Ετικέτες

Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2013

My Christmas Nails No2!


Καλημέρα παρεάκι!!!
Ένα ακόμα μεταμεσονύκτιο ποστ έφτασε, παρέα με την συνάδελφο-ξενύχτισσα-blogger Ιωάννα που περνάμε ατελείωτα βράδια με κους-κους ως τα ξημερώματα! Επειδή εγώ τα νυχάκια μου βαριέμαι πολύ γρήγορα να τα βλέπω με το ίδιο σχέδιο ή χρώμα, τα άλλαξα πάλι και τα έκανα άκρως γιορτινά! Σαν τις μπάλες του δέντρου ένα πράγμα! Χρησιμοποίησα ημιμόνιμο βερνίκι, γιατί δε θέλω να μου έχουν χαλάσει ως τις 25 Δεκεμβρίου, και απο πάνω πρόσθεσα χρυσόσκονες (χρυσή και κόκκινη) και ορισμένες κόκκινες πούλιες! Δείτε και πείτε! :-)








Σας άρεσαν; Εσείς έχετε κάποια ιδέα για χριστουγεννιάτικα νυχάκια; Έχετε κάνει κάποιο σχέδιο στα δικά σας; Φιλάκιαααα!

10 σχόλια:

  1. Αααχχχ τι ωραία!!Πολύ χριστουγεννιάτικα!Οντως σαν τις μπάλες!Αλλά έλα τώρα πες την αλήθεια..Μέχρι τις 25 θα έχεις αλλάξει σίγουρα σχέδιο στα νύχια !! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα! Είναι και δέκα μέρες ε; Ίσως αντέξω, αν σκεφτείς οτι δεν έχω και τα σύνεργα μαζί! 27 όμως με βλέπω να τα αλλάζω!

      Διαγραφή
  2. Τι χριστουγεννιατικα νύχια είναι αυτά.Δε τα πολυπάω τα γκλιτερ γιατί βγαίνουν δύσκολα αλλά ότι είναι εντυπωσιακά δε το συζητώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ για το glitter, όταν είναι απλό μανό όντως δε βγαίνει εύκολα. Επειδή είναι ημιμόνιμο όμως, απλά λιώνει με το ασετόν και όλα καλά και εύκολα! ;-)

      Διαγραφή
  3. Γιορτινά και εντυπωσιακά! Πολύ ωραία σου βγηκανε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  4. Κόκκινο χρώμα το οποίο επιβάλετε αυτές τις γιορτινές ημέρες και σε συνδιασμό με την χρυσή χρυσόσκονη τέλειος συνδιασμός!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα γιορτινά νύχια!!!!!!!!!
    Να σε ενημερώσω ότι σε έχω κάνει tag στο ~Sweater weather tag~
    θα χαρώ πολύ αν το κάνεις και εσύ!!!!!
    Μπορείς να δεις και το δικό μου

    http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/2013/12/sweater-weather-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάρω μου, θα το κάνω μόλις κάτσω κάποια στιγμή σπίτι!!!

      Διαγραφή