όλο αυτό το 15μηνο που δεν πήρες την Colossal ποιες χρησιμοποίησες που να σου άρεσαν; Να παίρνω ιδέες!

      Διαγραφή
    2. wonder lash της oriflame, they're real benefit, inimitable intense από chanel. Αυτές οι τρεις είναι αυτές που ξεχώρισα εγώ (όλες έχουν πλαστικά βουρτσάκια). Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες, πέρνα απ' το blog μου. Έχω κάνει review και για τις 3(με φωτογραφίες), αλλά και για ysl, lancome, avon, maybelline, essence. Mascara junkie σου λέω....

      Διαγραφή
    3. Αμάν! Και νόμιζα οτι είμαι εγώ υπερβολική με τις 4! Πάω να δω! Φιλάκιααα!

      Διαγραφή
  11. Μπορω να πω και μενα το αποτελεσμα της Maybelline μου αρεσει!
    Πολυ καλο ποστ! Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίο το post αου Μαρία μου!!Νομίζω και εγώ ότι πιο πολύ σου ταίριαξε η Maybelline The Colossal Volum' Express!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μάρω μου! Τελικά είναι ομόφωνη η απόφαση σας! Κι εγώ αυτήν προτιμάω! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Πολύ μου αρέσουν τα crash test posts!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εμένα! Σκέφτομαι να κάνω και ένα με δύο διαφορετικά concealer που έχω! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. από την colossal πάντως εγώ δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη και δεν ξαναγόρασα μάσκαρα από maybelline ποτέ, τέτοια απογοήτευση!Σε σένα πάντως φαίνεται εξαιρετική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το έχω ακούσει και απο άλλες κοπέλες οτι δεν τους κάθεται καλά η Colossal αλλά όπως βλέπεις εγώ δεν έχω παράπονο! Όπως σε άλλες δίνει τρομερό αποτέλεσμα η They're Real που σε εμένα δεν έκανε και κάτι συγκλονιστικό.

      Διαγραφή
  15. της maybelline εχω δοκιμασει μονο και νομιζω ότι είναι από τις καλυτερες μασκαρες μακραν βεβαια μια εξαιρετικη μασκαρα για μενα είναι της bourjois η queen attidute εξαιρετικη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έπαιρνα Maybelline απο το λύκειο κιόλας, φαντάσου πριν 15 χρόνια! Αυτή της Bourjois που λες δεν την έχω ακούσει καθόλου και αυτό που κάνεις δεν είναι καθόλου σωστό να σε πληροφορήσω, θα με κάνεις να αγοράσω και 5η μάσκαρα! :-) Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. Πολύ χρήσιμο ποστ! Εγώ χρησιμοποιώ την x-traordinaire και την they're real μαζί και δίνει (σε εμένα τουλάχιστον) πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια εμένα αυτές οι δύο με απογοήτευσαν περισσότερο γιατί δίνουν μόνο μήκος ενώ εγώ θέλω να φαίνονται και πιο πυκνές. Δεν είχα σκεφτεί να τις συνδυάσω, θα το δοκιμάσω!

      Διαγραφή
  17. Έχω της benefit και την xtraordinqire και έχω να πω πως δεν μου άρεσε καθόλου η xtraordinaire γιατί πολύ εύκολα κολλάνε όλες οι βλεφαρίδες μεταξύ τους. Της benefit μου αρέσει πολύ μα δίνει κυρίως μήκος. Έχω πολύ πυκνές βλεφαρίδες οπότε δεν με απασχολεί και τόσο ο όγκος ,όσο το μήκος.νομιζω ότι εκεί παίζεται το εάν θα μας αρέσει η όχι μια μάσκαρα ,το εάν έχουμε πολλές η λίγες βλεφαρίδες και το εάν είναι μακριές η πιο κοντουλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή