Ετικέτες

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

My 2013 favorite products!

Γεια κορίτσια μου! Τι κάνετε; Απόψε το βράδυ μπαίνουμε στον καινούριο χρόνο! Σας εύχομαι λοιπόν να έχετε πάντα υγεία εσείς και όσοι αγαπάτε, να χαμογελάτε πιο συχνά και να έχετε λιγότερες στεναχώριες και να πραγματοποιούνται τα όνειρα σας!
Καθώς φεύγει το 2013 και αφού έγραψα για τα προϊόντα που μετάνιωσα που αγόρασα, θα σας μιλήσω σήμερα για τα πλέον αγαπημένα όλων, τα οποία χρησιμοποίησα πιο πολύ και εξακολουθώ!

Ξεκινάω με προϊόντα περιποίησης προσώπου. Τον αφρό καθαρισμού προσώπου Nutriganics Foaming Face Wash απο τα The Body Shop, τον ανακάλυψα σχετικά πρόσφατα και ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Τον πήρα γιατί μου είπαν οτι αφαιρεί το μακιγιάζ και όντως το κάνει. Αφαιρεί ακόμα και τη μάσκαρα και το eyeliner χωρίς ιδιαίτερη επιμονή. Επιπλέον, δεν ξηραίνει ούτε ερεθίζει το δέρμα και είναι πολύ εύχρηστος. Τον λάτρεψα και τον χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά εκτός απο ορισμένες φορές που θα έχω ήδη ξαπλώσει οπότε και θα ξεβαφτώ με κάτι άλλο.

Απο τα The Body Shop επίσης δοκίμασα σε δείγμα το απολεπιστικό προσώπου Vitamin C Microdermabrasion και ενθουσιάστηκα. Μου αρέσει πολύ η αίσθηση του κατά τη διάρκεια της απολέπισης, περιέχει πολλούς μικροσκοπικούς κόκκους και θυμίζει άμμο. Καθαρίζει και αφήνει το πρόσωπο μου ''γυαλί''!
Για την ενυδάτωση του προσώπου μου έχω καταλήξει στην Effaclar Duo της La Roche-Posay και πραγματικά με έσωσε απο λιπαρότητα, γυαλάδα και σπυράκια. Δεν την αλλάζω με καμία εδώ και χρόνια παρότι κατά καιρούς έκανα κάποιες δοκιμές με άλλες κρέμες.








Περνάω τώρα στα προϊόντα μακιγιάζ τα οποία είναι τα περισσότερα καθώς έχω μεγάλη αγάπη στο μακιγιάζ και βάφομαι σχεδόν καθημερινά. Το make up το οποίο ανακάλυψα σε έκθεση για επαγγελματίες και πραγματικά με εξέπληξε είναι το υγρό make up της εταιρείας Atelier De Beaute. Είναι το μοναδικό που μπόρεσε το καλοκαίρι να καλύψει τις πολλές φακίδες και δυσχρωμίες που είχα, έχει πολύ μεγάλη διάρκεια και δε μου εμφανίζει ποτέ λιπαρότητα! Μπορείτε να το δείτε εδώ, εδώ και εδώ.

Για την περιοχή κάτω απο τα μάτια ''κόλλησα'' με το concealer της Inglot το οποίο δοκίμασα τυχαία ψάχνοντας προϊόντα για το γάμο μου. Είναι αρκετά καλυπτικό και αν το ταμπονάρετε με πούδρα έχει πολύ μεγάλη διάρκεια. Επίσης, χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα οπότε το βαζάκι θα σας κρατήσει για πολύ καιρό!
Αυτή είναι μια πολύ πρόσφατη ανακάλυψη, αρχές Δεκεμβρίου που ανέβηκα Αθήνα και δοκίμασα προϊόντα Catrice! Δεν έχω προλάβει να γράψω ούτε review ακόμα. Είναι η πούδρα της Catrice Multi Colour και είναι εκπληκτική. Αφήνει ένα γλυκό χρώμα και όχι ψυχρό ασπριδερό στην επιδερμίδα, κάνει αμέσως ματ το πρόσωπο και έχει μεγάλη διάρκεια. Στα συν της και το πόσο οικονομική είναι!
Επόμενο προϊόν μακιγιάζ το οποίο χρησιμοποιώ ανελλιπώς παρότι δοκίμασα και άλλα στο ενδιάμεσο είναι η μάσκαρα The Colossal Volum Express της Maybelline. Στις δικές μου βλεφαρίδες κάνει πραγματικά θαύματα και μπορείτε να τη δείτε εδώ, εδώ και εδώ.
Απο σκιές ματιών, μετά απο πολλές δοκιμές κατέληξα στις Toyoko. Έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος, μεγάλη διάρκεια και αν τις χρησιμοποιήσω βρεγμένες κρατάνε πάνω απο 8 ώρες (έτσι είχα κάνει στο γάμο!). Έχουν μεγάλη ποικιλία χρωμάτων.
Τελευταία απο τα προϊόντα μακιγιάζ είναι τα χοντρά μολύβια χειλιών της Dorothy L, τα οποία αγόρασα εντελώς τυχαία και χωρίς να έχω ακούσει καμία κριτική, ψάχνοντας για κάτι ματ. Ήταν η ανακάλυψη της χρονιάς για εμένα. Γενικά δε φορούσα ποτέ κραγιόν γιατί στο δεκάλεπτο μου έχει φύγει και δε θυμάμαι ποτέ να το ανανεώσω. Αυτά έχουν τόσο μεγάλη αντοχή και διάρκεια που αυτή τη στιγμή έχω 6 διαφορετικές αποχρώσεις. Στα συν το οτι συνδυάζονται μεταξύ τους δίνοντας και άλλες αποχρώσεις!

Περνάω στην περιποίηση σώματος. Όπως έχω αναφέρει πολλές φορές, έχω μεγάλη αδυναμία στις ωραίες, γλυκές και λουλουδάτες μυρωδιές και γι'αυτό έχω μανία με κρέμες σώματος και κολόνιες! Έχω όμως και την εμμονή να ψάχνω καλλυντικά με όσο το δυνατόν λιγότερα βλαβερά συστατικά, το οποίο δεν είναι και πολύ εύκολο τελικά. Η πιο πρόσφατη ανακάλυψη μου, χτεσινή για την ακρίβεια είναι η κρέμα σώματος Cocoa Cookies απο την ελληνική εταιρεία Body Farm. Εκτός του οτι η μυρωδιά είναι ακριβώς όπως λέει ο τίτλος, μπισκότα, δεν περιέχει parabens, ethanolamines, mineral oil, propylene glycol ή colorants. Θα κάνω σύντομα πιο αναλυτικό review.
Επόμενη κρέμα σώματος με την οποία ''κόλλησα'' επίσης είναι απο την εταιρεία The Body Shop η Indian Night Jasmine. Έχει υπέροχη λουλουδένια εξωτική μυρωδιά και όταν την βάζω αισθάνομαι λες και έβαλα κολόνια. Είναι επίσης parabens free και υπάρχει και το αντίστοιχο body mist.
Στα αποσμητικά τώρα, παρότι έχω 2 αγαπημένα, αυτό είναι η αδυναμία μου. Dove Talc σε σπρέι. Το φοράω κάθε μέρα ανελλιπώς, έχει μεγάλη διάρκεια και είναι απο τα ελάχιστα που δεν αρχίζει να με ενοχλεί η μυρωδιά του μετά απο κάποιες ώρες. Μυρίζει καθαριότητα!
Ας περάσω τώρα στα προϊόντα περιποίησης μαλλιών. Έχω ταλαιπωρηθεί και έχω χαλάσει πάρα πολλά χρήματα στην αναζήτηση καλών προϊόντων, καθώς τα μαλλιά μου μπλέκονται τόσο που αν δεν το δείτε δεν μπορείτε να το καταλάβετε. Επίσης λόγω βαφών, ταλαιπωρούνται και θαμπώνουν εύκολα. Σε αυτά προστίθεται και το πόσο δύσκολο είναι να βρω προϊόντα χωρίς βλαβερά συστατικά. Το σαμπουάν που ανακάλυψα επίσης στα The Body Shop, το Rainforest Radiance, είναι το πρώτο σαμπουάν που βρήκα χωρίς Sodium Laureth Sulfate. Μου αρέσει η μυρωδιά του, νιώθω οτι καθαρίζει πολύ καλά τα μαλλιά μου και όντως γίνονται λαμπερά αλλά χρησιμοποιώ και άλλα προϊόντα μετά για να αποδώσω όλη τη λάμψη σε αυτό. Το αγαπώ πάντως!

Τελειώνω τα αγαπημένα μου με τα 2 προϊόντα που με έσωσαν απο το ''ξεμάλλιασμα'' κάθε φορά μετά το λούσιμο! Το πρώτο είναι η εξαιρετική μάσκα μαλλιών Elvive Color-Vive της L'Oreal. Με το που την βάζω στα μαλλιά μαλακώνουν αμέσως και ξεμπλέκονται πολύ πιο εύκολα. Μυρίζει και πολύ όμορφα, γλυκά!
Αμέσως μετά, σε νωπά μαλλιά, βάζω το λαδάκι Exotic Oil της Lorvenn. Τα κάνει ακόμα πιο απαλά, ευκολοχτένιστα, γυαλιστερά και τους αφήνει την υπέροχη μυρωδιά του. Δοκίμασα και άλλα λαδάκια και ήταν χαμένα χρήματα. Αυτό είναι σταθερή αξία! Μπορείτε για πιο εντατική περιποίηση να βάλετε μερικές σταγόνες μέσα στη μάσκα μαλλιών σας!
Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για το 2013! Τα χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά και ορισμένα τα θεωρώ αναντικατάστατα! Για να δούμε, θα υπάρξουν την νέα χρονιά προϊόντα που θα καταφέρουν να τα ''εκθρονίσουν'';;;
Εσείς έχετε κοινά αγαπημένα με τα δικά μου;
Φιλάκια πολλά και να περάσετε υπέροχα!