Ετικέτες

Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Bioten Silky Radiance Body Lotion & Bioten Perfect Hands Nourishing Hand Cream

Γεια σας κορίτσια! Τι κάνετε, έχετε ανεβασμένη διάθεση λόγω του ωραίου ανοιξιάτικου καιρού; Εγώ ξύπνησα με αλλεργία σήμερα και καθόλου δεν χάρηκα! Ωραία τα λουλούδια αλλά μάλλον μόνο ζωγραφιστά πρέπει να τα βλέπω!

Το σημερινό μου ποστ αφορά δύο προϊόντα που αγόρασα πολύ πρόσφατα και φυσικά έσπευσα να δοκιμάσω! Συνήθως δοκιμάζω τα πράγματα που αγοράζω με το που βγω απο το μαγαζί ή με το που μπω σπίτι! Δεν κρατιέμαι σας λέω! 
Λοιπόν, είναι και τα δύο απο την αξιόλογη εταιρεία Bioten.


Perfect Hands Nourishing Hand Cream
Μετά απο τις άλλες 2 κρέμες χεριών (The Body Shop) που είχα δοκιμάσει και σας είχα παρουσιάσει-συγκρίνει εδώ, αποφάσισα να αγοράσω κάποια πιο οικονομική και χωρίς parabens. Διάλεξα λοιπόν την Θρεπτική Κρέμα Χεριών της Bioten με αβοκάντο και βούτυρο shea

Περιγραφή
Λέει οτι είναι εμπλουτισμένη με 100% φυσικά συστατικά, προερχόμενα απο φιλικές προς το περιβάλλον και ήπιες μεθόδους παραγωγής. Το βούτυρο αβοκάντο διεισδύει στο δέρμα προσφέροντας εντατική θρέψη και βελτιώνοντας την ελαστικότητα του, ενώ το βούτυρο shea απαλύνει και προστατεύει το ξηρό δέρμα απο τους αρνητικούς περιβαλλοντολογικούς παράγοντες.
Το Nutri Moist 48h είναι ένα προηγμένο σύμπλεγμα ενυδάτωσης που προσφέρει στο δέρμα άμεση ενυδάτωση ενώ ταυτόχρονα παρατείνει τα επίπεδα υγρασίας έως 48 ώρες, αυξάνοντας το αίσθημα άνεσης στην επιδερμίδα.

Η γνώμη μου
Την πήρα γιατί πολλές φορές όταν πλένω τα χέρια μου ή μετά το μπάνιο τα νιώθω ξερά και να με τραβάνε. Το πρώτο που πρόσεξα και μου άρεσε πολύ είναι η μυρωδιά της. Μυρίζει φρουτένια και τρελαίνομαι να μυρίζω τα χέρια μου όταν την φοράω. Με το που την βάζω νιώθω ανακούφιση απο τα συμπτώματα ξηρότητας. ΟΜΩΣ! Έχω την αίσθηση οτι η ενυδάτωση είναι προσωρινή και επιφανειακή. Όχι να κρατήσει 48 ώρες που λέει, δεν νιώθω οτι κρατάει ούτε δύο. Οπότε την έχω στην τσάντα μου και βάζω συχνά. 
Συνοψίζοντας:
Θετικά
Η τιμή της, 2.40 ευρώ για 100 ml
Δεν περιέχει parabens, paraffin ή colorants.
Η μυρωδιά της
Αρνητικά
Επιφανειακή και προσωρινή ενυδάτωση.

Θα την έπαιρνα ξανά; Όχι, θα δοκιμάσω κάποια άλλη.

Body Nutrients Silky Radiance Body Lotion
Με τις κρέμες σώματος έχω πραγματική τρέλα, μπορεί να έχω 5-6 σπίτι και να παίρνω και άλλες. Βασικό κριτήριο να είναι parabens free! Τη συγκεκριμένη την διάλεξα με το που την μύρισα! Είναι με βούτυρο κακάο και macadamia!

Περιγραφή 
Το γαλάκτωμα σώματος Μεταξένιας Λάμψης Bioten μεταμορφώνει την θαμπή και αφυδατωμένη επιδερμίδα χαρίζοντας της μεταξένια απαλότητα, υγιή λάμψη και ενυδάτωση έως 48 ώρες. Το βούτυρο κακάο είναι εξαιρετικό ενυδατικό και προσφέρει στο δέρμα λάμψη. Το έλαιο macadamia είναι πλούσιο σε λιπαρά οξέα ωμέγα. Ενυδατώνει και κάνει το δέρμα λείο και μεταξένιο.

Η γνώμη μου
Καταρχήν μυρίζει απίστευτα ωραία! Τόσο ωραία που θες ή να το φας ή να τρέξεις να αγοράσεις όλες τις καραμέλες βουτύρου και ότι άλλο γλυκό βρεις μπροστά σου! Αυτό μπορεί να πιαστεί και για αρνητικό, ε; 
Πάμε στην ενυδάτωση τώρα. Όντως ενυδατώνει το δέρμα και το αφήνει απαλό για ώρες. Εντάξει δε θα είναι και 48, κάπου ενδιάμεσα θα έχετε ξανακάνει μπάνιο και θα το χρησιμοποιήσετε πάλι. Πάντως σίγουρα αν το χρησιμοποιήσετε πρωί, μέχρι το βράδυ δε θα έχετε εμφανίσει πάλι σημάδια ξηρότητας (όπως συμβαίνει με άλλες κρέμες σώματος που θα παρουσιάσω σε επόμενο ποστ!). 
Άλλο πολύ σημαντικό είναι οτι απορροφάται γρήγορα, επομένως δεν πρέπει να περιμένετε με τις ώρες για να ντυθείτε, και δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα στην επιδερμίδα. Το άρωμα του δεν θα έλεγα οτι διαρκεί και πολύ.

Συνοψίζοντας
Θετικά
Ενυδατώνει σε βάθος
Δεν αφήνει λιπαρότητα
Μυρίζει υπέροχα
Είναι paraben, paraffin και colorant free
Αρνητικά
Ίσως το οτι σε εμένα δεν κρατάει και πολύ η μυρωδιά, αλλά δεν είναι και πραγματικά τόσο αρνητικό, έτσι;

Θα το έπαιρνα ξανά; Είμαι έτοιμη να πάω να πάρω 2-3 έτσι να έχω στοκ!!!

Τιμή δυστυχώς δεν θυμάμαι ακριβώς μια και το πήρα σαν την τρελή και δεν κοίταξα αλλά πρέπει να είναι περίπου στα 4 ευρώ για 250ml.
 Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα προϊόντα της Bioten στην σελίδα τους http://www.biotencosmetics.com/ και στο facebook https://www.facebook.com/biotenGreece
Φιλάκια πολλά! <3