Ετικέτες

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

The Body Shop Mens Care


Καλησπέρα κορίτσια μου!
Σήμερα το ποστ αφορά τους αγαπημένους μας αντρούληδες, που είτε είναι μπαμπάδες, αδέρφια, φίλοι είτε σύντροφοι, υπάρχουν κάποια πολύ ωραία προϊόντα για να τους περιποιηθούμε. Μιλάω για προϊόντα που δοκίμασα ή και αγόρασα πρόσφατα απο τα The Body Shop. Όπως έχω ήδη αναφέρει εδώ, είχα επισκεφθεί τα The Body Shop για μία αποκλειστική παρουσίαση των προϊόντων τους και τότε πήρα ορισμένα δείγματα που μπορείτε να δείτε εδώ. Θα σας πω τη γνώμη του άντρα μου λοιπόν για αυτά αλλά και για ένα προϊόν που του αγόρασα μετά.



Το πρώτο που δοκίμασε ήταν η ενυδατική κρέμα με δείκτη προστασίας SPF15, Maca Root Energetic Face Protector.
Το δέρμα του γενικά είναι λιπαρό με τάση για μαύρα στίγματα. Η κρέμα λοιπόν δεν τον επιβάρυνε καθόλου, δεν του δημιουργούσε επιπλέον λιπαρότητα. Χρησιμοποιούσε ορισμένες ημέρες, πριν απο την κρέμα, το  facial scrub Vitamin C Microdermabrasion, για το οποίο έχει την ίδια εξαιρετική άποψη με εμένα. Αμέσως μετά έβαζε την κρέμα και το δέρμα του παρέμενε απαλό και ενυδατωμένο, χωρίς λιπαρότητα για αρκετές ώρες. 





Λόγω της τάσης για λιπαρότητα όμως, όταν πήγαμε να αγοράσουμε κρέμα τελικά, αποφάσισε να πάρει κάτι ακόμα πιο ανάλαφρο για το πρόσωπο του. Πήρε την ενυδατική Maca Root Balancing Face Protector, η οποία είναι σε μορφή τζελ για έλεγχο της λιπαρότητας και έλεγχο της γυαλάδας του προσώπου. Αυτή του άρεσε ακόμα περισσότερο καθώς το πρόσωπο του γίνεται και παραμένει ματ όλη την ημέρα. Θετικό επίσης το οτι είναι χωρίς parabens.



Τελευταίο προϊόν που δοκίμασε και του άρεσε πολύ, είναι η κρέμα ξυρίσματος Maca Root Shave Cream. Είναι κρέμα η οποία με το νερό δημιουργεί πλούσιο αφρό, μαλακώνοντας τις τρίχες για πιο εύκολο ξύρισμα. Λέει οτι φροντίζει και ενυδατώνει το δέρμα. Πριν απο αυτήν, ο άντρας μου χρησιμοποιούσε αφρό κάποιας άλλης εταιρείας και μου έλεγε οτι ένιωθε το δέρμα του ξηρό και να τον τραβάει. Με αυτή την κρέμα ενθουσιάστηκε. Μου είπε οτι το δέρμα του ήταν απαλό και ενυδατωμένο, δεν ένιωσε καθόλου τράβηγμα ή ξηρότητα. Εκτός αυτού μυρίζει πολύ ωραία, σαν αντρική κολόνια θα έλεγα.


 Αυτά είναι τα προϊόντα που του άρεσαν λοιπόν! Προτείνω να τα κάνετε δωράκι για τα Χριστούγεννα στους αγαπημένους σας! Αν κάποια τα δοκιμάσεις ας μου πει εντυπώσεις! Φιλάκια πολλά!