Ετικέτες

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Nuxe vs Neal's Yard vs The Body Shop! Lip butters battle!

Καλημέρα ομορφιές μου! Καλό μήνα και απο εδώ!
Στο σημερινό ποστ αποφάσισα να συγκρίνω 3 διαφορετικά lip butters που πέρασαν απο τα χέρια ή μάλλον τα χείλη μου. 

Το πρώτο που δοκίμασα, έχοντας ακούσει εξαιρετικά λόγια απο πολλούς, είναι το περίφημο Reve de Miel της Nuxe. Το αγόρασα 12 ευρώ απο φαρμακείο και μπορείτε να το βρείτε μέχρι και με 9 στα διάφορα ηλεκτρονικά φαρμακεία. Η ποσότητα του είναι 15ml και βρίσκεται σε γυάλινο βαζάκι. Σαν υφή είναι κάτι ανάμεσα σε butter και gel και σας επιτρέπει να πάρετε απο ελάχιστη ως υπεραρκετή ποσότητα απο το βαζάκι. Μυρίζει υπέροχα, δεν αναγράφει πουθενά κάτι τέτοιο αλλά εμένα μου μυρίζει πορτοκάλι (μη με παρεξηγείτε, το παθαίνω με πολλά προϊόντα να μου μυρίζουν κάτι άλλο!). Λέει οτι προσφέρει εντατική ενυδάτωση σε ξηρά ή σκασμένα χείλη και κάνει ακριβώς αυτό που λέει. Τα χείλη γίνονται άμεσα πολύ απαλά και ενυδατωμένα. Εγώ δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα αλλά στον άντρα μου που σκάνε, μαδάνε, μέχρι που ματώνουν, έκανε θαύματα απο την πρώτη χρήση. Ειδικά αν βάλετε αρκετή ποσότητα το βράδυ πριν τον ύπνο, το πρωί θα ξυπνήσετε και θα δείτε μεγάλη διαφορά. 
Θα το έπαιρνα πάλι; Οπωσδήποτε, το θεωρώ κορυφαίο!

Το επόμενο που δοκίμασα είναι το Sun Protection SPF15 Organic Lip Formula της εταιρείας Neal's Yard Remedies. Ομολογώ οτι δεν είχα ακούσει ποτέ αυτή την εταιρεία. Όταν κάποια στιγμή πήγα να ξαναπαραγγείλω το Reve de Miel και ήταν σε έλλειψη, μου αντιπρότειναν το συγκεκριμένο ως αντίστοιχο. Μου κόστισε 10.59 ευρώ και, δυστυχώς για εμένα που δεν το πρόσεξα, είναι μόνο 4.5 γραμμάρια. Βρίσκεται σε πλαστικό βαζάκι και σαν υφή θυμίζει τα κλασσικά λιποζάν. Είναι σαν τζελ και είναι αρκετά δύσκολο να βγει ποσότητα απο τη συσκευασία, καθώς όση ώρα και να ζορίζετε το δαχτυλάκι σας να βγάλετε προϊόν, βγαίνει απλά ένα ''φιλμ'' για να απλώσετε στα χείλη. Η μυρωδιά του μου ήταν παντελώς αδιάφορη. Λέει οτι ενυδατώνει και παράλληλα προστατεύει απο τον ήλιο. Όντως κάνει μαλακά τα χείλη, όπως όταν βάζετε κάποιο στικ και είναι πολύ θετικό το οτι έχει δείκτη προστασίας απο τον ήλιο 15. 
Θα τα έπαιρνα πάλι; Ίσως αν δεν έβρισκα κάτι άλλο.


Το τελευταίο lip butter που αποφάσισα να δοκιμάσω είναι της εταιρείας The Body Shop το Chocomania. Το μύρισα και μου φάνηκε πολύ ευχάριστο. Κόστισε 6 ευρώ και έχει 10ml. Βρίσκεται σε πλαστικό βαζάκι και είναι πολύ εύκολο να βγάλετε όση ποσότητα επιθυμείτε καθώς η υφή του είναι σαν το βούτυρο soft. Ήμουν αρκετά ενθουσιασμένη όταν το πήρα και ανυπομονούσα να το δοκιμάσω και έτσι έβαλα αμέσως μόλις βγήκα απο το κατάστημα. Τότε ήρθε η απογοήτευση. Μου φάνηκε αρκετά λιπαρό αλλά αυτό που με ενόχλησε περισσότερο ήταν η γεύση που άφησε στο στόμα μου. Πολύ άσχημη, ενώ τα 2 προηγούμενα δεν άφηναν καμία γεύση. Του έδωσα άλλη μία ευκαιρία μήπως με λιγότερη ποσότητα δεν με ενοχλήσει η γεύση αλλά τελικά δεν το άντεξα καθόλου και το χάρισα!
Θα το έπαιρνα πάλι; Με τίποτα!

Που καταλήγω λοιπόν;
 Καλύτερη ενυδάτωση, καλύτερο άρωμα, καλύτερη υφή και συσκευασία το Reve de Miel! 
Καλύτερη τιμή το Chocomania. 
Προστασία απο τον ήλιο το Neal's Yard.
Για εμένα κερδίζει με τεράστια διαφορά το Reve de Miel και αν έχετε ακούσει οτιδήποτε θετικό για αυτό ισχύει!
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά ή κάποιο άλλο να μου προτείνετε;
Φιλάκια πολλά!