Ετικέτες

Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2013

Μαντηλάκια, μαντηλάκια και άλλα μαντηλάκια!

Γεια σας γλυκά μου κορίτσια! Πολύυυυ κρύο και καθόλου χιόνι, λάθος συνδυασμός! Εσείς είδατε καθόλου χιόνι;;;;
Θα σας μιλήσω σήμερα για τα πολλά μαντηλάκια ντεμακιγιάζ, και όχι μόνο, με τα οποία κατέληξα και κανένα δεν με ικανοποιεί!
Για όσες δεν γνωρίζουν, χρησιμοποιώ εδώ και καιρό τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ της Pom Pon και είμαι υπερευχαριστημένη! Μπορείτε να δείτε και review εδώ! Σε μία επίσκεψη μου λοιπόν στα Hondos είχα πάρει τα ροζ, που έχω ήδη χρησιμοποιήσει και ήταν εκπληκτικά, και είχα πάρει και τα μοβ με argan oil. Είχα ακούσει επίσης και για τα μωρομάντηλα οτι καθαρίζουν πολύ καλά και, μιας και βρήκα μία προσφορά 4 πακέτα με 4,60, πήρα να δοκιμάσω. Οκ δεν ήταν αυτός ο κύριος λόγος αλλά ήταν ευκαιρία να τα δοκιμάσω. Δείτε εδώ το haul εκείνης της ημέρας. 


Ας τα πάρω αναλυτικά! Το πρώτο που έτρεξα να δοκιμάσω το ίδιο βράδυ ήταν τα μοβ. Είναι για
όλους τους τύπους δέρματος, για πρόσωπο και μάτια, με argan oil και 98% συστατικά φυτικής προέλευσης. Δυστυχώς απογοητεύτηκα εντελώς. Μου φάνηκαν πολύ πολύ στεγνά και δεν αφαιρούσαν ειδικά τη μάσκαρα με τίποτα!!! Δεν ένιωσα ούτε ενυδάτωση, όπως υπόσχονται, ούτε οτι καθάρισε το πρόσωπο μου.




Αμέσως άνοιξα τα ροζ με υαλουρονικό οξύ, τα οποία γνώριζα και αγαπούσα. Λένε επάνω οτι έχουν νέα φόρμουλα για έξτρα αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ. Δεν ξέρω αν είμαι τόσο άτυχη και έπεσε σε εμένα κάποια ''προβληματική'' παρτίδα ή αν είναι θέμα της νέας φόρμουλας, αλλά ήταν και αυτά αρκετά στεγνά σε σχέση με τα προηγούμενα που είχα με αποτέλεσμα στην προσπάθεια μου να ξεβάψω τα μάτια να αρχίσουν να με τσούζουν. Δεν είχαν καμία σχέση με τα προηγούμενα που ήταν πολύ υγρά και καθάριζαν πολύ ευχάριστα το πρόσωπο, και ειδικά τα μάτια, χωρίς να πρέπει να επιμείνω.



Τα επόμενα που δοκίμασα ήταν τα μωρομάντηλα Johnson's baby extra sensitive. Χμμμμ, ούτε για αστείο. Μου φάνηκαν ''άγρια'' για χρήση σε πρόσωπο (σε δέρμα μωρού κάνουν δηλαδή;;;) και επίσης δεν ήταν αρκετά υγρά για χρήση σε μάτια, ούτε και αφαίρεσαν το μακιγιάζ αποτελεσματικά. ΟΚ, σε αυτά δεν μπορώ να προσάψω κάτι μιας και δεν είναι αυτή η χρήση που προορίζονται!






Αν προσθέσετε στο σύνολο και τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ της Bourjois που με είχαν απογοητεύσει επίσης, κατέληξα με 8 πακετάκια σπίτι και κανένα για να ξεβαφτώ!!! Είμαι τόσο περίεργη και απαιτητική τελικά; Εσείς τι γνώμη έχετε; Σας βολεύουν;
Φιλιά πολλά! Τα λέμε σύντομα με haul απο την Fresh Line!

21 σχόλια:

  1. den einai eykolo na sou aresoun pisteyw epeidh oso ygra k nane einai dyskolo na einai toso wste na mi niwtheis na se gdernoun opote logiko to vriskw!
    http://fmagazino.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τα ροζ Pom Pon ήταν άψογα, δεν ξέρω αν άλλαξαν κάτι... :-(

      Διαγραφή
  2. Προσωπικά με τα μαντηλάκια δεν το έχω καθόλου, αφού μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κανένα που να μη με τσούζει. Αλλά αυτό έχει να κάνει με την επιδερμίδα μου. Πάντως στα ταξίδια για να μην κουβαλώ μπουκαλάκια με ξεβαφτικό, χρησιμοποιώ αυτά της Bioten. Είναι τα πιο κουλ και με λίγη επιμονή ξεβάφουν και αδιάβροχη μάσκαρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα της Bioten με έτσουζαν περισσότερο απο όλα! :-( Είναι τόσο διαφορετική η κάθε επιδερμίδα γι'αυτό και υπάρχουν τόσα πολλά προϊόντα. Στην καθεμία αρέσει και κάτι άλλο.

      Διαγραφή
  3. καλημέρα εμένα τα Pom pon μου αρέσουν αρκετα όσο για τα μωραντηλα που εδειξες συμφωνω γδερνουν το προσωπο τώρα εχω τα pampers με aloe Vera και μου αρέσουν πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, λες να δοκιμάσω και τα pampers? Στο τέλος θα ανοίξω μαγαζί να πουλάω οτι έχω μαζέψει σπίτι! :-)

      Διαγραφή
  4. Αποφεύγω να χρησιμοποιώ μωρομάντηλα για ντεμακιγίαζ γιατί μου αρέσουν τα μαντιλάκια που ξεβάφω το πρόσωπο μου να είναι πολύ πιο υγρά!!!!!!!!!Τα αγαπημένα μου είναι τα μαντιλάκια ντεμακιγίαζ της Bioten.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ Bioten ε; Τελικά θα καταλήξω οτι εγώ είμαι η περίεργη που δε μου άρεσαν ούτε αυτά...

      Διαγραφή
  5. Αυτά με το argan oil και εμένα δεν μου άρεσαν καθόλου!! Τα ροζ έτσι κι έτσι!! Δεν έχω βρει ούτε εγώ τα τέλεια μαντηλάκια ακόμα!!
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πφφφφ δύσκολο ε. Έχω δοκιμάσει κι εγώ τόσες μάρκες και έχω ακούσει αρνητικά και για άλλες τόσες. Τώρα τελευταία αγόρασα αφρό καθαρισμού για να ξεβάφομαι τελικά.

      Διαγραφή
  6. Εγώ μέχρι τώρα και με όσα έχω δοκιμάσει προτιμώ τα Pom Pon, τα ροζ!Καθαρίζουν πολύ καλά και τα μάτια, που είναι δύσκολη περιοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τα προτιμούσα Ιωαννάκι μου, δεν ξέρω όμως τι έγινε και αν φταίει μόνο το συγκεκριμένο πακετάκι ή αν άλλαξαν κάτι γενικά στη σύσταση τους...

      Διαγραφή
    2. Νομίζω οτι έτυχε..Εμένα προσωπικά μου φαίνονται πολύ υγρά!Και εχω πάρει τον τελευταίο καιρό 2-3..!!

      Διαγραφή
    3. Θα ξαναδοκιμάσω τότε. Θα πάω να πάρω τα πράσινα βασικά που χρησιμοποιούσα παλιότερα και ήταν άψογα.

      Διαγραφή
  7. Κ μένα-αν πέρασες απ' το blog μου- θα έχεις καταλάβει πως της bioten(ροζ) με απογοήτευσαν πλήρως, όπως και τα καινούρια Pom Pon. Πολύ συγχίζομαι όταν έχω κάποιο αγαπημένο προϊόν και μετά το αλλάζουν, ή το καταργούν. Τα Pom Pon ήταν για πολλά χρόνια τα αγαπημένα μου, αλλά δυστυχώς τώρα πρέπει να βρω κ γω καινούρια αγαπημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα όντως τα αλλάξανε λες ε, δεν είναι ιδέα μου; Κι εγώ συγχύστηκα πάρα πολύ! Κατέληξαν να καθαρίζουν τα πόδια του σκύλου μου...

      Διαγραφή
  8. Τα Pom pon μου αρέσουν αρκετά αλλά τα αγαπημένα μου είναι τα μαντιλάκια ντεμακιγιάζ της Bioten.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά το κάθε προϊόν κάθεται σε κάθε δέρμα τόσο διαφορετικά! Μου έχουν ξαναπεί καλά λόγια για τα Bioten, τα οποία εγώ απεχθάνομαι γιατί με έτσουζαν και ένιωθα να με γδέρνουν!

      Διαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τα μωροματηλα δεν κανουν τιποτα. Πραγματικα ουτε εγω εχω βρει καποια μαντηλάκια που να κανουν σωστη δουλεια!!! πφφ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ αγόρασα πάλι τα πράσινα Pom Pon να δω αν θα έχουν διαφορά ή όχι.

      Διαγραφή