Ετικέτες

Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Προϊόντα που με εντυπωσίασαν!

Γεια σας κορίτσια μου!

 Έχω χαθεί τον τελευταίο καιρό αλλά δυστυχώς είχα πολλές υποχρεώσεις και δεν είχα καθόλου χρόνο για να γράψω ένα αξιοπρεπές άρθρο, οπότε προτίμησα να μην γράψω τίποτα πρόχειρο. Τώρα που βρήκα χρόνο, μετά απο τα προϊόντα που με απογοήτευσαν (δείτε τα εδώ) θα σας μιλήσω για προϊόντα που δοκίμασα και με εντυπωσίασαν τους τελευταίους μήνες. Λόγω του οτι είχα πάρει αρκετά δείγματα αλλά αγόρασα και αρκετά προϊόντα, έχω δοκιμάσει πολλά και διάφορα.
Θα αρχίσω με ένα προϊόν για το οποίο είχα ακούσει πολλά αλλά δεν είχα πάει ποτέ να δω ούτε καν την τιμή του. Είναι το Pro Longwear Paint Pot της εταιρείας MAC στην απόχρωση Painterly. Κάποια στιγμή που είχε έκπτωση η MAC είπα απο περιέργεια να πάω να το δω και, αφού απο τα 20 ευρώ η τιμή έφτανε τα 15 με την έκπτωση, πείστηκα και το πήρα! Η υπάλληλος μου είπε οτι ενώ είναι σκιά, εφαρμόζεται σαν βάση για να κρατάνε οι σκιές 8-10 ώρες αναλλοίωτες. Ως δύσπιστη που είμαι, την βρήκα υπερβολική αλλά τελικά όντως μου κρατάνε ένα 8ωρο σίγουρα! Είναι στην κατηγορία ''Ότι πληρώνεις παίρνεις'' και σίγουρα θα το ξαναπάρω μελλοντικά! Επίσης, η ποσότητα που χρειάζεται είναι τόσο λίγη για κάθε βλέφαρο που σίγουρα θα κρατήσει τουλάχιστον 1 χρόνο!




Επόμενο είναι το σαμπουάν απο την εταιρεία Fresh Line, Terpsichore. Είναι για λάμψη και αναζωογόνηση των θαμπών/βαμμένων μαλλιών. Το πήρα πολύ διστακτικά και στην μικρή (75ml) συσκευασία, λόγω της απογοήτευσης μου απο την μάσκα μαλλιών Ερατώ (που είχα πληρώσει 18 ευρώ και δεν έκανε τίποτα!). Με την πρώτη δοκιμή εντυπωσιάστηκα! Έκανε τα μαλλιά μου απαλά πριν καν βάλω conditioner ή μάσκα, πράγμα που δεν συμβαίνει με κανένα άλλο σαμπουάν μέχρι στιγμής. Επίσης, μου αρέσει η μυρωδιά του. Πείτε με τρελή (πρώτη φορά θα είναι;) αλλά μου μυρίζει σαν τα ζελεδάκια coca cola! Θα πάω να αγοράσω την κανονική συσκευασία σύντομα.








Περνάω σε ένα αντηλιακό προσώπου που πήρα πρώτη φορά και μου το πρότεινε φαρμακοποιός. Μου είπε οτι αφήνει το πρόσωπο ματ και παρότι δεν είχα δοκιμάσει δείγμα, είπα να το πάρω. Είναι της εταιρείας La Roche Posay, το Anthelios AC Matte Extreme Fluid με δείκτη προστασίας 30. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα απο το πόσο ματ αφήνει κυριολεκτικά το δέρμα. Καμία σχέση με ότι θυμάστε απο τα κλασικά αντηλιακά που αφήνουν λιπαρότητα και γυαλάδα. Το εφαρμόζετε και είναι σαν να μην έχετε βάλει τίποτα στο πρόσωπο, φαίνεται εντελώς στεγνό και καθαρό και μπορείτε άνετα να βάλετε απο πάνω το make up σας χωρίς να το επηρεάζει. Είναι αρκετά λεπτόρρευστο και απορροφάται άμεσα. Δείτε και στην φωτογραφία το αποτέλεσμα στο χέρι μου, δεν φαίνεται ούτε γυαλάδα ούτε τίποτα.










Το επόμενο προϊόν το πήρα γιατί είχα εμφανίσει 1-2 σπυριά τα οποία δεν έλεγαν να υποχωρήσουν και είχα απελπιστεί. Πήγα λοιπόν στα The Body Shop και πήρα το Tea Tree Oil για τοπική εφαρμογή. Μετά απο 2 μόνο εφαρμογές τα σπυριά ξεράθηκαν και στην τρίτη εφαρμογή έφυγαν! Οπότε μπορείτε να καταλάβετε γιατί με εντυπωσίασε. Μου είπαν οτι κάνει και για τους μύκητες στα νύχια των ποδιών αλλά δεν είναι κάτι που έχω δοκιμάσει για να σας πω άποψη.









Περνάω τώρα στα δείγματα απο ενυδατικές προσώπου που δοκίμασα. Γενικά το δέρμα μου, που είναι μεικτό, βγάζει εύκολα σπυράκια και λιπαρότητα οπότε δυσκολεύομαι να βρω μια ενυδατική που να μου αρέσει. Αφού έγινα πειραματόζωο κατέληξα σε κάποιες που μου άρεσαν πολύ! 

Πρώτη η ενυδατική απο τα The Body Shop, Vitamine E Moisture Cream. Παρότι είναι για όλους τους τύπους δέρματος, έκατσε πολύ καλά στο πρόσωπο μου. Δεν έβγαλε λιπαρότητα ούτε την αισθάνθηκα βαριά. Απορροφάται αμέσως και μυρίζει υπέροχα! Η μυρωδιά της μου θυμίζει την κλασική μπλε Nivea χεριών στην μεταλλική συσκευασία. Ο μόνος λόγος που δεν θα την αγοράσω είναι οτι περιέχει parabens. Επόμενη η ενυδατική της Castalia, Sensial fluide hydratant. Έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με την Vitamine E, μυρίζει επίσης υπέροχα αλλά περιέχει και αυτή parabens, γεγονός που με ξάφνιασε για τέτοια εταιρεία. Εάν δεν περιείχαν parabens θα είχα ήδη αγοράσει και τις 2 τρέχοντας!






Η επόμενη ενυδατική που δοκίμασα είναι της εταιρείας Frezyderm, που έχω σε μεγάλη εκτίμηση, η Matte Effect Cream για λιπαρά δέρματα. Πραγματικά με εντυπωσίασε το πόσο ματ γίνεται το πρόσωπο. Τόσο πολύ που αν δεν έχετε ακριβώς λιπαρό δέρμα, μπορεί και να σας φανεί ενοχλητικό το αποτέλεσμα. Σε εμένα που είναι μεικτό φάνηκε οτι σε κάποια σημεία παραέγινε στεγνό και ματ. Για κοπέλες με λιπαρά δέρματα νομίζω οτι είναι η dream cream! 
Επιπλέον, δοκίμασα μία ενυδατική που ήθελα διακαώς και γιατί είναι ελληνική και parabens free και γιατί επέμενε η φαρμακοποιός να την πάρω. Ευτυχώς, η εταιρεία Panthenols είχε την καλοσύνη να μου στείλει όχι 1 αλλά 15 δείγματα απο την ενυδατική αντιρυτιδική κρέμα προσώπου και ματιών Panthenols Action4! Είναι λίγο πιο παχύρρευστη απο τις προαναφερθείσες και για το λόγο αυτό χρειάζεται λίγη ποσότητα για να ενυδατώσει όλο το πρόσωπο. Απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα, ούτε εμφανίζει για πολλές ώρες. Εκτός αυτού, επειδή έχω ιδιαίτερη αγάπη με τις μυρωδιές, μου μυρίζει υπέροχα. Χωρίς να αναφέρεται πουθενά στη συσκευασία, εμένα αλλά και του άντρα μου μας μυρίζει καρύδα! Τρελαίνομαι! Απο τις ιδιότητες της δεν μπορώ να σας μιλήσω για τις αντιγηραντικές ή αντιρυτιδικές ιδιότητες γιατί πρέπει να τις δω σε βάθος χρόνου. Το σίγουρο όμως είναι οτι όταν την βάζω νιώθω ενυδάτωση και το πρόσωπο φρέσκο και δροσερό.


Άλλη μία ενυδατική που δοκίμασα (τώρα καταλαβαίνετε γιατί λέω οτι έγινα πειραματόζωο;;;) είναι της εταιρείας La Roche Posay, η Effaclar Mat. Την αγόρασα για την κουνιάδα μου στη Βραζιλία που έχει λιπαρό δέρμα αλλά μέχρι να ταξιδέψει η κρέμα είπα να την δοκιμάσω κι εγώ 5-6 φορές! Έγινε απο τις αγαπημένες μου και μόλις μου τελειώσει η Effaclar Duo που χρησιμοποιώ τώρα θα αγοράσω αυτήν. Είναι ανάλαφρη, ενυδατώνει και απορροφάται αμέσως και αφήνει το πρόσωπο ματ όπως. Δεν δίνει στο πρόσωπο μου την αίσθηση οτι είναι στεγνό όπως της Frezyderm αλλά δεν μου εμφανίζει γυαλάδα για πολλές ώρες. Την χρησιμοποίησα και ακόμα και μετά απο μισή ώρα διάδρομο το πρόσωπο ήταν ματ!
Τελειώνω το τεράστιο αυτό ποστ με ένα γαλάκτωμα καθαρισμού της εταιρείας Castalia απο την σειρά Sensial. Γενικά έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ γαλακτώματα γιατί είτε με ταλαιπωρούσαν για να αφαιρέσουν το μακιγιάζ, και κυρίως τη μάσκαρα, είτε με έτσουζαν στα μάτια. Αυτό τα αφαίρεσε όλα τόσο εύκολα και απαλά, χωρίς τρίψιμο και χωρίς τσούξιμο! Νομίζω οτι δεν συγκρίνεται με τα γαλακτώματα που χρησιμοποιούσα παλιά!

  







Αυτά ήταν τα ''λίγα'' προϊόντα που μου έκαναν πολύ καλή εντύπωση! Συγγνώμη αν σας κούρασε το τόσο μεγάλο ποστ αλλά είπα να μην το χωρίσω σε δύο μέρη. Περιμένω να μου πείτε κι εσείς την γνώμη σας για όποια απο αυτά έχετε δοκιμάσει! Φιλιά πολλά!