Ετικέτες

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

My daily routine!

Καλησπέρα σας! 
Για μια ακόμα φορά η ανάρτηση μου ανεβαίνει αργά το βράδυ! Ε ναι λοιπόν, είμαι λίγο βραδινός, μεταμεσονύχτιος τύπος θα έλεγα! Το πρωί δεν λειτουργώ... :-)
Πάμε να σας δείξω σήμερα τα προϊόντα που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση για την περιποίηση του προσώπου μου.



  • Το πρωί (μεσημέρι μάλλον) που ξυπνάω πλένω το πρόσωπο μου με το gel της Castalia, Dermopur Gel Nettoyant, το οποίο είναι τζελ καθαρισμού του προσώπου χωρίς σαπούνι.
  • Στην συνέχεια βάζω την κρέμα ματιών της La Roche-Posay, Hydraphase Intense, η οποία είναι για την καταπολέμηση του πρηξίματος στην περιοχή των ματιών. Μπορείτε να δείτε review εδώ.
  • Μετά βάζω την κρέμα προσώπου μου, επίσης της La Roche-Posay, την Effaclar Duo, η οποία είναι κατά των ατελειών. Το δικό της review μπορείτε να το δείτε εδώ.
  • Το βράδυ, εάν έχω βαφτεί, ξεβάφομαι πρώτα με τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ της Pom Pon και στην συνέχεια είτε θα πλύνω πάλι το πρόσωπο μου με το τζελ της Castalia, είτε θα χρησιμοποιήσω το Blackhead Cleansing Daily Scrub της Clean&Clear, το οποίο είναι για καθημερινό καθαρισμό και καταπολεμά τα μαύρα στίγματα. Για review δείτε εδώ. Αναλόγως τι νιώθω οτι έχει ανάγκη το πρόσωπο μου κάθε φορά χρησιμοποιώ ή το ένα ή το άλλο προϊόν και είναι και τα δύο πολύ καλά!
  • Τέλος, μετά το πλύσιμο του προσώπου βάζω πάλι την ενυδατική μου.
Τώρα πρόσφατα αγόρασα καινούρια κρέμα ματιών, επίσης της La Roche-Posay, την Active C που είναι για ρυτίδες. Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα για να σας πω την γνώμη μου αλλά μόλις την χρησιμοποιήσω για αρκετό χρονικό διάστημα θα κάνω ένα review! 


Εσείς τα έχετε δοκιμάσει τα συγκεκριμένα προϊόντα; Τι χρησιμοποιείτε για την καθημερινή περιποίηση του προσώπου σας;
Απο εμένα φιλιά!