Ετικέτες

Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Indian Night Jasmine, Honeymania & a surprise review!

 Καλημέρα κούκλες!
 Άλλο ένα review με προϊόντα The Body Shop έφτασε! Έχω πλέον αρκετά και στην πλειοψηφία τους είναι υπέροχα! Δεν ξέρω αν σας το έχω ξαναπεί αλλά έχω ιδιαίτερη αδυναμία στις μυρωδιές (παράδειγμα το οτι έχω 17-18 κολόνιες! Αν θέλετε θα σας κάνω ένα ποστ!). Κατέληξα να πάρω λοιπόν απο το The Body Shop δύο υπέροχες κρέμες σώματος. Η μία είναι λοσιόν και η άλλη butter.

Η λοσιόν είναι η Indian Night Jasmine, την οποία με το που την μύρισα την ερωτεύτηκα! Υποτίθεται οτι θα πρέπει να μυρίζει σαν γιασεμί; Δεν ξέρω αν είναι ακριβώς αυτή η μυρωδιά της, πάντως είναι υπέροχη! Σίγουρα λουλουδάτη, μοιάζει με γυναικεία κολόνια. Με το που την βάζω απορροφάται αμέσως χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας, οπότε δεν χρειάζεται να περιμένω καθόλου πριν ντυθώ. Ενυδατώνει και αφήνει την επιδερμίδα αρωματισμένη. Εντάξει, δεν διαρκεί και ώρες η μυρωδιά αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο, καθώς υπάρχει στην ίδια σειρά Body Mist και Eau De Toilette. Πολύ σημαντικό το γεγονός οτι είναι parabens free.
Κόστος 12 ευρώ.











Επόμενο το body butter Honeymania. Είχα ακούσει πολλά καλά λόγια για αυτό και στη επίσκεψη μου στο κατάστημα το μύρισα και μου άρεσε πολύ. Δεν μυρίζει ακριβώς μέλι αλλά μυρίζει γλυκά. Επίσης δεν περιέχει parabens. Λυπάμαι που δεν είναι όλη η σειρά των body butters parabens free, παρά μόνο ορισμένες μυρωδιές. Το καλό με το συγκεκριμένο είναι οτι δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα για να ενυδατώσει την επιδερμίδα και, επιπλέον, δεν αφήνει ούτε αυτό λιπαρότητα, οπότε είναι πολύ βολικό στη χρήση. Θα το ξαναπάρω και αυτό σίγουρα!
Κόστος 15 ευρώ.


Τέλος, θα σας μιλήσω για ένα προϊόν που αγόρασα στην χτεσινή μου, λόγω εκπτώσεων, επίσκεψη. Είναι το Nutriganics Foaming Face Wash, το οποίο είναι αφρός καθαρισμού προσώπου. Λέει οτι καθαρίζει το δέρμα και το αφήνει απαλό, ενυδατωμένο και ανανεωμένο. Ο λόγος που το πήρα είναι γιατί μου είπαν οτι αφαιρεί εύκολα και γρήγορα όλο το μακιγιάζ. Με το που γύρισα σπίτι το δοκίμασα και όντως καθάρισε εντελώς το πρόσωπο και τα μάτια μου. Φορούσα make up, ρουζ, μάσκαρα, σκιά ματιών και κραγιόν και τα αφαίρεσε όλα, χωρίς παράλληλα να νιώσω ξηρότητα ή τράβηγμα στην επιδερμίδα μου. Έτσι θα ξεβάφομαι πλέον! Ανήκει στην σειρά Nutriganics, που σημαίνει οτι το 99% των συστατικών του είναι φυσικής προέλευσης, και δεν περιέχει parabens ή sulfates. Θα το ξαναπάρω σίγουρα.
Κόστος 11 ευρώ.
Έρχεται σύντομα νέο review με προϊόντα απο την αντρική σειρά!
Εσείς τι γνώμη έχετε για τα συγκεκριμένα προϊόντα; Τα έχετε δοκιμάσει;
Απο εμένα πολλά φιλιά!