Ετικέτες

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

My worst products list of 2013!

Γεια σας και πάλι! Φεύγει το 2013 και υποδεχόμαστε τον νέο χρόνο λοιπόν! Το 2013 ήταν η χρονιά που ξεκίνησα το blog μου και δοκίμασα άπειρα προϊόντα μέσα σε λίγους μήνες! Πολλά αποδείχτηκαν εξαιρετικά και πολλά ήταν πεταμένα λεφτά! Σήμερα θα σας μιλήσω για την δεύτερη κατηγορία, τα χειρότερα για εμένα προϊόντα που δοκίμασα το 2013!

Θα ξεκινήσω με το make up της εταιρείας Inglot. Πήρα αρκετά προϊόντα τους για τον γάμο μου που ήταν πολύ καλά αλλά το συγκεκριμένο ήταν άκρως απογοητευτικό για εμένα! Μηδέν κάλυψη
και μου έβγαζε και λιπαρότητα. Το έβαλα 2 φορές μόνο και μόνο για να πεισθώ μετά την πρώτη οτι δεν είχα άδικο.














Επόμενο το διφασικό ντεμακιγιάζ της Specifics για μάτια και χείλη. Με ταλαιπωρεί πάρα πολύ για να αφαιρέσει μάσκαρα και eyeliner, σε σημείο που τσούζει το δέρμα γύρω απο τα μάτια και αφήνει λιπαρότητα που πρέπει να πλυθείς για να φύγει. Και αυτό το χρησιμοποίησα 2 φορές νομίζω μόνο.

Προϊόν ντεμακιγιάζ και το επόμενο, ένα απο τα άπειρα μαντηλάκια που έχω δοκιμάσει και νομίζω το χειρότερο. Bourjois Express Cleansing Wipes. Μου φάνηκαν πολύ περίεργα σαν αίσθηση, τόσο που δυσκολεύομαι να εξηγήσω τι μου φταίει. Νομίζω οτι είναι η σύνθεση απο το μαντηλάκι περίεργη, σαν νάυλον, ενοχλητική στο δέρμα, σαν να μην μένει το υγρό επάνω τους και να εξατμίζεται κατά τη χρήση. 
Άλλη μία απογοήτευση ήταν για εμένα και το λάδι μαλλιών Extraordinary Oil της Elvive. Δεν έκανε τίποτα στα πολύ ταλαιπωρημένα απο την βαφή μαλλιά μου. Ούτε λάμψη, ούτε ενυδάτωση, ούτε μπορούσα να τα ξεμπλέξω αλλά ούτε έμενε η ομολογουμένως ωραία μυρωδιά του στα μαλλιά μου.














Αυτό το προϊόν το αγόρασα στην προσπάθεια μου να βρω πιο βιολογικά/φυσικά προϊόντα για τα μαλλιά μου. Δεν είχα ακούσει ποτέ κάποια κριτική όταν το πήρα. Είναι conditioner με λάδι ελιάς. Το μόνο θετικό είναι οτι μυρίζει ωραία. Κατά τα άλλα δεν μαλάκωσε καθόλου τα μαλλιά μου, δεν μπορούσα να τα ξεμπλέξω με τίποτα και αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω άλλα προϊόντα για να τα μαλακώσω και να τα τιθασεύσω! Και αυτό 2 φορές χρησιμοποιήθηκε μόνο.









Επόμενο προϊόν, επίσης για τα μαλλιά μου, η μάσκα/hair butter The Body Shop Rainforest Radiance. Τα μαλλιά μου είναι πολλά αλλά με λεπτή τρίχα και όταν μπλέκονται είναι εξαιρετικά δύσκολο να ξεμπλέξουν, οπότε έχω μία εμμονή να αγοράζω προϊόντα μαλλιών. Δυστυχώς πολύ σπάνια με ικανοποιεί κάποιο. Αυτή η μάσκα ήταν ακριβή και δεν έκανε απολύτως τίποτα. Παρότι δοκίμασα και με λίγη και με πολλή ποσότητα και την άφησα και αρκετή ώρα, ήταν σαν να μην έβαλα τίποτα. Μαλλιά σκληρά και και μπερδεμένα χωρίς καμία δυνατότητα να χτενιστούν (παραλίγο να κλάψω για να τα ξεμπερδέψω)!!! Καμία λάμψη, καμία απαλότητα!



Η πιο πρόσφατη αγορά μου για τα μαλλιά και διακαής πόθος ήταν η μάσκα μαλλιών Ερατώ απο τα Fresh Line. Είχα την αίσθηση οτι θα με ενθουσιάσει και θα κατασταλάξω σε αυτήν αλλά συνέβη το ακριβώς αντίθετο! Δεν έκανε τίποτα και με ανάγκασε και αυτή να χρησιμοποιήσω κάτι άλλο απο πάνω για να καταφέρω να μαλακώσω και να ξεμπερδέψω τα μαλλιά μου. Ήταν και πανάκριβη! Νομίζω οτι είναι στο νούμερο 1 των προϊόντων που μετάνιωσα που πήρα, ειδικά λόγω τιμής (19 ευρώ!).
Περνάω τώρα στις BB Cream. Η πρώτη που δοκίμασα ήταν της Garnier η Miracle Skin Perfector. Μηδενική κάλυψη και δεν ένιωσα καθόλου ενυδάτωση παρά μόνο λιπαρότητα η οποία μετά απο πολύ λίγη ώρα έγινε ενοχλητική και ήθελα μόνο να πλύνω το πρόσωπο μου!













Μετά δοκίμασα την Dream Pure BB της Maybelline, η οποία στο πρόσωπο μου είχε ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα με την προηγούμενη! Απο τότε δεν θέλω να ξαναδοκιμάσω καμία BB ή CC Cream! Προτιμώ ενυδατική και make up και τέλος!













Ένα απο τα προϊόντα μακιγιάζ που με απογοήτευσε πολύ ήταν η μάσκαρα της Seventeen, The Stylist. Είχα ακούσει πολύ καλά λόγια και είχα δει φωτογραφίες με το πριν και το μετά σε άλλες κοπέλες και πραγματικά είχε πολύ καλό αποτέλεσμα. Στις δικές μου βλεφαρίδες δεν έκατσε καθόλου καλά. Δεν έδινε όγκο και τις κολλούσε μεταξύ τους. Πολύ φτωχό αποτέλεσμα σε εμένα, έμεινε αχρησιμοποίητη στο νεσεσέρ μου.



Αυτό το προϊόν ομολογώ οτι ήταν δικό μου λάθος που το πήρα μιας και δεν αντέχω την αίσθηση της ''λαδίλας'' στο σώμα μου. Απλώς έτυχε να διαβάσω κάπου οτι δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα και απορροφάται και είπα να το ρισκάρω. Δυστυχώς μου φάνηκε το ίδιο με το να έβαζα οποιοδήποτε λάδι και δεν το άντεξα για δεύτερη φορά!













Τελευταίο και πολυσυζητημένο προϊόν το Top Coat Seche Vite το οποίο φημίζεται για το πόσο γρήγορα στεγνώνει και για το οτι διαρκεί πάρα πολλές μέρες. Εμένα μου συνέβη ακριβώς οτι είχα διαβάσει και σε άλλο blog, έφυγε στις 2 μέρες και μάλιστα σε φλούδες, αφήνοντας απο κάτω μόνο το χρώμα, ενώ σε άλλα σημεία ξεφλούδιζε και το χρώμα μαζί. Εκτός αυτών, περιέχει και Toluene, ένα απο τα 3 συστατικά που πλέον έχουν καταργήσει οι περισσότερες επαγγελματικές εταιρείες.










Αυτά ήταν λοιπόν τα προϊόντα που δεν ταίριαξαν καθόλου στο δέρμα, τα μαλλιά ή γενικά τις προτιμήσεις μου για την χρονιά που έφυγε! Εσείς έχετε κάποιο απο αυτά στη δική σας λίστα;
Να περάσετε όμορφα, να σας μπει καλά ο νέος χρόνος, με υγεία, αγάπη, πολλά χαμόγελα και όνειρα που γίνονται πραγματικότητα! Να αγαπάτε ειλικρινά και να σέβεστε όσους το αξίζουν και να περιβάλλεστε πάντα μόνο απο ανθρώπους αληθινούς και αγνούς!

Υ.Γ. Πήρατε μέρος στο giveaway μου; Λήγει 8 Ιανουαρίου και θα είναι το δωράκι σας για την νέα χρονιά!