Ετικέτες

Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Mascara Magna Lash Review

Γεια σας αγαπητές μου! Τι κάνετε, πως είστε;

Πριν λίγο καιρό είχα αγοράσει διάφορα προϊόντα (δείτε τα εδώ), ανάμεσα στο οποία ήταν μία ακόμα μάσκαρα (αυτή τη στιγμή έχω 5), η Magna Lash της Radiant σε απόχρωση Plum Brown. 


 Ήταν η πρώτη φορά που πήρα μάσκαρα με χρώμα. Είναι καφέ/μοβ και την πήρα ακριβώς επειδή το χρώμα είναι διακριτικό και όχι χτυπητό μοβ, χωρίς να δώσω πολύ σημασία στο υπόλοιπο αποτέλεσμα που δίνει στα μάτια μου. Γενικά, απογοητεύομαι απο μάσκαρα που είναι πολύ αγαπημένες απο άλλες κοπέλες και μπορείτε εδώ να δείτε το αποτέλεσμα απο ορισμένες.
Μετά απο αρκετό καιρό που την χρησιμοποιώ και έμαθα και να την δουλεύω, μπορώ να πω οτι είναι η αγαπημένη μου και πλέον έριξε απο το βάθρο την μέχρι πρότινος δική μου All Time Favorite The Colossal Volum'Express της Maybelline. Έχει μεγάλο, πυκνό βουρτσάκι και το αποτέλεσμα είναι απλά εντυπωσιακό!


 Δείτε φωτογραφίες όμως γιατί τα λόγια είναι περιττά!

Χωρίς μάσκαρα                                                                          Με την Magna Lash

 
Χωρίς μάσκαρα


 Με την Magna Lash




Εννοείται οτι δεν φοράω μόνο την μάσκαρα, αλλά κανονικό μακιγιάζ γιατί ετοιμαζόμουν να βγω. Το αποτέλεσμα δεν αλλάζει όμως, είναι ολοφάνερη η διαφορά!

Τι μου άρεσε;

  • δίνει απίστευτο όγκο αλλά και μήκος
  •  δεν αφήνει τα αντιαισθητικά κομματάκια που αφήνουν άλλες μετά απο λίγη ώρα

Τι δεν μου άρεσε;

  • Αν το βουρτσάκι έχει πιάσει αρκετό προϊόν, το αφήνει πάνω στις βλεφαρίδες και κολλάνε μεταξύ τους και μετά δεν σώζεται με τίποτα το αποτέλεσμα. Πρέπει να την ξεβάψω και να ξαναβάλω. Επίσης πολύ πιθανό είναι να πασαλειφτείτε στα βλέφαρα, οπότε καλό είναι όταν την εφαρμόζετε να κοιτάτε κάτω.
  • Οι βλεφαρίδες γίνονται σκληρές απο το πολύ προϊόν, τις κοκαλώνει λίγο. 

Αλλά!!!

 Τα δύο τελευταία δεν τα θεωρώ ακριβώς αρνητικά απο την άποψη του οτι δε θα με εμποδίσουν να την αγοράσω ξανά και ξανά!

Ιστοσελίδα Radiant http://radiant-professional.com/

Εσείς την έχετε δοκιμάσει; Πως σας φαίνεται; Είναι αντάξιο το αποτέλεσμα στις δικές σας βλεφαρίδες με αυτό στις δικές μου;;;
Φιλάκια πολλά!