Ετικέτες

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Castalia Dermopur Gel Nettoyant

Καλησπέρα σας κορίτσια!
Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα από τα προϊόντα που χρησιμοποιώ στην καθημερινή μου ρουτίνα και συγκεκριμένα το πρωί πριν την ενυδατική. Είναι το gel καθαρισμού της Castalia, Dermopur Gel Nettoyant.


Το συγκεκριμένο gel
μου το έκανε δώρο μία φίλη. Είναι τζελ για τον καθαρισμό του προσώπου χωρίς σαπούνι. Ο αποτελεσματικός συνδυασμός των δραστικών συστατικών του Dermopur μειώνει την έκκριση σμήγματος, βοηθά στην πρόληψη της ανάπτυξης των βακτηρίων, καθαρίζει το δέρμα και αναστέλλει τον σχηματισμό μαύρων στιγμάτων, χωρίς να προκαλεί ξηρότητα. Επομένως είναι κατάλληλο για δέρματα με ακμή και λιπαρότητα.

 Την περίοδο που άρχισα να το χρησιμοποιώ είχα αρκετά σπυράκια στο πρόσωπο και έψαχνα να βρω και την κατάλληλη κρέμα προσώπου (η οποία όμως δεν ήταν της Castalia). Μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένη από το συγκεκριμένο τζελ. Το χρησιμοποιώ το πρωί που νιώθω ότι το πρόσωπο μου έχει λιπαρότητα. Παρότι λέει ότι δεν προκαλεί ξηρότητα, η αλήθεια είναι οτι εγώ νιώθω ένα ''τράβηγμα'' μετά την χρήση του. Δεν με ενοχλεί όμως γιατί το χρησιμοποιώ ακριβώς πριν την εφαρμογή της ενυδατικής προσώπου μου. Πέρα από αυτό όμως, μετά την χρήση του νιώθω το πρόσωπο μου πραγματικά πεντακάθαρο. Επίσης, σε συνδυασμό με την ενυδατική Effaclar Duo της La Roche-Posay που χρησιμοποιώ, τα σπυράκια έχουν πλέον εξαφανιστεί από το πρόσωπο μου. Δεν είχα ακμή βέβαια, είχα σπυράκια όμως που εμφανίζονταν περιοδικά λόγω λιπαρότητας ή κατά την διάρκεια της περιόδου. Έτσι εντάχθηκε στην καθημερινή περιποίηση του προσώπου μου!

Περισσότερα σχετικά με την Castalia και τα προϊόντα της μπορείτε να μάθετε στην ιστοσελίδα http://www.castalia-derm.com/ ή στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/CastaliaLaboratoires

Η δική σας γνώμη για το συγκεκριμένο προϊόν ποια είναι; 
Φιλάκια πολλά!