Ετικέτες

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Μαντηλάκια, μαντηλάκια και άλλα μαντηλάκια!

Γεια σας γλυκά μου κορίτσια! Πολύυυυ κρύο και καθόλου χιόνι, λάθος συνδυασμός! Εσείς είδατε καθόλου χιόνι;;;;
Θα σας μιλήσω σήμερα για τα πολλά μαντηλάκια ντεμακιγιάζ, και όχι μόνο, με τα οποία κατέληξα και κανένα δεν με ικανοποιεί!
Για όσες δεν γνωρίζουν, χρησιμοποιώ εδώ και καιρό τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ της Pom Pon και είμαι υπερευχαριστημένη! Μπορείτε να δείτε και review εδώ! Σε μία επίσκεψη μου λοιπόν στα Hondos είχα πάρει τα ροζ, που έχω ήδη χρησιμοποιήσει και ήταν εκπληκτικά, και είχα πάρει και τα μοβ με argan oil. Είχα ακούσει επίσης και για τα μωρομάντηλα οτι καθαρίζουν πολύ καλά και, μιας και βρήκα μία προσφορά 4 πακέτα με 4,60, πήρα να δοκιμάσω. Οκ δεν ήταν αυτός ο κύριος λόγος αλλά ήταν ευκαιρία να τα δοκιμάσω. Δείτε εδώ το haul εκείνης της ημέρας. 


Ας τα πάρω αναλυτικά! Το πρώτο που έτρεξα να δοκιμάσω το ίδιο βράδυ ήταν τα μοβ. Είναι για
όλους τους τύπους δέρματος, για πρόσωπο και μάτια, με argan oil και 98% συστατικά φυτικής προέλευσης. Δυστυχώς απογοητεύτηκα εντελώς. Μου φάνηκαν πολύ πολύ στεγνά και δεν αφαιρούσαν ειδικά τη μάσκαρα με τίποτα!!! Δεν ένιωσα ούτε ενυδάτωση, όπως υπόσχονται, ούτε οτι καθάρισε το πρόσωπο μου.




Αμέσως άνοιξα τα ροζ με υαλουρονικό οξύ, τα οποία γνώριζα και αγαπούσα. Λένε επάνω οτι έχουν νέα φόρμουλα για έξτρα αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ. Δεν ξέρω αν είμαι τόσο άτυχη και έπεσε σε εμένα κάποια ''προβληματική'' παρτίδα ή αν είναι θέμα της νέας φόρμουλας, αλλά ήταν και αυτά αρκετά στεγνά σε σχέση με τα προηγούμενα που είχα με αποτέλεσμα στην προσπάθεια μου να ξεβάψω τα μάτια να αρχίσουν να με τσούζουν. Δεν είχαν καμία σχέση με τα προηγούμενα που ήταν πολύ υγρά και καθάριζαν πολύ ευχάριστα το πρόσωπο, και ειδικά τα μάτια, χωρίς να πρέπει να επιμείνω.



Τα επόμενα που δοκίμασα ήταν τα μωρομάντηλα Johnson's baby extra sensitive. Χμμμμ, ούτε για αστείο. Μου φάνηκαν ''άγρια'' για χρήση σε πρόσωπο (σε δέρμα μωρού κάνουν δηλαδή;;;) και επίσης δεν ήταν αρκετά υγρά για χρήση σε μάτια, ούτε και αφαίρεσαν το μακιγιάζ αποτελεσματικά. ΟΚ, σε αυτά δεν μπορώ να προσάψω κάτι μιας και δεν είναι αυτή η χρήση που προορίζονται!






Αν προσθέσετε στο σύνολο και τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ της Bourjois που με είχαν απογοητεύσει επίσης, κατέληξα με 8 πακετάκια σπίτι και κανένα για να ξεβαφτώ!!! Είμαι τόσο περίεργη και απαιτητική τελικά; Εσείς τι γνώμη έχετε; Σας βολεύουν;
Φιλιά πολλά! Τα λέμε σύντομα με haul απο την Fresh Line!