Ετικέτες

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Bioten Energizing Body Oil Review


Καλημέρα κορίτσια! Άλλη μία φορά μεταμεσονύχτιο το ποστ μου! :-)
Λοιπόν, σήμερα θα σας  μιλήσω για ένα από τα προϊόντα που απέκτησα πρόσφατα και είχα αναφέρει στο Haul #3. Είναι το αναζωογονητικό λάδι σώματος της Bioten με άρωμα μανταρίνι και τζίντζερ.


Καταρχήν, για να είμαι απολύτως δίκαιη
, να διευκρινίσω ότι εγώ την λαδίλα στο σώμα μου δεν τη μπορώ καθόλου, την απεχθάνομαι. Θα μου πείτε τότε γιατί πήγα και πήρα λαδάκι σώματος;;; Ο μοναδικός λόγος είναι γιατί διάβασα καλά σχόλια σε άλλο blog που ανέφερε ότι είναι πολύ ενυδατικό και απορροφάται αμέσως αφήνοντας το δέρμα πολύ απαλό. 
Τι γράφει η συσκευασία : Ενυδατώστε αποτελεσματικά το δέρμα και αναζωογονήστε τις αισθήσεις σας. Έλαια εντατικής φροντίδας ''κλειδώνουν'' την υγρασία στο δέρμα αφήνοντας το μεταξένια απαλό. Τονώστε τις αισθήσεις σας χάρη σε ένα συνδυασμό φρέσκων και αναζωογονητικών συστατικών . Το έλαιο μανταρινιού καθαρίζει και διατηρεί την ισορροπία της επιδερμίδας ενώ το έλαιο ginger διεγείρει το σώμα και το πνεύμα. Επιπλέον, λέει να απλώσεις άφθονη ποσότητα στο δέρμα κάνοντας μασάζ και για μεγαλύτερη αίσθηση ενυδάτωσης να το εφαρμόσεις αμέσως μετά το ντουζ σε νωπό δέρμα.
Η δική μου εμπειρία : Επειδή όπως προανέφερα σιχαίνομαι τη λαδίλα, δεν άκουσα τη συμβουλή να απλώσω άφθονη ποσότητα. Έβαλα ποσότητα περίπου όσο ένα κουταλάκι του γλυκού για ολόκληρο το ένα πόδι. Το άπλωσα, έκανα και μασάζ να απορροφηθεί και έγινε αυτό ακριβώς που δεν αντέχω. Φυσικά και δεν απορροφήθηκε. Τα πόδια μου παρέμειναν γεμάτα λάδι και δεν άντεχα να τα ακουμπάω μεταξύ τους. Ένιωθα λες και ήμουν έτοιμη για τηγάνισμα! :-) Επίσης, δεν μπορώ να πω οτι ένιωσα ενυδάτωση. Μόνο λιπαρότητα σε όλο το πόδι η οποία δεν έφευγε με το πέρασμα της ώρας δυστυχώς για εμένα. Το ένα και μοναδικό θετικό που έχω να πω είναι οτι μυρίζει πολύ ωραία, αν σας αρέσει η μυρωδιά του μανταρινιού. Όσο για το οτι αναζωογονεί το σώμα και το πνεύμα.... ειλικρινά περιμένετε κάτι τέτοιο απο ένα λάδι σώματος;
Που καταλήγουμε: Δεν είναι ένα προϊόν που θα ξαναχρησιμοποιήσω. Δεν φταίει το προϊόν προφανώς, φταίω εγώ που αφού δεν αντέχω τα λάδια πήγα και το αγόρασα. Εάν σε εσάς αρέσουν και δεν σας ενοχλεί η αίσθηση που αφήνουν, πιθανότατα θα το αγαπήσετε ιδίως λόγω μυρωδιάς. Αν σας αρέσουν και το θέλετε θα φροντίσω να το χαρίσω σε μελλοντικό giveaway μιας και είναι χρησιμοποιημένο ... μισή φορά! 
Τα προϊόντα της Bioten τα βρίσκετε στο www.biotencosmetics.com και στο facebook στο www.facebook.com/biotenGreece
Αυτά απο εμένα. Εσείς τι σχέση έχετε με τα λαδάκια σώματος; Σας αρέσουν;
Φιλάκια!