Ετικέτες

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

The Body Shop Haul Part 2!


Καλημέρα παρεάκι μου!

Έφτασε και το Haul Νο2 από την επίσκεψη μου στα The Body Shop Μυτιλήνης για την Blogger Exclusive Presentation. Σήμερα θα σας δείξω τα δείγματα ποιων προϊόντων πήρα να δοκιμάσω! 




Ξεκινάω λοιπόν με το πρώτο δείγμα που πήρα. Είναι το απολεπιστικό προσώπου Vitamin C Microdermabrasion, το οποίο
λέει ότι περιέχει κόκκους γρανίτη για την απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων της επιδερμίδας. Δεν περιέχει parabens και μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες εδώ. Την δοκίμασα και θα κάνω review σύντομα.








Επόμενη η μάσκα προσώπου με άργιλο, Seaweed Ionic Clay Mask, η οποία καθαρίζει και απομακρύνει την λιπαρότητα. Επίσης δεν περιέχει parabens. Το αναφέρω συχνά γιατί σκοπός μου εξαρχής ήταν να φύγω απο το κατάστημα με προϊόντα χωρίς parabens, sulfates, ethanolamines και λοιπά βλαβερά. Λεπτομέρειες για την μάσκα μπορείτε να δείτε εδώ.





Ακολουθεί η συσφιγκτική κρέμα ημέρας με ρόδι, Pomegranate Firming Day Lotion SPF15, την οποία πήρα για την μητέρα μου. Συσφίγγει και απαλύνει τις ρυτίδες και παράλληλα έχει δείκτη προστασίας UVA/UVB SPF 15. Δεν περιέχει parabens και μόλις την δοκιμάσει θα μου πει την γνώμη της! Πληροφορίες βρίσκετε εδώ.





Επόμενο προϊόν που πήρα σε δείγμα είναι η ενυδατική κρέμα προσώπου για άντρες, Maca Root Energetic Face Protector, με δείκτη προστασίας SPF 15. Περιμένω τις εντυπώσεις του άντρα μου! Μαζί του πήρα και δείγμα απο την κρέμα ξυρίσματος Maca Root Shave Cream που μπορείτε να δείτε εδώ. Εφαρμόζεται στο πρόσωπο και με λίγο νερό κάνει αφρό και μαλακώνουν οι τρίχες για να ξυρίζονται πιο εύκολα τα αγοράκια μας! Λέει επίσης οτι φροντίζει και ενυδατώνει το δέρμα.

Προτελευταίο δειγματάκι που πήρα είναι απο την σειρά μακιγιάζ του The Body Shop, το make up Moisture Foundation SPF15. Αυτό θα ομολογήσω οτι το πήρα απο λάθος μου καθότι είναι γεμάτο parabens. Ήθελα να πάρω απο την νέα σειρά make up, την Extra Virgin Minerals που είναι parabens free αλλά έγινε κακή συνεννόηση.







Τέλος, πήρα το serum προσώπου Nutriganics Drops of Youth, το οποίο είναι για την αντιμετώπιση των πρώτων σημαδιών γήρανσης και περιέχει 99% φυσικά συστατικά. Δεν περιέχει parabens!







Όπως βλέπετε έχω να δοκιμάσω αρκετά προϊόντα για reviews, αν και πολλά τα έχω δοκιμάσει ήδη και θα αρχίσω να ανεβάζω τις ανάλογες αναρτήσεις.

Πως σας φάνηκαν; Θέλετε review απο κάποιο συγκεκριμένο πρώτα;

Τα προϊόντα της εταιρείας μπορείτε να τα δείτε στην ιστοσελίδα www.thebodyshop.com και στο facebook στο www.facebook.com/TheBodyShopGreece .
Φιλάκια!